דף הבית » תרופות סבתא » כאבי קרסול – 24 תרופות סבתות אמיתיות ותוצרת בית
dbddd dadadaddc  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaadddaa ddaadda

כאבי קרסול – 24 תרופות סבתות אמיתיות ותוצרת בית

מה גורם לכאבי קרסול וכיצד לטפל בהם

כאבי קרסול הם תלונה נפוצה, המשפיעים על מבוגרים וילדים כאחד.זה יכול להיגרם ממגוון מצבים, החל משימוש יתר פשוט לבעיות רפואיות בסיסיות.במאמר זה נדון בגורמים לכאבי קרסול, ונשתף כמה טיפים מועילים כיצד לטפל בזה עם תרופות מסורתיות ותוצרת בית כאחד.

גורמים נפוצים לכאבי קרסול

כאבי קרסול יכולים להיגרם מכמה גורמים הכוללים פציעה, דלקת פרקים, גאוט, דלקת בגידים ודרבנות עצם.הגורם השכיח ביותר לכאבי קרסול הוא פציעה.זה יכול להיות תוצאה של שימוש יתר או אירוע פתאומי וטראומטי.נקעים, זנים ושברים הם כולם גורמים שכיחים לכאבי קרסול.דלקת פרקים יכולה גם לגרום לכאב במפרק הקרסול כתוצאה מדלקת המפרק.גאוט הוא סוג של דלקת פרקים המשפיעה על הבוהן הגדולה ונגרמת על ידי הצטברות של גבישי חומצת שתן במפרקים.דלקת בגידים היא דלקת בגידים ויכולה להיגרם כתוצאה משימוש יתר או פציעה.דרבן עצם, המכונה גם אוסטאופיטים, הם מרבצי סידן הנוצרים על עצמות הקרסול ויכולים לגרום לכאב ואי נוחות.

טיפולים מסורתיים לכאבי קרסול

טיפולים מסורתיים לכאבי קרסול כוללים לעתים קרובות מנוחה, קרח, דחיסה וגובה (אורז) כדי להפחית נפיחות ודלקת.ניתן להשתמש גם בשכבי כאבים ללא מרשם, כמו איבופרופן ואצטמינופן, כדי להקל על הכאב.במקרים מסוימים, יתכן ומומלץ על פיזיותרפיה לחזק את השרירים והגידים סביב הקרסול, או לשיפור טווח התנועה.לפגיעות בקרסול חמורות יותר, רופא עשוי להמליץ על סד או יצוק כדי להניע את המפרק, או אפילו ניתוח.

תרופות ביתיות לכאבי קרסול

בנוסף לטיפולים מסורתיים, ישנם מספר תרופות תוצרת בית שניתן להשתמש בהן כדי להקל על כאבי קרסול.להלן כמה מהטיפולים הפופולריים והיעילים ביותר:

אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן טיפול פופולרי לנקעים וזנים.המלח עוזר להפחית נפיחות ודלקת ויכול גם לעזור להקל על הכאב.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, פשוט הוסיפו שתיים עד ארבע כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15 עד 20 דקות.

קומפרס צמחים ופולטים

ניתן להשתמש בקומפרס צמחים ועופות כדי להפחית נפיחות וכאב.צמחי מרפא נפוצים המשמשים בתרופה זו הם ארניקה, קומפרי וולט של סנט ג’ון.כדי להכין עוף, טוחן את עשבי התיבול למשחה והחול ישירות על האזור המושפע.לייצור דחיסה, תלולים את עשבי התיבול במים חמים ומורחים את הנוזל על האזור בעזרת מטלית.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת טיפול בכאבי קרסול, חשוב לשמור על המפרק מוגבה כדי להפחית נפיחות ודלקת.ניתן לעשות זאת על ידי העלאת כף הרגל על כריות או כריות בזמן שאתה נח.בנוסף, לסירוגין בין קומפרסים חמים וקרים יכולים להועיל להפחתת הכאב ולקידום ריפוי.

מה לדעת על כאבי קרסול – 24 תרופות סבתות אמיתיות ותוצרת בית

כאבי קרסול יכולים להיות מצב מתיש מאוד שיכול למנוע מאנשים להשתתף בפעילויות שהם נהנים מהם ויכולים אפילו להפריע לחיי היומיום.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות העומדות לרשותם כדי להקל על מצב זה, מסורתי וגם תוצרת בית.במאמר זה נחקור 24 תרופות סבתות אמיתיות ותוצרת בית לכאבי קרסול שיכולים לעזור להביא הקלה.

1.טיפול בקרח וחום

טיפול בקרח וחום הם שניים מהטיפולים הנפוצים ביותר לכאבי קרסול.ניתן להשתמש בקרח כדי להפחית את הדלקת והנפיחות סביב הקרסול, ואילו חום יכול לעזור להרפות את השרירים והגידים באזור.יש ליישם קרח למשך 10-15 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום, ואילו יש להחיל חום למשך 15-20 דקות בכל פעם.

2.תרגילי מתיחה וחיזוק

תרגילי מתיחה וחיזוק יכולים להועיל להקלה על כאבי קרסול.תרגילי מתיחה יכולים לסייע בשיפור הגמישות של מפרקי הקרסול ושרירים, בעוד שתרגילי חיזוק יכולים לעזור להגדיל את ה- Sאורך שרירי הקרסול והגידים.חשוב להתייעץ עם רופא או פיזיותרפיסט לפני שתתחיל תוכנית אימונים כלשהי.

3.עיסוי

עיסוי יכול לעזור להפחית את הכאב והנוקשות הקשורים לכאבי קרסול.עיסוי יכול גם לעזור להגדיל את זרימת הדם לאזור הפגוע ולהקל על מתח השרירים.עיסוי יכול להיעשות בבית או על ידי מטפל בעיסוי מקצועי.

4.דחיסה

דחיסה יכולה להועיל להקלה על כאבי קרסול.ניתן להשתמש בעטיפות דחיסה או בשרוולים כדי לספק תמיכה בקרסול ולעזור להפחית נפיחות.חשוב לוודא שעטיפות הדחיסה או שרוולים אינם צמודים מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לאי נוחות נוספת.

תרופות לסבתא לכאבי קרסול

בנוסף לטיפולים המסורתיים לכאבי קרסול, ישנם גם מגוון של תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להביא להקלה.להלן 24 תרופות סבתות אמיתיות ותוצרת בית לכאבי קרסול שיכולים לעזור לך למצוא הקלה:

1.אמבטיה מלח אפסום

השריית הקרסול המושפע באמבטיית מלח אפסום יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.כדי להכין אמבטיה מלח אפסום, הוסף 2 כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

2.Apple Cider Vinearg Soak

השריית הקרסול שלך בתמיסה של חומץ תפוחים ומים חמים יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי לגרום לחומץ תפוחים להשרות, מערבבים 1 כוס חומץ תפוחים עם 2 כוסות מים חמים וספגים למשך 15-20 דקות.

3.הדבק כורכום

ניתן להשתמש במשחה כורכום להפחתת כאב ודלקת בקרסול.לייצור משחת כורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם 2 כפות מים חמים ומורחים על האזור הפגוע.

4.תה ג’ינג’ר

שתיית תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב בקרסול.להכנת תה ג’ינג’ר, הרתיחו 1 כוס מים והוסיפו 1 כפית ג’ינג’ר מגורד טרי.תלול למשך 10 דקות ומסננים לפני השתייה.

מסקנה

כאבי קרסול יכולים להיות מצב מתיש מאוד, אך ישנם מגוון של תרופות העומדות לרשותן כדי להקל על מצב זה, מסורתי ותוצרת בית כאחד.במאמר זה דנו ב -24 תרופות סבתות אמיתיות ותוצרת בית לכאבי קרסול שיכולים לעזור להביא להקלה.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתתחיל תוכנית טיפול כלשהי, ולדון תמיד בכל תרופות או טיפולים חדשים עם איש מקצוע רפואי.

שאלות נפוצות

ש: מהם טיפולים נפוצים לכאבי קרסול?

א: טיפולים נפוצים לכאבי קרסול כוללים טיפול בקרח וחום, תרגילי מתיחה וחיזוק, עיסוי, דחיסה, ומגוון תרופות ביתיות כמו אמבטיות מלח אפסום, חומץ תפוחים, רסק כורכום וכדומהתה ג’ינג’ר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן