דף הבית » תרופות סבתא » צרידות מתמשכות – 7 תרופות משמעותיות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים
dadaddddaa dedaadedadbddaa  daadaddaddaa dedadedaddaadddaa dadc da

צרידות מתמשכות – 7 תרופות משמעותיות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים

מהי צרידות מתמשכות?

צרידות מתמשכות היא מצב בו אדם מתקשה לייצר קול רגיל;לעתים קרובות זה נגרם כתוצאה מדלקת או גירוי של מיתרי הקול.זה יכול להיגרם גם על ידי מספר גורמים אחרים, כולל עישון, אלרגיות, ריפלוקס חומצה והתעללות קולית.תסמינים של צרידות מתמשכות כוללים תכונה מעורפלת לקול, ליובש או תחושת מתח בעת הדיבור.אמנם לעתים קרובות ניתן לטפל בצוואות מתמשכת בהתערבות רפואית, אך ישנם גם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הסימפטומים של צרידות מתמשכות.

7 התרופות המשמעותיות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים

1. דבש ולימון: להכין תרופת גרון מרגיעה, מערבבים 2 כפות דבש עם מיץ של חצי לימון.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.דבש הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי, וידוע כי לימון מפחית את דלקת הגרון.

2. חומץ תפוחים: כדי ליצור תרופה טבעית, מערבבים 1 כפית חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים וכפית דבש.ניתן לצרוך תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.ידוע כי חומץ סיידר תפוחים מפחית את דלקת הגרון ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.

3. תה ג’ינג’ר: להכין תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בשתי כוסות מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות בגרון וגירוי.

4. שאיפת אדים: הרתיחו מעט מים בסיר, מוציאים אותו מהאש והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי אקליפטוס.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר ריר, להפחית את דלקת הגרון ולהרגיע כאב גרון.

5. שורש מרשמלו: להכין תרופה מרגיעה, תלולה כפית של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.ידוע כי שורש מרשמלו מסייע בהפחתת דלקת בגרון ויכול גם להרגיע את כאב הגרון.

6. שורש ליקריץ: כדי ליצור תרופה ריפוי, תלולה כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.ידוע כי שורש ליקוריץ מפחית דלקת בגרון ויכול גם לעזור להרגיע את כאב הגרון.

7. כורכום: להכין תרופה ריפוי, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש אחת וכוס חלב חם.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.ידוע כי כורכום מפחית דלקת בגרון ויכול גם להרגיע את כאב הגרון.

טיפ ייחודי ומועיל:

חשוב לציין כי יש להשתמש בכל הסעדים הללו במתינות ולא כתחליף לייעוץ רפואי.בנוסף, עדיף להתייעץ עם רופא אם צרידות מתמשכות נמשכות יותר מכמה ימים.

חלק 2: צרידות מתמשכות – 7 תרופות משמעותיות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים

ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בצרידות מתמשכת.בעוד שחלק מהתרופות הללו מגובות על ידי המדע, אחרים אנקדוטליים יותר.להלן שבעה סעדים של סבתא משמעותיים המבוססים על מרכיבים טבעיים שנחשבים כמסייעים בטיפול בצרידות מתמשכת.

1.תערובת דבש ולימון

דבש ולימון הם שני מרכיבים טבעיים המשמשים בדרך כלל יחד לטיפול בצרידות מתמשכת.התערובת נחשבת להפחתת דלקת בגרון ומספקת אפקט מרגיע למיתרי הקול.להכנת התערובת, מערבבים שתי כפות דבש עם כף מיץ לימון.ניתן לקחת תערובת זו שלוש פעמים ביום.

2.שמן שקדים

שמן שקדים ידוע בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלו.זה נחשב מועיל במיוחד לטיפול בצרידות מתמשכת.כדי להשתמש בשקדים OIl, קח ממנו כפית ומערבב אותו עם מים חמים.גרגר עם התערובת שלוש פעמים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות ואנטי דלקתיות.זה נחשב מועיל לטיפול בצרידות מתמשכת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת ממנו עם שמונה אונקיות מים חמים.גרגר עם התערובת שלוש פעמים ביום.

4.שורש ג’ינג’ר

שורש הג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון.זה נחשב מועיל לטיפול בצרידות מתמשכת.כדי להשתמש בשורש ג’ינג’ר, מערבבים כף אחת ממנו עם שמונה אונקיות מים חמים.גרגר עם התערובת שלוש פעמים ביום.

5.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון.זה נחשב מועיל לטיפול בצרידות מתמשכת.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, ערבבו כף אחת ממנו עם שמונה אונקיות מים חמים.גרגר עם התערובת שלוש פעמים ביום.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון.זה נחשב מועיל לטיפול בצרידות מתמשכת.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, מערבבים כף אחת ממנו עם שמונה אונקיות מים חמים.גרגר עם התערובת שלוש פעמים ביום.

7.נביחת אלם חלקלקת

קליפת ELM החלקלקה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון.זה נחשב מועיל לטיפול בצרידות מתמשכת.כדי להשתמש בקליפת אלם חלקלקת, מערבבים כף אחת ממנה עם שמונה אונקיות מים חמים.גרגר עם התערובת שלוש פעמים ביום.

שבע התרופות הטבעיות הללו נחשבים כמסייעים בטיפול בצרידות מתמשכת.חשוב לציין כי תרופות אלה אינן מהוות תחליף לטיפול רפואי ויש להשתמש בו בזהירות.חשוב גם להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

מסקנה

צרידות מתמשכות יכולות להיות מצב מתסכל ולא נוח.אמנם קיימים טיפולים רפואיים, אך אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות כדי לטפל במצבם.ישנם מרכיבים טבעיים רבים שנחשבים כמסייעים בטיפול בצרידות מתמשכת, כולל תערובת דבש ולימון, שמן שקדים, חומץ תפוחים, שורש ג’ינג’ר, שורש מרשמלו, שורש ליקוריץ וקליפת אלם חלקלק.חשוב לציין כי תרופות טבעיות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי ויש להשתמש בו בזהירות.

שאלות נפוצות

באילו מרכיבים טבעיים ניתן להשתמש לטיפול בצרידות מתמשכת?

ישנם מרכיבים טבעיים רבים שנחשבים כמסייעים בטיפול בצרידות מתמשכת, כולל תערובת דבש ולימון, שמן שקדים, חומץ תפוחים, שורש ג’ינג’ר, שורש מרשמלו, שורש ליקוריץ וקליפת אלם חלקלק.חשוב לציין כי תרופות טבעיות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי ויש להשתמש בו בזהירות.

מהי צרידות מתמשכות?

צרידות מתמשכות היא מצב המאופיין בקול או קשיח מתמשך או קשיח.זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים, כולל עישון, התעללות קולית, גושים ווקאליים, אלרגיות, GERD ובעיות בלוטת התריס.טיפול בצרגנות מתמשכת עשוי לכלול טיפולים רפואיים כמו אנטיביוטיקה או תרופות טבעיות כמו אלה המפורטים לעיל.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן