דף הבית » תרופות סבתא » טיפול צרידות – 18 תרופות של סבתא סודית ומוסמכת
dddaddc dadaddddaa  daadaddaddaa dadc daddaad daddddaa dded

טיפול צרידות – 18 תרופות של סבתא סודית ומוסמכת

צרידות: 18 תרופות של סבתא סודית ומוסמכת

האם אתה מוצא את עצמך פתאום צרוד או שיש לך קול מטושטש?זה יכול להיות די מדאיג, אבל לעתים קרובות אין מה לדאוג.צרידות יכולות להיגרם על ידי מגוון דברים נפוצים ויומיומיים כמו הצטננות, עישון, אלרגיות או אפילו צועקים יותר מדי.עם הטיפול הנכון, ניתן להקל עליו במהירות ובקלות.

ישנם טיפולים רבים ושונים לצרידות, קונבנציונליים ואלטרנטיביים כאחד.מאמר זה ידון ב -18 הסעדים של סבתא סודית ומוסמכת שיכולים לעזור לך להחזיר את קולך למסלול.

H2 – אחד התרופות היעילות ביותר: גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות העתיקות והיעילות ביותר לצרידות.לשם כך, מערבבים כפית מלח אחת בשמונה אונקיות מים חמים.גרגר עם הפיתרון פעמיים ביום במשך מספר ימים עד שהצרידות שלך נעלמת.

H2 – דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את צרידות.אתה יכול לערבב חלקים שווים של דבש ומיץ לימון ולשתות אותו פעם ביום עד שהצרידות שלך נעלמת.אתה יכול גם להכין תה עם דבש ולימון על ידי הוספת כפית דבש אחת וכפית מיץ לימון לכוס מים חמים.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H3 – טיפ:

הקפידו להשתמש רק במיץ לימון טרי ודבש, מכיוון שהמרכיבים הללו יכולים להשתבש במהירות.

H2 – תה צמחים

ניתן להשתמש בתה צמחים גם לטיפול בצרידות.ידוע שג’ינג’ר, ליקריץ ותה אלם חלקלקות ידועות כמסייעות להפחתת הדלקת בגרון, מה שיכול לעזור להקל על הצרידות.תה אלה יכולים גם לעזור להרגיע את כאבי הגרון.שתו שלוש עד ארבע כוסות של תה אלה ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה יעילה נוספת לצרידות.לשם כך, הביאו סיר מים לרתיחה והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס או מנטול.נשען מעל הסיר ומכסה את הראש במגבת כדי ללכוד את הקיטור.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות מספר פעמים ביום עד שהצרידות שלכם נעלמת.

H2 – הימנע מגירויים

צרידות יכולות להיגרם או להחמיר על ידי חומרים מגרים כמו עשן, אדים ואבק.כדי למנוע צרידות, חשוב להימנע ככל האפשר על חומרים מגרים אלה.אם אינך יכול להימנע מהם, הקפד להשתמש במסיכת פנים כשאתה חשוף אליהם.

H2 – הימנע מאלרגנים

אלרגנים כמו אבקה, קשקשים לחיות מחמד ואבק יכולים גם לגרום או להחמיר צרגנות.אם אתם סובלים מאלרגיות, הקפידו לנקוט בכל הצעדים הנדרשים כדי להימנע מהם.זה כולל שמירה על נקייה של הבית שלך, שימוש במטהר אוויר והימנעות ממגע עם חיות מחמד.

H2 – שתו הרבה מים

שתיית מים רבים יכולה לעזור לשמור על חוטי גרון ולהפחתת הדלקת.מכוון לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום כדי לשמור על בריאות גרונך.

H2 – הימנע ממזון חומצי

מזונות חומציים יכולים לגרות את גרונך ולהחמיר את הצרגנית שלך.הימנע ממזון חומצי כמו פירות הדר, עגבניות וחומץ.

H2 – הימנע ממוצרי חלב

מוצרי חלב יכולים גם לעצבן את גרונך ולהחמיר את הצרידות שלך.הימנע ממוצרי חלב כמו חלב, גבינה ויוגורט.

H2 – הימנע מקפאין

קפאין יכול גם להחמיר את הצרידות שלך, אז נסה להימנע ככל האפשר על קפאין.זה כולל משקאות קפה, תה ומשקאות אנרגיה.

H2 – הימנע מאלכוהול

אלכוהול יכול לעצבן את גרונך ולהחמיר את צרידתך.הימנע מאלכוהול ככל האפשר.

H2 – הימנע מאוכל חריף

אוכל חריף יכול גם לעצבן את גרונך ולהחמיר את הצרידות שלך.הימנע ממזונות חריפים כמו פלפלים, קארי וצ’ילי.

H2 – השתמש במכונת אדים

שימוש במכונת אדים בביתך יכול לעזור לשמור על לחות בגרון ולהפחתת הדלקת.

H2 – הימנע לדבר יותר מדי

דיבור יותר מדי יכול להתאמץ בגרון ולהחמיר את הצרידות שלך.אם אתה מוצא את עצמך צרוד, נסה להימנע מכמה שיותר לדבר.

H2 – קבל הרבה מנוחה

קבלת מנוחה רבה חשובה לשמירה על בריאות גרונך.מכוון לפחות שבע עד שמונה שעות שינה בכל לילה.

H2 – קח הפסקה משירה

אם אתהזמר, קח הפסקה משירה לכמה ימים עד שהצרידות שלך נעלמה.

על ידי עקוב אחר 18 הסעדים הסודיים והמוסמכים של סבתא

חלק 2: טיפול צרידות – 18 תרופות סודיות סודיות ומוסמכות

כשמדובר בטיפול בצרידות, ישנם הרבה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו על ידי סבתותינו.כאן נדגיש 18 תרופות של סבתא סודית ומוסמכת על צרידות.

1.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים לטיפול בצרידות.על פי ההערכה, הוא מצפה ומרגיע את הגרון והלחוטים הקוליים.הדרך הטובה ביותר להשתמש בדבש היא לערבב כפית בכוס מים חמים ולשתות אותו.תערובת זו יכולה להיות גם תרופה ביתית טובה לכאבי גרון.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים לטיפול בצרידות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון וביתרי הקול.הדרך הטובה ביותר להשתמש בג’ינג’ר היא להכין תה על ידי הרתחת כמה פרוסות ג’ינג’ר בכוס מים והוספת דבש לפי הטעם.

3.ליקריץ

ליקריץ הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בצרידות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון וביתרי הקול.הדרך הטובה ביותר להשתמש בשושלת היא להכין תה על ידי הרתחת כמה פרוסות ליקריץ בכוס מים והוספת דבש לפי הטעם.

4.לימון

לימון הוא פרי הדר ששימש במשך מאות שנים לטיפול בצרגניות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון וביתרי הקול.הדרך הטובה ביותר להשתמש בלימון היא לערבב מיץ לימון בכוס מים חמים ולשתות אותו.

5.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול בצרידות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון וביתרי הקול.הדרך הטובה ביותר להשתמש בכורכום היא להכין תה על ידי הרתחת כמה פרוסות כורכום בכוס מים והוספת דבש לפי הטעם.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומץ המשמש במשך מאות שנים לטיפול בצרגניות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון וביתרי הקול.הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ תפוחים היא לערבב כף ממנו בכוס מים חמים ולשתות אותו.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בצרגניות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון וביתרי הקול.הדרך הטובה ביותר להשתמש בשורש מרשמלו היא להכין תה על ידי הרתחת כמה פרוסות שורש מרשמלו בכוס מים והוספת דבש לפי הטעם.

8.טימין

טימין הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בצרידות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון וביתרי הקול.הדרך הטובה ביותר להשתמש בטימין היא להכין תה על ידי הרתחת כמה שופכים של טימין בכוס מים והוספת דבש לפי הטעם.

9.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול בצרגנות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות וריריות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון וביתרי הקול.הדרך הטובה ביותר להשתמש באלם חלקלק היא להכין תה על ידי הרתחת כמה פרוסות של אלם חלקלק בכוס מים והוספת דבש לפי הטעם.

10.אלוורה

אלוורה הוא צמח ששימש במשך מאות שנים לטיפול בצרידות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון וביתרי הקול.הדרך הטובה ביותר להשתמש באלוורה היא להכין תה על ידי הרתחת כמה פרוסות אלוורה בכוס מיםוהוספת דבש לפי הטעם.

11.שום

שום הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בצרידות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן