דף הבית » תרופות סבתא » קיכלי דרך הפה – 14 התרופות של סבתא מזינה מהמטבח
daddbdcd ddada ddad  ddaadaddaddaa dadc daddaad dedddad ded

קיכלי דרך הפה – 14 התרופות של סבתא מזינה מהמטבח

מטבח של סבתא הוא סערה של תרופות טבעיות שרבים מאיתנו גדלו איתם.קיכלי דרך הפה הוא מצב כזה שניתן לנהל בעזרת תרופות ביתיות שהועברו מדור לדור.

קיכלי דרך הפה הוא סוג של זיהום פטרייתי שנגרם כאשר מופרע האיזון הטבעי של החיידקים בפה.זהו מצב שכיח המשפיע על תינוקות, כמו גם על מבוגרים וקשישים.התסמינים כוללים טלאים לבנים וקרמיים הנוצרים בלחיים הפנימיות, לשון ובגג הפה.הטלאים עלולים לגרום לשריפה וכאב, אם כי הם בדרך כלל ללא כאבים.

14 הסעדים של סבתא מזינה מהמטבח

ניתן לנהל קיכלי דרך הפה בעזרת תרופות ביתיות.להלן 14 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח שיכולים לעזור בניהול המצב:

1.יוגורט

אכילת יוגורט עם תרבויות פעילות יכולה לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בפה, ובכך להילחם מהזיהום.זה יכול גם לעזור להפחית כאב ואי נוחות הקשורים לקיכלי דרך הפה.

2.שום

לשום תכונות טבעיות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.ניתן לצרוך אותו גולמי או להוסיף למזונות.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, לרסק כמה שיני שום ומערבבים פנימה דבש ושותה את התערובת פעמיים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות וחיטוי שיכולות לעזור להילחם בזיהום.מערבבים כף אחת של החומץ בכוס מים חמים ומגרדים עימו פעמיים ביום.

4.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קיכלי דרך הפה.פשוט מרחי את השמן ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה בתכונותיו נגד פטריות.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים ומגרדים עימו פעמיים ביום.

6.שמן אורגנו

לשמן אורגנו יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב טיפה אחת של שמן אורגנו בכוס מים חמים וגרגר איתו פעמיים ביום.

7.מי מלח

מי מלח ידועים בתכונותיו האנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קיכלי דרך הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגר איתו פעמיים ביום.

8.כורכום

לכורכום יש תכונות נגד פטריות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קיכלי דרך הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית כורכום בכוס חלב חם ושותה אותו פעמיים ביום.

9.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות וחיטוי.מערבבים טיפה אחת של שמן עץ התה בכוס מים חמים וגרגרו עמו פעמיים ביום.

10.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו נגד פטריות.כל שעליך לעשות הוא לחלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.

11.Neem

ל- Neem יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קיכלי דרך הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אבקת נים בכוס מים חמים וגרגר איתו פעמיים ביום.

12.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע בתכונותיו נגד פטריות.מערבבים כפית אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים וגרגרו עמו פעמיים ביום.

13.שמן ציפורן

לשמן ציפורן תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קיכלי דרך הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב טיפה אחת של שמן ציפורן בכוס מים חמים וגרגר איתו פעמיים ביום.

14.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קיכלי דרך הפה.פשוט תלול כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים ושותים אותם פעמיים ביום.

תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור בניהול הסימפטומים של קיכלי דרך הפה.עם זאת, אם המצב נמשך, עדיף להתייעץ עם רופא לאבחון וטיפול נאותים.

תרופות ביתיות לקיכלי דרך הפה

קיכלי דרך הפה היא זיהום פטרייתי שכיח הנגרם על ידי השמרים קנדידה אלביקנס.זה מאופיין בכתמים לבנים בפה, לשון ובגרון, ומלווה בדרך כלל באדמומיות ובכאב.למרות שבדרך כלל זה לא רציני, זה יכול להיות לא נוח ולא נעים.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות עבור קיכלי דרך הפה שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים.

הסעדים של סבתא

סבתות מזמן משתמשות בסעדים ביתיים לטיפול במחלות, וקיכלי דרך הפה אינה יוצאת דופן.להלן כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות והמזינות ביותר בהן סבתות השתמשו במשך דורות לטיפול בקיכלי דרך הפה:

  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא אנטי -פטרייתי טבעי, אנטי -ויראלי ואנטיבקטריאלי, מה שהופך אותו לתרופה עוצמתית לקיכלי דרך הפה.כל שעליך לעשות הוא לשטוף כף שמן קוקוס בפה במשך 5-10 דקות, ואז לירוק אותו.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, וניתן להשתמש בהן כדי להרוג את הפטרייה של קנדידה אלביקנס הגורמת לקיכוש דרך הפה.מערבבים כף אחת של חומץ סיידר תפוחים עם כף מים אחת ושחררו אותו בפה למשך דקה לפחות לפני שתירקו אותו.
  • סודה לשתייה: סודה לשתייה היא נוגד פטרייה טבעי ויכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של קיכלי דרך הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפות מים ולשטוף אותה בפה לפחות דקה לפני שתרוק אותו.
  • יוגורט: יוגורט מכיל פרוביוטיקה, שיכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים בפה ולהילחם בפטריית קנדידה אלביקנס הגורמת לקיכלות דרך הפה.פשוט לאכול כמה כפיות של יוגורט רגיל ולא ממותק כל יום.
  • שום: לשום יש תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת עבור קיכלי דרך הפה.פשוט ללעוס כמה שיני שום בכל יום.
  • כורכום: כורכום הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קיכלי דרך הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב שתי כפיות אבקת כורכום עם כף מים אחת ולשטוף אותה בפה לפחות דקה לפני שהוא יירק אותו.
  • קינמון: לקינמון יש תכונות טבעיות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת עבור קיכלי דרך הפה.פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון עם כף מים אחת ושלטו אותו בפה לפחות דקה לפני שתירקו אותו.
  • שמן ציפורן: שמן ציפורן בעל תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, וניתן להשתמש בו כדי להרוג את הפטרייה של קנדידה אלביקנס הגורמת לקיכלות דרך הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב טיפה אחת של שמן ציפורן עם כף מים אחת ולשטוף אותה בפה למשך דקה לפחות לפני שהוא יירק אותו.
  • myrrh: ל- MyRRH יש תכונות טבעיות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קיכלי דרך הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אבקת myrrh עם כף מים אחת ולשטוף אותה בפה לפחות דקה לפני שהיא יורדת אותו.
  • שמן אורגנו: שמן אורגנו הוא בעל תכונות טבעיות ואנטיבקטריאליות טבעיות, וניתן להשתמש בו כדי להרוג את הפטרייה של קנדידה אלביקנס הגורמת לקיכלות דרך הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב טיפה אחת של שמן אורגנו עם כף אחת של מים ולשטוף אותה בפה למשך דקה לפחות לפני שהוא יירק אותו.
  • ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קיכלי דרך הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כף מים אחת ולשטוף אותה בפה למשך דקה אחת לפחות לפני שתירוק אותו.
  • מיץ לימון: מיץ לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי, וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של קיכלי הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של מיץ לימון עם כף מים אחת ולשטוף אותו בפה למשך דקה לפחות לפני שתרוק אותו.
  • אלוורה: אלוורה יש תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, ויכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של קיכלי דרך הפה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של מיץ אלוורה עם כף מים אחת ולשטוף אותו בפה לפחות דקה לפני יריקהזה בחוץ.

<H2

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן