דף הבית » תרופות סבתא » צרידות חמורות – 13 תרופות של סבתא נפלאה ומסורתית
dadaddddaa ddeddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd dde

צרידות חמורות – 13 תרופות של סבתא נפלאה ומסורתית

טיפול בצרגנות קשה עם הסעדים של סבתא

אם אתה סובל מצד קשה, יתכן שאתה מחפש דרך להקל על הסימפטומים שלך מבלי לפנות לתרופות.הסעדים של סבתא קיימים כבר דורות, ורבים מהם עדיין משמשים כיום.להלן 13 תרופות של סבתא נפלאה ומסורתית לטיפול בצרידות קשה.

1.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה נהדרת לצרידות.מערבבים חלקים שווים דבש ומיץ לימון בכוס מים חמים ולוגמים אותו לאט לאורך כל היום.תערובת זו תעזור להרגיע את גרונך ולשחזר את קולך.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לצרידות.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולוגמים אותה לאט לאורך כל היום.זה יעזור להפחית דלקת ולשחזר את קולך.

3.ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש הם עוד תרופה נהדרת לצרידות.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד עם כפית דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו עוזר להרגיע ולשמן את גרונך ולהחזיר את קולך.כדי ליצור תרופה זו, תלולה כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים עד שלוש כוסות מדי יום.

5.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה נהדרת לצרידות.כדי להכין תרופה זו, תלולה כפית אחת של אבקת אלם חלקלקת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים עד שלוש כוסות מדי יום.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה נהדרת לצרידות.כדי ליצור תרופה זו, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים עד שלוש כוסות מדי יום.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה נהדרת לצרידות.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושתה אותה פעמיים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולשחזר את קולך.

8.עלי מרשמלו

עלי מרשמלו הם תרופה נהדרת לצרידות.כדי ליצור תרופה זו, תלול כפית אחת של עלי מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים עד שלוש כוסות מדי יום.

9.מרווה

מרווה הוא תרופה נהדרת לצרידות.כדי ליצור תרופה זו, תלול כפית מרווה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים עד שלוש כוסות מדי יום.

10.טימין

טימין הוא תרופה נהדרת לצרידות.כדי ליצור תרופה זו, תלול כפית טימין בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים עד שלוש כוסות מדי יום.

11.שומר

שומר הוא תרופה נהדרת לצרידות.כדי ליצור תרופה זו, תלול כפית שומר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים עד שלוש כוסות מדי יום.

12.מנטה

מנטה היא תרופה נהדרת לצרידות.כדי ליצור תרופה זו, תלול כפית מנטה אחת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים עד שלוש כוסות מדי יום.

13.אניס

אניס היא תרופה נהדרת לצרידות.כדי ליצור תרופה זו, תלול כפית אניס בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים עד שלוש כוסות מדי יום.

טיפ מועיל:

כדי לעזור להפחית את חומרת הצרגנות, נסה לשתות שפע של נוזלים לאורך היום ולהימנע מדיבורים בסביבות רמות.זה יעזור לשמור על גרונך לחות ולהרגיע את מיתרי הקול שלך.

חלק 2 – התרופות של סבתא לאורדות קשה

אנשים רבים מסתמכים על תרופות מסורתיות למחלות רפואיות, אך לצרידות קשה, סבתות ידועות שיש להן כמה מהתרופות הטובות ביותר.להלן 13 תרופות של סבתא נפלאה ומסורתית לצרידות קשה.

1.מי מלח גרגר

אחד התרופות הנפוצות ביותר לצרידות קשה הוא מי מלח גרגר.תרופה זו קלה להכנה ושימוש, וניתן לחוש את השפעותיה כמעט immeמייד.כדי להכין את תמיסת מי המלח, פשוט שלב 1 כפית מלח עם כוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח מומס במלואו.גרגר את הפיתרון לפחות 30 שניות, ואז ירק אותו החוצה.חזור על תהליך זה 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.דבש ולימון

תרופה מסורתית נוספת לצרידות קשה היא שילוב של דבש ולימון.שילוב זה ידוע כתרופה עוצמתית להרגעת הגרון והפחתת הדלקת.להכנת התערובת, שלב כפית דבש אחת עם מיץ של חצי לימון.מערבבים את התערובת עד לשילוב, ואז שתו אותה לאט.יש להשתמש בתרופה זו 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית נוספת לצרידות קשה.ידוע כי תרופה זו יעילה להפחתת הדלקת והרגעת הגרון.כדי ליצור את התרופה, שלב 1 כף של חומץ תפוחים עם 8 אונקיות מים חמים.מערבבים את התערובת עד שהחומץ מומס במלואו, ואז שתו אותה לאט.יש להשתמש בתרופה זו 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.תה שורש ליקריץ

תה שורש ליקוריץ הוא תרופה מסורתית נוספת לצרידות קשה.ידוע כי תרופה זו יעילה להפחתת דלקת והרגעת הגרון.להכנת התה, תלול כפית של שורש ליקריץ מיובש ב 8 אונקיות של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למתיקה, אם רוצים.שתו את התה לאט, 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.תה שורש מרשמלו

תה שורש מרשמלו הוא תרופה מסורתית נוספת לצרידות קשה.ידוע כי תרופה זו יעילה להפחתת הדלקת והרגעת הגרון.להכנת התה, תלול כפית של שורש מרשמלו מיובש ב 8 אונקיות של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למתיקה, אם רוצים.שתו את התה לאט, 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.תה מרווה

תה מרווה הוא תרופה מסורתית נוספת לצרידות קשה.ידוע כי תרופה זו יעילה להפחתת הדלקת והרגעת הגרון.להכנת התה, תלול כפית של עלי מרווה מיובשים ב 8 אונקיות של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למתיקה, אם רוצים.שתו את התה לאט, 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.תה חלקלקה תה

תה אלם חלקלק הוא תרופה מסורתית נוספת לצרידות קשה.ידוע כי תרופה זו יעילה להפחתת הדלקת והרגעת הגרון.כדי להכין את התה, תלול 1 כפית של קליפת עץ חלקלקת מיובשת ב 8 גרם מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למתיקה, אם רוצים.שתו את התה לאט, 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.תה מולין

תה מולין הוא תרופה מסורתית נוספת לצרידות קשה.ידוע כי תרופה זו יעילה להפחתת הדלקת והרגעת הגרון.להכנת התה, תלול 1 כפית של עלי מולין מיובשים ב 8 גרם מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למתיקה, אם רוצים.שתו את התה לאט, 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.תה טימין

תה טימין הוא תרופה מסורתית נוספת לצרידות קשה.ידוע כי תרופה זו יעילה להפחתת הדלקת והרגעת הגרון.להכנת התה, תלול כפית של עלי טימין מיובשים ב 8 אונקיות מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למתיקה, אם רוצים.שתו את התה לאט, 3-4 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן