דף הבית » תרופות סבתא » נזלת ברורה – 13 תרופות של סבתא מרפא על בסיס ניסיון
daddcdaa ddaddad  daadaddaddaa dadc daddaad dedadad dadc ddadda

נזלת ברורה – 13 תרופות של סבתא מרפא על בסיס ניסיון

עונת הקרה והשפעת נמצאת כאן ואחד התסמינים השכיחים ביותר הוא אף נזלת.בעוד שאנשים רבים מושיטים מושיטים לתרופות ללא מרשם כדי לעזור להקל על הסימפטומים שלהם, ישנם גם כמה תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות שהוכחו כיעילים.להלן 13 תרופות של סבתא מרפא לאף נזיל ברור שמבוסס על ניסיון.

גידול וחלב
Tumeric הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות.בשילוב עם חלב זה עוזר להפחית דלקת וייצור ריר במעברי האף.כדי להכין תרופה זו, מחממים כוס חלב אחת בסיר קטן והוסיפו כפית אחת של גידול.מבשלים חמש דקות, ואז מסננים את התערובת ושותה אותה תוך כדי חם.

ג’ינג’ר ודבש
ג’ינג’ר שימש זה מכבר כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולסייע בפינוי גודש באף.בשילוב עם דבש, קל לקחת את התערובת ועוזר להרגיע גם את כאב הגרון.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר וכפית דבש אחת בכוס מים חמים.מערבבים היטב ושותים.

שאיפת קיטור
שאיפת קיטור היא אחת התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לאף נזלת.כל מה שאתה צריך זה סיר מים רותחים ומגבת.הניחו את סיר המים הרותחים על השולחן וכיסו את ראשכם במגבת.שים את הראש מעל הסיר ושאפו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.הקיטור מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר במעברי האף.

תה חם
תה חם הוא תרופה פשוטה שיכולה לעזור לפנות אף נזלת.חום התה עוזר לפתוח את מעברי האף ולהפחית את הדלקת.בחר תה המכיל מרכיבים כמו קמומיל, מנטה או ג’ינג’ר.מבשלים את התה למשך חמש דקות, ואז מסננים ושותים בעודם עדיין חמים.

גרגר עם מי מלח
גרגר עם מי מלח הוא תרופה פשוטה ויעילה לאף נזלת.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהפחתת הריר בגרון.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים פושרים.לגרוס למשך דקה, ואז לירוק אותו.

לשתות נוזלים חמים
שתיית נוזלים חמים מסייעת להפחתת דלקת ולשחרר ריר במעברי האף.בחר משקאות כמו תה חם, מים חמים, מרקים ומרקמים.לוגם בנוזלים חמים אלה לאורך היום יכול לעזור לפנות אף נזלת.

H2: שמנים אתריים טבעיים
ניתן להשתמש בשמנים אתרים גם כדי לסייע בפינוי נזלת.שמנים כמו אקליפטוס, לבנדר ופפרמינט יכולים לעזור להפחית דלקת וייצור ריר במעברי האף.מוסיפים שלוש טיפות שמן לקערת מים מהבילים, ואז מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך חמש דקות.

H2: השקיה באף
השקיה באף היא דרך יעילה לפנות אף נזלת.כל מה שאתה צריך זה סיר נטי או בקבוק השקיה באף ותמיסת מלח.מלא את הסיר או הבקבוק בתמיסת המלח והטה את הראש לצד.הכנס את זרבובית הסיר או הבקבוק לנחיר ואפשר לפיתרון לזרום דרך מעברי האף.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר.

H3: טיפ ייחודי ומועיל
בעת שימוש בשמנים אתרים עבור נזלת, הקפד למרוח שמן נשא כמו שמן שקדים או שמן קוקוס כדי לעזור לדלל את השמן ולמנוע גירוי בעור.

היתרונות של התרופות של סבתא לאף נזלת ברור

סבתות משתמשות בתרופות שונות לטיפול במחלות בריאות נפוצות מזה מאות שנים.סעדים אלה הם לרוב טבעיים ונקיים מכימיקלים, מה שהופך אותם לבחירה נהדרת עבור מי שמעדיף גישה הוליסטית יותר לריפוי.תרופה אחת כזו היא לאף נזיר ברור, שניתן לטפל בו בכמה מרכיבים פשוטים שנמצאים ברוב משקי הבית.ידוע כי סבתות משתמשות בתרופות אלה כדי להפחית את הדלקת ומעברי האף הברורים, כמו גם להפחתת ייצור הריר.להלן 13 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לאף נזיל ברור.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולריתאצל סבתות השתמשו במשך דורות כדי לסייע במעברי האף העמוסים.כדי לבצע שאיפת אדים, הרתיחו סיר מים ושופכים אותו לקערה.הניחו מגבת מעל הראש ומעל הקערה, ויצרו צורה דמוית אוהל.שאפו את הקיטור למשך מספר דקות ואז פוצצו את האף כדי להסיר כל ריר.

2.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה לאף נזלת ברור מכיוון שהוא מסייע להפחתת דלקת וגודש ברור.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול קצת ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים.הוסף מעט דבש לטעם נוסף ושתה אותו חם.

3.מרק חם

מרק חם הוא תרופה נהדרת לאף נזיל ברור מכיוון שהוא עוזר לפנות מעברי האף ולהרגיע את הגרון.ידוע כי סבתות מכינות מרק עוף תוצרת בית עם ירקות טריים, עשבי תיבול ותבלינים שיעזרו לגודש.

4.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם תרופה נהדרת עבור נזלת ברורה מכיוון שהם יכולים לעזור להפחית דלקת ובעומס ברור.סבתות השתמשו בתה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לאף נזיר ברור מכיוון שהוא מסייע להפחתת דלקת וגודש ברור.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף של החומץ בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים או שלוש ביום.

6.בצל

בצל הם תרופה פופולרית לאף נזיל ברור מכיוון שהם יכולים לעזור להפחית דלקת וגודש ברור.כדי להשתמש בצל, קוצצים דק בצל אחד ומערבבים אותו עם כף דבש.צרכו תערובת זו פעמיים או שלוש ביום.

7.שום

שום הוא תרופה פופולרית לאף נזיר ברור מכיוון שהוא מסייע להפחתת דלקת וגודש ברור.כדי להשתמש בשום, קוצצים דק שיני שום או שתיים של שום ומערבבים אותו עם כף דבש.צרכו תערובת זו פעמיים או שלוש ביום.

8.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה פופולרית לאף נזלת ברור מכיוון שהוא מסייע להפחתת דלקת וגודש ברור.כדי להשתמש בדבש ולימון, מערבבים כף דבש אחת ומיץ לימון אחד בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים או שלוש ביום.

9.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה פופולרית לאף נזיל ברור מכיוון שהיא מסייעת להפחתת דלקת וגודש ברור.כדי להשתמש בשטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח ברבע ברבע בכוס מים חמים.יש לשטוף את האף שלך עם פיתרון זה פעמיים או שלוש ביום.

10.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לאף נזיל ברור מכיוון שהוא מסייע להפחתת דלקת וגודש ברור.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושתה אותו פעמיים או שלוש ביום.

11.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה פופולרית לאף נזיר ברור מכיוון שהוא מסייע להפחתת דלקת וגודש ברור.כדי להשתמש בשמן אורגנו, מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים או שלוש ביום.

12.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם תרופה פופולרית לאף נזלת ברור מכיוון שהם עוזרים להפחתת דלקת וגודש ברור.כדי להשתמש בעלים בזיליקום, מערבבים כמה עלי בזיליקום טריים בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים או שלוש ביום.

13.עלי מנטה

עלי מנטה הם תרופה פופולרית לריצה ברורה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן