דף הבית » תרופות סבתא » צרידות חמורות – 13 תרופות של סבתא נפלאה ומסורתית
dadaddddaa ddeddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd dde

צרידות חמורות – 13 תרופות של סבתא נפלאה ומסורתית

לחיות עם צרידות קשה: 13 תרופות של סבתא

הצליל של קול צרוד קשור לרוב למחלות, אך עבור אנשים רבים זה יכול להיות אירוע יומיומי.צרידות קשות יכולות להיגרם על ידי מגוון מצבים, החל ממתח חוט ווקאלי לאלרגיות, ולעתים קרובות קשה לטיפול בה.החדשות הטובות הן שיש מגוון של תרופות מסורתיות שהועברו מדורות של סבתות, ויכולים לעזור להקל על הסימפטומים של צרידות קשה.

H2: גורמים שכיחים לצרידות קשה

בדרך כלל נגרמת צרידות קשות על ידי אחד מארבעה תנאים.השכיח ביותר הוא זן חוט הקול, המתרחש כאשר מיתרי הקול מנוצלים יתר על המידה או מגורים, מה שמוביל לצרידות.אלרגיות יכולות להוביל גם לצרידות, כמו גם זיהומים של הגרון, או תיבת הקול.לבסוף, תרופות מסוימות ומצבים רפואיים יכולים לגרום לצרידות, כמו דלקת גרון או מחלת בלוטת התריס.

H2: הסעדים של סבתא לאורדות קשה

סבתות מציעות תרופות לצרידות במשך דורות, וחלק מהתרופות הללו יכולות להיות יעילות מאוד בהקלת הסימפטומים של צרידות קשה.להלן 13 תרופות של סבתא מסורתית לצרידות קשה:

  • לנוח את קולך: הדרך הטובה ביותר להקל על הסימפטומים של צרידות קשה היא להימנע משימוש בקול שלך ככל האפשר.קח קצת זמן לנוח את קולך ולתת לו זמן לרפא.
  • שתו נוזלים חמים: שתיית נוזלים חמים יכולים לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת, מה שיכול לעזור להקל על תסמיני הצרידות.
  • גרגר עם מי מלח: גרגר עם תמיסת מים ומלח יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.
  • קח מקלחות מהבילות: התקלחות מהבילה יכולה לעזור להפחית את הדלקת בגרון ויכולה לספק הקלה מצד.
  • לוגם תה חם: תה חם יכול לעזור להפחית דלקת בגרון ויכול לספק הקלה מצד.
  • שתיית מי לימון: שתיית מי לימון יכולה לעזור להפחית דלקת ויכולה להרגיע את הגרון.
  • גרגר עם חומץ תפוחים: גרגר עם תמיסה של חומץ תפוחים ומים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.
  • לאכול דבש: אכילת דבש יכולה לעזור להפחית דלקת ויכולה לספק הקלה מצד.
  • שתו חלב חם: שתיית חלב חם יכולה לעזור להפחית דלקת ויכולה לספק הקלה מצד.
  • שתו תה ג’ינג’ר חם: שתיית תה ג’ינג’ר חם יכולה לעזור להפחית דלקת ויכולה לספק הקלה מצד.
  • לאכול כורכום: אכילת כורכום יכולה לעזור להפחית דלקת ויכולה לספק הקלה מצד.
  • לאכול שום: אכילת שום יכולה לעזור להפחית דלקת ויכולה לספק הקלה מצד.
  • גרגר עם שורש ליקריץ: גרגר עם פיתרון של שורש ליקוריץ ומים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.

H3: טיפ מועיל

בעת טיפול בצרגנות קשה, חשוב לזכור כי סעדים אלה עשויים שלא לספק הקלה מיידית.חשוב להיות סבלניים ולתת לתרופות זמן להיכנס לתוקף.בנוסף, חשוב להתייעץ עם רופא אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים.

חלק 2 – הסעדים של סבתא לצרידות קשה

ישנם תרופות רבות של סבתא מסורתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של צרידות קשות.תרופות אלה הועברו מדור לדור, והוכחו כיעילות בסיוע להפחתת השפעות הצרידות.

1.דבש ומיץ לימון

אחת התרופות הפופולריות ביותר של סבתא היא לערבב חלקים שווים של דבש ומיץ לימון ולשתות אותו מספר פעמים ביום.זה עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית דלקת.בנוסף, לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהומים שעלולים לגרום לצרידות.

2.חומץ תפוחים

סיידר תפוחיםחומץ הוא תרופה פופולרית נוספת ששימשה במשך מאות שנים להפחתת תסמיני הצרידות.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול לפעול כמתווה כדי לסייע בפינוי הריר.בנוסף, זה עוזר להפחית את החומציות בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הצרידות.

3.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא דרך נהדרת להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני צרידות על ידי הפחתת הדלקת ומתן השפעה מרגיעה.בנוסף, זה יכול לספק הקלה מהכאב הקשור לצרידות.

4.גרגר מי מלח

מי מלח גרגרניים הם תרופה פופולרית נוספת המשמשת להפחתת תסמיני הצרידות.מי מלח מסייעים להפחתת הדלקת ויכולים לעזור לפנות כל עודף ריר שעלול לגרום לצרידות.בנוסף, זה עוזר להפחית את החומציות בגרון.

5.טימין

טימין הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת תסמיני הצרידות.יש לו השפעה מרגיעה ומרגיעה על הגרון, שיכולה לעזור להפחית את הדלקת הגורמת לצרידות.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לצרידות.

6.ליקריץ

ליקריץ הוא תרופה פופולרית נוספת ששימשה להפחתת תסמיני הצרידות.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול לעזור להפחית את החומציות בגרון.בנוסף, זה עוזר להפחית את הכאב הקשור לצרידות.

7.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית נוספת המשמשת להפחתת תסמיני צרידות.זה עוזר להפחית דלקת ויכול לספק השפעה מרגיעה על הגרון.בנוסף, זה עוזר להפחית את הכאב הקשור לצרידות.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הצרידות.בנוסף, זה עוזר להפחית את הכאב הקשור לצרידות.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית המשמשת להפחתת תסמיני צרידות.זה עוזר להפחית את הדלקת בגרון ויכול לעזור להפחית את החומציות בגרון.בנוסף, זה עוזר להפחית את הכאב הקשור לצרידות.

10.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית נוספת המשמשת להפחתת תסמיני צרידות.זה עוזר להפחית דלקת ויכול לספק השפעה מרגיעה על הגרון.בנוסף, זה עוזר להפחית את הכאב הקשור לצרידות.

11.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא תרופה פופולרית נוספת המשמשת להפחתת תסמיני הצרידות.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול לעזור להפחית את החומציות בגרון.בנוסף, זה עוזר להפחית את הכאב הקשור לצרידות.

12.מרווה

מרווה היא תרופה פופולרית נוספת המשמשת להפחתת תסמיני הצרידות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון.בנוסף, זה עוזר להפחית את הכאב הקשור לצרידות.

13.שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת המשמשת להפחתת תסמיני הצרידות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי, שיכולות לעזור להילחם בזיהומים שעלולים לגרום לצרידות.בנוסף, זה עוזר להפחית את הכאב הקשור לצרידות.

מסקנה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן