דף הבית » תרופות סבתא » צרידות מתמשכות – 7 תרופות משמעותיות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים
dadaddddaa dedaadedadbddaa  daadaddaddaa dedadedaddaadddaa dadc da

צרידות מתמשכות – 7 תרופות משמעותיות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים

צרידות כרוניות היא בעיה שכיחה שמשפיעה על אנשים רבים.זה יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כולל אלרגיות, עישון ושימוש יתר בקול.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא שיכולות לעזור להקל על תסמיני צרידות.להלן 7 תרופות משמעותיות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את חומרת הצרגנית.

1.דבש ומיץ לימון

זהו אחד התרופות הפופולריות ביותר ללידה לצרידות.פשוט מערבבים כף דבש אחת עם מיץ של חצי לימון ושותים אותו פעמיים ביום.תרופה זו מרגיעה ומשמן את הגרון, המסייעת להקל על הצרגנות.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל צרידות.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הרתיחו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה הזה פעמיים או שלוש ביום כדי להקל על הצרידות.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה יעילה לצרידות מכיוון שהיא מסייעת בהפחתת הדלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.

4.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה יעילה נוספת לצרידות.זה עוזר להרגיע ולהגן על הגרון ועל מיתרי הקול.להכנת תה שורש מרשמלו, פשוט תלול כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו את התה הזה פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה צמחית פופולרית לצרידות.זה עוזר להפחית דלקת ולשמן את הגרון.כדי להכין תה שורש שורש, תלול כפית אחת של שורש ליקוריס מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו את התה הזה פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

6.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עוד תרופה צמחית לצרידות.זה עוזר להרגיע ולהגן על הגרון ועל מיתרי הקול.להכנת תה חלקלקים, פשוט תלול כפית אחת של אלם חלקלקליה מיובשת בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו את התה הזה פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי-דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הצרידות.פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום.

טיפ ייחודי:

חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי הרופא שלך.בנוסף, חשוב לוודא שאתה שותה שפע נוזלים ונמנע מגרירים כמו עשן וצריכת אלכוהול מוגזמת.

התרופות של סבתא משותפת לריפוי צרודות מתמשכות

צרידות מתמשכות יכולות להיות מצב לא נעים ומתמשך שיכול להיות קשה לטיפול בו.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שנמסרו מסבתות לאורך הדורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של צרידות מתמשכות.להלן שבעה מהתרופות המשמעותיות ביותר של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות הקשורה לצרידות מתמשכת.

1.דבש ולימון

אחת התרופות הפופולריות ביותר של סבתא לצרידות מתמשכת היא תערובת של דבש ומיץ לימון טרי.שילוב זה שימש כתרופה מרגיעה לגרון כאב במשך מאות שנים.הדבש עוזר לצבוע את הגרון ולהפחית את הדלקת, ואילו מיץ הלימון מסייע בפירוק הריר ולהפחית את הכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף דבש אחת עם כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי ומערבבים לאיחוד.לוגמים את התערובת לאט, דואגים להימנע מאף אחד מזרעי הלימון.ניתן לקחת תערובת זו עד שלוש פעמים ביום.

2.גרגר מי מלח

התרופה של סבתא פופולרית נוספת לצרידות מתמשכת היא גרגר מי מלח.תרופה זו יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת בגרון ויכולה גם לעזור להפחית אתייצור ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כפית מלח אחת לכוס מים חמים ומערבבים עד שהוא מומס לחלוטין.גרגר את הפיתרון לדקה אחת ואז לירוק אותו.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית לרידות מתמשכות.סעד זה נחשב כמסייע בהפחתת הדלקת ולפרק ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומערבבים עד שהוא משולב לחלוטין.שתו את התערובת לאט וחזרו על שלוש פעמים ביום.

4.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך חמש דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש אחת וסחיטת מיץ לימון טרי.שתו את התערובת לאט, דואגים להימנע מכל חתיכות ג’ינג’ר.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

5.מיץ שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל צרידות מתמשכות.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שן שום של שום ואז לחלץ את המיץ.מערבבים כפית אחת של מיץ השום עם כפית דבש אחת ומערבבים עד שהוא משולב.שתו את התערובת לאט, דואגים להימנע מכל אחד מחתיכות השום.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

6.תה שורש ליקריץ

שורש ליקריץ שימש זה מכבר כתרופה טבעית לצרידות מתמשכת.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כפית אחת של שורש ליקוריץ לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך חמש דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש אחת וסחיטת מיץ לימון טרי.שתו את התערובת לאט, דואגים להימנע מכל חלקי שורש ליקוריץ.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

7.חלב כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כפית אחת של אבקת כורכום לכוס חלב חם ומערבבים עד שהוא משולב לחלוטין.שתו את התערובת לאט וחזרו על שלוש פעמים ביום.

סיכום

צרידות מתמשכות יכולות להיות מצב לא נעים ומתמשך שיכול להיות קשה לטיפול בו.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שנמסרו מסבתות לאורך הדורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של צרידות מתמשכות.דבש ולימון, גרגרי מי מלח, חומץ תפוחים, תה ג’ינג’ר, מיץ שום, תה שורש ליקוריס וחלב כורכום הם חלק מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של הגרון והןלהקל על אי הנוחות הקשורה לצרידות מתמשכת.

שאלות נפוצות קשורות

מהי התרופה הטבעית הטובה ביותר לצרידות מתמשכת?

התרופה הטבעית הטובה ביותר לצרידות מתמשכת תהיה תלויה באדם, אך חלק מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים הם דבש ולימון,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן