דף הבית » תרופות סבתא » קור חמור – 20 תרופות סבתות אמינות ועתיקות
dadda ddedda  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa ddadaaddaddaa

קור חמור – 20 תרופות סבתות אמינות ועתיקות

מחלות קרה, שפעת וחורף: 20 תרופות סבתות אמינות ועתיקות

ככל שעונת החורף מתקרבת, חשוב להיות מודעים למחלות הצטננות, שפעת ומחלות חורף אחרות שעלולות להשפיע עלינו.אמנם מחלות עונתיות אלה יכולות להיות קלות וניתנות לניהול, אך הן יכולות גם להיות חמורות ומתישות.על מנת להישאר בריאים, חשוב להיות מודעים לתסמינים של מחלות אלה ולנקוט צעדים יזומים למניעתם.בנוסף, ישנם מספר תרופות המועברות מדור לדור שעשויות לעזור להקל על הסימפטומים של הצטננות והשפעת הנפוצה.למטה, נחקור 20 סעדים של סבתא אמינים ועתיקה להצטננות, שפעת ומחלות חורף אחרות.

תה צמחי מרפא וטוניקים

תה צמחי מרפא וטוניקות הם תרופה פופולרית המשמשת להפחתת דלקת וגודש הנגרמים על ידי הצטננות ושפעת.ניתן לחשוף עשבי תיבול כמו ג’ינג’ר, קמומיל, כורכום ושורש ליקוריץ לתה שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את העומס.בנוסף, ניתן להוסיף דבש ולימון לתה אלה כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.

שום

שום הוא תרופה עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות ושפעת.על פי ההערכה, לשום יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.ניתן לאכול אותו גולמי או לבשל במרקים ותבשילים כדי לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.

טיפ ייחודי:

מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כף דבש.ניתן לקחת תערובת זו כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות כולל הצטננות ושפעת.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.ניתן לקחת אותו כטוניק או לערבב בתה חם.בנוסף, ניתן להוסיף אותו למנות כמו מרקים ותבשילים כדי לעזור להפחית את תסמיני הצטננות ושפעת.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול בקול ובשפעת הנפוצים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.בנוסף, זוהי דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את העומס.ניתן לקחת דבש בכוחות עצמו או לערבב בתה חם.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות כולל הצטננות ושפעת.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.זה יכול להילקח כטוניק או מבשיר לתה.בנוסף, ניתן להוסיף אותו למנות כמו מרקים ותבשילים כדי לעזור להפחית את תסמיני הצטננות ושפעת.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות ושפעת.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.ניתן לקחת פלפל קאיין כטוניק או להוסיף למנות כמו מרקים ותבשילים.

MULLEIN

מולין הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות ושפעת.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.ניתן לחבר את מולין לתה או לקחת אותו כתמצית.

Elderberry

Elderberry הוא תרופה פופולרית להצטננות ושפעת.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.אלדרברי ניתן ליטול כתמורת או סירופ.

אקליפטוס

אקליפטוס הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות כולל הצטננות ושפעת.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את העומס ולהרגיעE A כאב גרון.ניתן ליטול אקליפטוס כתמצית או להוסיף לאמבט או מקלחת חמה.

ג’ינסנג

ג’ינסנג הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות ושפעת.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות ש

תרופות סבתות עתיקות לקור חמור

סבתות עוברות תרופות להצטננות במשך מאות שנים.אמנם הרפואה המודרנית התקדמה משמעותית, אך עדיין ישנם תרופות מסורתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי להתמודד עם הצטננות קשה.רבים מהתרופות הללו טבעיות, באמצעות מרכיבים שנמצאו בבית ואשר הוכחו כיעילים כנגד הצטננות נפוצה.

ב

במאמר זה נחקור 20 תרופות סבתות אמינות ועתיקות לקור קשה.נבחן כיצד לבצע כל תרופה, כיצד להשתמש בהם וכל הסיכונים הפוטנציאליים הקשורים אליו.המשך לקרוא כדי לגלות עוד.

הסעדים של סבתא

1.שום

שום הוא אחד התרופות העתיקות ביותר והקרות, ולא בכדי.שום מכיל אליצין, בעל תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בשום כתרופה קרה, ריסקו כמה שיני ציפורן והוסיפו אותם למים רותחים.תלול למשך 10-15 דקות, מסננים ושותים את תה השום.שתיית תה שום 2-3 פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את חומרת הצטננות.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הוא עוד תרופה קרה פופולרית.לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, ואילו לימון עוזר להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את ייצור הריר.להכנת משקה דבש ולימון, מערבבים 1 כף דבש עם מיץ חצי לימון.שתו תערובת זו פעמיים ביום כדי להפחית תסמינים קור.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית להצטננות.הוא מכיל חומצה אצטית, המסייעת בפירוק הריר ולהפחתת הגודש.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כף חומץ עם 8 אונקיות מים חמים ושותים פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש כדי להמתיק את התערובת.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה פשוטה להצטננות.זה עוזר להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מגרדים 1 כף ג’ינג’ר טרי והוסיפו אותו לכוס מים רותחים.תלול במשך 10 דקות, מסננים ושותים את תה הג’ינג’ר.שתיית תה ג’ינג’ר 2-3 פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הקור.

5.כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי עם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות.כדי להשתמש בכורכום כתרופה קרה, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותה פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש כדי להמתיק את התערובת.

6.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס משמש לרוב כתרופה טבעית להצטננות.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס, הוסיפו כמה טיפות לקערת מים חמים מהבילים ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.זה יכול לעזור לפנות את מעברי האף ולהפחית את העומס.

7.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה עוצמתית להצטננות.הוא מכיל קפסאיצין, המסייע להפחתת הדלקת ולנקות את מעברי האף.כדי להשתמש בפלפל קאיין, מערבבים 1 כפית האבקה עם כוס מים חמים ושותים פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש כדי להמתיק את התערובת.

8.גרגר מי מלח

גרגל עם מי מלח הוא תרופה יעילה להצטננות.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית מלח עם כוס מים חמים וגרגר למשך 1-2 דקות.עשו זאת פעמיים ביום כדי להפחית תסמיני קור.

9.מרק עוף

מרק עוף

הוא תרופה קלאסית להצטננות.זה עוזר להפחית דלקת ולספק חומרים מזינים חיוניים.להכנת מרק עוף, מבשלים עוף וירקות במים למשך 1-2 שעות.הוסף עשבי תיבול ותבלינים כדי לטעום ולשתות את המרק 2-3 פעמים ביום כדי להפחית תסמינים קר.

10.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא עוד תרופה קרה פופולרית.הקיטור עוזר להפחתת הדלקתושחרר ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים מהבילים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים.נשען מעל הקערה ושאיף את

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן