דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה בלשון – 16 תרופות של סבתא פופולרית ובריאה
daddaddd ddcdaddf  daadaddaddaa dadc daddaad daddaddcdaddaa

פטרייה בלשון – 16 תרופות של סבתא פופולרית ובריאה

פטרייה בלשון – 16 תרופות של סבתא פופולרית ובריאה

התמודדות עם פטרייה בלשון אינה חוויה נעימה.למרבה המזל, ישנם המון תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות כדי לעזור להילחם בה.במאמר זה נסתכל על 16 תרופות של סבתא פופולרית ובריאה שיכולים לעזור לך להילחם בפטריית לשון.

הבנת פטרייה בלשון

פטריית לשון, המכונה גם קיכלי דרך הפה, היא סוג של זיהום פטרייתי שיכול להשפיע על הלשון ועל חלקי הפה האחרים.זה יכול לגרום להופיע טלאים לבנים על הלשון ויכול גם לגרום לתחושת שריפה בפה ובגרון.זה נגרם כתוצאה מצמיחת יתר של הפטרייה הנקראת קנדידה אלביקנס, שהיא פטרייה המתרחשת באופן טבעי בפה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול במגוון מחלות, כולל טיפול בפטריית לשון.האופי החומצי של החומץ יכול לעזור להרוג את הפטרייה ולהחזיר את האיזון לפה.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ סיידר תפוחים עם שמונה אונקיות מים.יש לשטוף את הפה שלך עם התערובת למשך 30 שניות, ואז ירק אותו.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי:

נסה להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה לתערובת חומץ תפוחים לקבלת דחיפה נוגדת פטרייתית נוספת.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בפטריית לשון.זה פועל על ידי יצירת סביבה אלקליין, שיכולה לעזור להרגיע את האזורים הרגיזים ולהרוג את הפטרייה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם שמונה אונקיות מים.יש לשטוף את הפה שלך עם התערובת למשך 30 שניות, ואז ירק אותו.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו נגד פטריות וניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול בפטריית לשון.כדי להשתמש בו, חטף כף אחת של שמן קוקוס סביב הפה למשך 20 דקות.לירוק אותו ולשטוף את הפה שלך במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום במשך כמה שבועות כדי לעזור להיפטר מהפטרייה.

הסעדים של הסבתות לפטרייה בלשון

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בכל מיני מחלות במשך מאות שנים.אך רק לאחרונה החל המדע לבחון מקרוב את היעילות של הסעדים הללו.להלן 16 תרופות של סבתא פופולרית ובריאה לטיפול בפטריות בלשון.

1.יוגורט

יוגורט הוא אחד התרופות הוותיקות והמיומנות ביותר לטיפול בפטריות בלשון.הוא עשיר בפרוביוטיקה, שהם חיידקים ידידותיים המסייעים להילחם בחיידקים מזיקים העלולים לגרום לזיהומים בפטריות.אכילת יוגורט רגיל ולא ממותק יכולה לעזור להפחית את תסמיני הפטרייה בלשון.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לטיפול בפטרייה בלשון.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או שניתן לערבב אותו עם מים ולנצל דרך הפה.זהו נוגד פטרייה יעיל שיכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד הקשור לזיהום פטרייתי.

3.שום

שום שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למאבק בזיהומים פטרייתיים.יש לו תכונות נגד פטריות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום פטרייתי בלשון.אכילת שום גולמי או נטילת תוספי שום יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

4.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה עתיקה לטיפול בפטריות בלשון.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להוציא את הפטרייה הגורמת לזיהום.עדיף לעשות זאת פעמיים או שלוש ביום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בפטריות בלשון.ניתן לערבב אותו עם מים ליצירת משחה שניתן ליישם ישירות על האזור המושפע.סודה לשתייה מסייעת להפחתת דלקת ויכולה לעזור להוציא את הפטרייה הגורמת לזיהום.

6.אלוורה

אלוורה היאידוע בתכונות הריפוי הרבות שלה וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות בלשון.יש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הנגוע או שניתן ליטול דרך הפה כדי לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

7.שמן עץ התה

בשמן עץ התה מגוון רחב של תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להילחם בפטרייה בלשון.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או שניתן לערבב אותו עם מים ולנצל דרך הפה.זהו נוגד פטרייה יעיל שיכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד הקשור לזיהום פטרייתי.

8.שמן נים

שמן נם שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לטיפול בפטריות בלשון.זהו נוגד פטרייתי חזק שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או שניתן לערבב אותו עם מים ולנצל דרך הפה.

9.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בפטריות בלשון.יש לו תכונות נגד פטריות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או שניתן לערבב אותו עם מים ולנצל דרך הפה.

10.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית לטיפול בפטריות בלשון.יש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הנגוע או שניתן ליטול דרך הפה כדי לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

11.מיץ לימון

מיץ לימון משמש זה מכבר כתרופה טבעית לטיפול בפטריות בלשון.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או שניתן לערבב אותו עם מים ולנצל דרך הפה.זהו נוגד פטרייה יעיל שיכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד הקשור לזיהום פטרייתי.

12.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונות הריפוי הרבות שלו וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות בלשון.זהו נוגד פטרייתי חזק שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הנגוע או שניתן ליטול דרך הפה כדי לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

13.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בפטריות בלשון.יש לזה חזק

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן