דף הבית » תרופות סבתא » טיפול צרידות – 18 תרופות של סבתא סודית ומוסמכת
dddaddc dadaddddaa  daadaddaddaa dadc daddaad daddddaa dded

טיפול צרידות – 18 תרופות של סבתא סודית ומוסמכת

מהי צרידות?

צרידות היא בעיה שכיחה שמשפיעה על אנשים בכל הגילאים.בדרך כלל זה נגרם כתוצאה משינוי בצליל הקול שלך בגלל דלקת במיתרי הקול.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל הצטננות ואלרגיות, עישון, ריפלוקס חומצה ושימוש מוגזם בקול.צרידות יכולות לנוע בין קלות לחמורה, ויכולה להשפיע על יכולתך לתקשר.

18 התרופות הסודיות והסבתות המוסמכות לטיפול בצרגניות

צרידות יכולות להיות מצב לא נוח, אך ישנן דרכים רבות להתייחס אליו.להלן 18 תרופות סודיות ומוסמכות של סבתא לטיפול בצרגניות שתוכלו לנסות בבית:

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובחוטים הקוליים, שיכולים לעזור להקל על הצרגנות.להכנת מי המלח, ממיסים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את התערובת במשך כ- 30 שניות לפני יריקה החוצה.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם אנטי -חיטוי טבעי שיכולים להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.להכנת תרופה דבש ולימון, מערבבים 1 כפית דבש ומיץ חצי לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים או שלוש ביום.

3.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי ליצור תרופת שורש מרשמלו, תלולה 1 כפית של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים או שלוש ביום.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הצרגנות.כדי ליצור תרופת שורש ליקריץ, תלולה 1 כפית של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי להכין תרופת תה ג’ינג’ר, הרתיחו כפית של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש ולימון לפי הטעם.שתו את התה הזה פעמיים או שלוש ביום.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון וביתרי הקול.כדי להכין תרופת חומץ תפוחים, ערבבו 1 כפית חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים או שלוש ביום.

7.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא עשב שיכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי להכין תרופה של אלם חלקלק, מערבבים 1 כפית אבקת אלם חלקלקים עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים או שלוש ביום.

8.תה חילבה

תה חילבה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת בגרון וביתרי הקול.להכנת תה חילבה, תלול 1 כפית זרעי חילבה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים או שלוש ביום.

9.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת בגרון וביתרי הקול.כדי להכין תרופה של מיץ אלוורה, מערבבים 1 כפית מיץ אלוורה עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים או שלוש ביום.

10.כורכום

כורכום הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הצרגנות.כדי ליצור תרופה כורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים או שלוש ביום.

11.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת בגרון וביתרי הקול.להכנת תרופה של מיץ בצל, מיזוג בצל אחד ומסננת את המיץ.שתו את המיץ פעמיים או שלוש ביום.

12.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי ליצור תרופה לשאיפת קיטור, הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות

מהי צרידות?

צרידות היא מצב בו הקול הופךEs Raspy, קשה ומתוח.זה יכול לנוע בין קל לחמור, והוא בדרך כלל נגרם כתוצאה מזיהום או פגיעה במיתרי הקול.צרידות יכולות להשפיע על כל אחד, אך היא שכיחה יותר בקרב מבוגרים.ניתן לטפל בו במגוון שיטות, כולל תרופות ותרופות טבעיות.

18 הסעדים של סבתא סודית ומוסמכת לטיפול בצרגות

צרידות היא בעיה שכיחה, אך ניתן לטפל בה בתרופות טבעיות.להלן 18 תרופות סודיות ומוסמכות של סבתא שיעזרו לך למצוא הקלה מהצודה שלך:

1.גרגר

גרגלינג הוא תרופה קלה ויעילה לטיפול בצרגניות.גרגר עם מי מלח חמים שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניים מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לצרידות.מערבבים כף דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

3.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע את הגרון ולהפחית דלקת.נסה לשתות כוס תה קמומיל מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הצרידות.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה יעילה נוספת לצרידות.מרתיחים מעט מים ומוסיפים כמה טיפות אקליפטוס או שמן אתרי מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10 עד 15 דקות.זה יעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לצרידות.נסה להוסיף קצת ג’ינג’ר טרי לכוס תה צמחים או להרתיח קצת ג’ינג’ר במים ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה מסורתית לצרידות.נסה להרתיח קצת שורש מרשמלו במים ולשתות את התה מספר פעמים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי נוסף שיכול לעזור להפחית את הצרגנות.נסה להוסיף קצת אבקת כורכום לכוס חלב חם ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה יעילה לצרידות.נסה להכין תה עם שורש ליקריץ ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הצרידות.הוסף כפית אחת של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ושותה אותו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

10.שום

שום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הצרגנות.נסה להוסיף קצת שום טחון לכוס מים חמים ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

11.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה מסורתית לצרידות.נסה להרתיח קצת אלם חלקלק במים ולשתות את התה מספר פעמים ביום.

12.פלפל קאיין

לקאיין פלפל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הצרגנות.נסה להוסיף קצת פלפל קאיין לכוס מים חמים ולשתות אותם מספר פעמים ביום.

13.Mullein

מולין הוא עשב שיכול לעזור להפחית את הצרידות.נסה להרתיח קצת מולין במים ולשתות את התה מספר פעמים ביום.

14.חילבה

חילבה היא עשב שיכול לעזור להפחית את הצרידות.נסה להרתיח קצת חילבה במים ולשתות את התה מספר פעמים ביום.

15.אניס

אניס הוא עשב שיכול לעזור להפחית את הצרידות.נסה להרתיח קצת אניס במים ולשתות את התה מספר פעמים ביום.

16.שמן זית

שמן זית הוא חומר סיכה טבעי שיכול לעזור להפחית את הצרגנות.נסה להוסיף קצת שמן זית לכוס מים חמים ולשתות אותם מספר פעמים ביום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן