דף הבית » תרופות סבתא » אלרגיה עונתית – 3 תרופות של סבתא הפועלות במשפחה ומצוינות

אלרגיה עונתית – 3 תרופות של סבתא הפועלות במשפחה ומצוינות

ההשפעה של אלרגיות עונתיות וכיצד הסעדים של סבתא יכולים לעזור

האם אי פעם חווית מתעטשות, עיניים מגרדות ואף נזלת, במיוחד בחודשי האביב והקיץ?רוב הסיכויים שאתה חווה אלרגיות עונתיות.אלרגיות עונתיות, הידועות גם בשם קדחת השחת או נזלת אלרגית, עלולות לגרום לתסמינים לא נוחים ויכולות לנוע בין קל לחמור.ההערכה היא כי עד 30 אחוז מהמבוגרים ו -40 אחוז מהילדים בארצות הברית סובלים מאלרגיות.

אלרגיות עונתיות מתרחשות כאשר מערכת החיסון של הגוף טועה באלרגן, כמו אבקה או קשקשים לחיות מחמד, כאיום ומשחררת נוגדנים להילחם באלרגן.נוגדנים אלה גורמים לגוף לשחרר כימיקלים, כמו היסטמין, הגורם לדלקת ולתסמינים אלרגיים אחרים.

אמנם ישנם מגוון טיפולים לאלרגיות עונתיות, כמו כמו תרופות ללא מרשם ותרופות מרשם, אך אנשים רבים פונים גם לתרופות טבעיות כדי להקל על הסימפטומים שלהם.סבתות העבירו תרופות טבעיות במשך דורות, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.

H2 – תרופות טבעיות נפוצות לאלרגיות עונתיות

ישנם מספר תרופות טבעיות לאלרגיות עונתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.רבים מהתרופות הללו פשוטות וניתן למצוא אותם במטבח או בגינה שלך.להלן כמה מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לאלרגיות עונתיות:

• דבש: אכילת דבש מקומי וגולמי יכולה לעזור להפחית את הרגישות של הגוף לאלרגנים מסוימים.נסה להוסיף כפית דבש לכוס תה חם או לאכול אותו על כוסית.

• עשבי תיבול: עשבי תיבול כמו סרפד, חורבן וסוס יכול לעזור להפחית את הדלקת וניתן לקחת אותם בצורה של תה או תמיסה.

• חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לאלרגיות.ניתן לקחת אותו בכוס מים או לערבב עם דבש.

• שמנים אתרים: שמנים אתרים כמו לבנדר ומנטה יכולים לעזור להפחית את הדלקת וניתן להשתמש בהם במפזר, באמבטיה או בעיסוי.

• קיטור: קיטור יכול לעזור להפחית דלקת במעברי האף ויכולים להיעשות במקלחת חמה או באמצעות סיר נטי עם מי מלח חמים.

H2 – הסעדים של סבתא לאלרגיות עונתיות

בנוסף לתרופות הטבעיות הנפוצות לאלרגיות עונתיות, ישנם גם כמה תרופות שהועברו מסבתות.סעדים אלה אולי לא ידועים באותה מידה, אך הם יכולים להיות יעילים בטיפול באלרגיות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לאלרגיות עונתיות:

• תה ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגוף.נסה להוסיף כפית ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים לכוס תה מרגיעה.

• כורכום: כורכום הוא תבלין הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן לקחת אותו בצורה של תה או תוסף.

• חומץ תפוחים עם פלפל קאיין: הוספת קמצוץ של פלפל קאיין לכוס חומץ תפוחים יכולה לעזור להפחית דלקת ויכולה לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.

H3 – טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם חווים אלרגיות עונתיות, חשוב לשמור על סביבתכם נקייה ונקייה מאלרגנים.ואקום ואבק באופן קבוע, ושומרים על חלונות ודלתות סגורים כדי להרחיק את האלרגנים.נוסף

אלרגיות עונתיות יכולות להיות מטרידות במיוחד ועלולות להפריע לפעילויות היומיומיות.למרבה המזל, נראה כי סבתות יודעות דבר או שניים על תרופות לאלרגיות עונתיות.להלן שלוש תרופות פופולריות שהועברו במשפחות במשך דורות.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים גבוה בתרכובות טבעיות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות.ההערכה היא כי היא מסייעת בהפחתת תסמינים כמו עיניים מגרדות ואף נזלת הקשורים לאלרגיות עונתיות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לאלרג עונתיIES, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושותים אותו פעמיים ביום.

דבש מקומי

על פי ההערכה, דבש מקומי מסייע בהפחתת תסמיני האלרגיה על ידי הכנסת כמויות קטנות של אבקה לגוף.זה פועל על ידי הגדלת הסובלנות של הגוף לאלרגן, מה שהופך את הסבירות פחות לתגובה אלרגית.כדי להשתמש בדבש מקומי לאלרגיות עונתיות, קח כפית דבש אחת ביום למשך מספר שבועות לפני תחילת עונת האלרגיה.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית למגוון מחלות נשימה, כולל אלרגיות עונתיות.אדים עוזרים לשחרר ריר ודק, מה שמקל על הגירוש מהגוף.כדי להשתמש בשאיפת קיטור לאלרגיות עונתיות, הניחו סיר מים חמים על הכיריים ונשענים מעליו עם מגבת עטופה מעל הראש כדי ליצור אוהל.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות בכל פעם.

מסקנה

אלרגיות עונתיות יכולות להוות מטרד, אך ישנם כמה תרופות שהועברו במשפחות במשך דורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים.חומץ תפוחים, דבש מקומי ושאיפת קיטור הם כולם תרופות פופולריות ששימשו במשך דורות כדי לסייע בהפחתת תסמיני האלרגיה.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות להיות יעילות לניהול אלרגיות עונתיות.

שאלות נפוצות

כמה חומץ תפוחים עלי לקחת לאלרגיות עונתיות?

לאלרגיות עונתיות, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושתה אותו פעמיים ביום.

כמה זמן עלי לקחת דבש מקומי לפני עונת האלרגיה?

עבור אלרגיות עונתיות, מומלץ לקחת כפית אחת של דבש מקומי ביום במשך מספר שבועות לפני תחילת עונת האלרגיה.

כמה זמן עלי לבצע שאיפת קיטור לאלרגיות עונתיות?

עבור אלרגיות עונתיות, מומלץ לבצע שאיפת קיטור למשך 10 דקות בכל פעם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן