דף הבית » תרופות סבתא » צרידות בגרון – 13 תרופות סבתא בריאות מהמטבח
dadaddddaa dddaddf  daadaddaddaa daddaad ddaddddaa dedded

צרידות בגרון – 13 תרופות סבתא בריאות מהמטבח

צרידות בגרון: 13 תרופות סבתא בריאות מהמטבח
האם אתה מוצא את עצמך מתקשה לדבר או בגרון שלך מרגיש מתוח?אם אתה חווה צרידות בגרון, זה יכול להיות סימן לבעיה בסיסית.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שתוכלו לנסות להרגיע ולהפחית את הסימפטומים.להלן 13 תרופות סבתא בריאות מהמטבח שעשויות לעזור לכם למצוא הקלה.

1.גרגר מי מלח

מי מלח גרגרניים הם אחד התרופות הפופולריות ביותר של צרגנות בגרון.כאשר מעורבבים במים חמים, מלח מסייע בהפחתת הדלקת בגרון וריר ברור.כדי ליצור את הפיתרון, מערבבים 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים.גרגר את התערובת לפחות 30 שניות לפני יריקה החוצה.

2.דבש ולימון

תרופה ביתית פופולרית נוספת היא תערובת של דבש ולימון.דבש הוא אנטי דלקתי טבעי המסייע להרגיע את כאב הגרון ואילו לימון עוזר להגביר את מערכת החיסון.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כפית דבש עם 1 כף של מיץ לימון סחוט טרי.שתו את התערובת לאט.

טיפ: שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את הצרגנית בגרון.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולפנות ריר.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 8 אונקיות מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שימש במשך מאות שנים לטיפול בגרונאים כואבים וצרידות.זה עוזר להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להכין את התרופה, הרתיחו 1 כף שורש ליקריץ בשמונה גרם מים.אפשר לתערובת לתלול במשך 10 דקות לפני שתאמץ אותה ולשתות אותה.

5.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית למגוון מחלות, כולל צרידות בגרון.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולנקות ריר.כדי להכין את התרופה, הרתיחו 1 כף של ג’ינג’ר מגורד טרי ב 8 אונקיות מים.אפשר לתערובת לתלול במשך 10 דקות לפני שתאמץ אותה ולשתות אותה.

6.תה שורש מרשמלו

שורש מרשמלו שימש במשך מאות שנים לטיפול בגרונות כואבים וצרידות.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להכין את התרופה, הרתיחו כף 1 של שורש מרשמלו ב 8 גרם מים.אפשר לתערובת לתלול במשך 10 דקות לפני שתאמץ אותה ולשתות אותה.

7.תה חלקלקה תה

ELM החלקלק שימש במשך מאות שנים לטיפול בגרונות כואבים וצרידות.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להכין את התרופה, הרתיחו 1 כף של אלם חלקלק ב 8 גרם מים.אפשר לתערובת לתלול במשך 10 דקות לפני שתאמץ אותה ולשתות אותה.

8.תה כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית בעלת תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולפנות ריר.כדי להכין את התרופה, הרתיחו 1 כף כורכום ב 8 גרם מים.אפשר לתערובת לתלול במשך 10 דקות לפני שתאמץ אותה ולשתות אותה.

9.תה חילבה

חילבה היא תרופה טבעית עוצמתית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולנקות ריר.כדי להכין את התרופה, הרתיחו 1 כף חילבה ב 8 גרם מים.אפשר לתערובת לתלול במשך 10 דקות לפני שתאמץ אותה ולשתות אותה.

10.תה טימין

טימין הוא תרופה טבעית עוצמתית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולפנות ריר.כדי להכין את התרופה, הרתיחו 1 כף טימין ב 8 גרם מים.אפשר לתערובת לתלול במשך 10 דקות לפני שתאמץ אותה ולשתות אותה.

11.תה אורגנו

אורגנו היא תרופה טבעית עוצמתית שיש לה תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטויn עוזר להפחית נפיחות ולפנות ריר.כדי להכין את התרופה, הרתיחו 1 כף אורגנו ב 8 גרם מים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות לפני שתאמץ אותה ולשתות

תרופות לסבתא לצרידות בגרון

צרידות בגרון יכולה להיות חוויה מפחידה ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שהועברו מהסבתות שלנו שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הצרידות.להלן 13 תרופות סבתא בריאות מהמטבח לצרידות בגרון:

1.דבש ומיץ לימון

תרופה פופולרית לצרידות בגרון היא תערובת של דבש ומיץ לימון.דבש עוזר להרגיע גרון מגורה, ואילו מיץ הלימון מסייע בהפחתת הדלקת.על פי ההערכה, תרופה זו מסייעת בהפחתת השיעול.להכנת התערובת, מערבבים 1 כף דבש עם 1 כף מיץ לימון טרי.צרכו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית למחלות רבות, כולל צרידות בגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, המסייעות להפחתת הנפיחות בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים.צרכו תערובת זו פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית עוצמתית לצרידות בגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, המסייעות להפחתת נפיחות ודלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים את הנוזל ומוסיפים 1 כפית דבש.צרכו תערובת זו פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לצרידות בגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, המסייעות להפחתת נפיחות ודלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית של שום מרוסק טרי בכוס מים חמים.צרכו תערובת זו פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.גרגר מי מלח

מי מלח הם תרופה פופולרית לצרידות בגרון.זה עוזר להפחית נפיחות ודלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר עם התערובת הזו לכמה דקות, ואז ירק אותה החוצה.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית לצרידות בגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, המסייעות להפחתת נפיחות ודלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם.צרכו תערובת זו פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית לצרידות בגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, המסייעות להפחתת נפיחות ודלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית אבקת שורש מרשמלו בכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים את הנוזל וצורכים אותו פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.ליקריץ

ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לצרידות בגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, המסייעות להפחתת נפיחות ודלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית אבקת שורש ליקוריץ בכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים את הנוזל וצורכים אותו פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.מרווה

מרווה הוא תרופה פופולרית לצרידות בגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, המסייעות להפחתת נפיחות ודלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית של עלי מרווה מרוסקים טריים בכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים את הנוזל וצורכים אותו פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה פופולרית לצרידות בגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, המסייעות להפחתת נפיחות ודלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 2 טיפות שמן אקליפטוס בכוס מים חמים.צורכים תערובת זו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן