דף הבית » תרופות סבתא » נזלת – 6 תרופות של סבתא חשובות על בסיס מרכיבים טבעיים
daddcdaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddaddddaa dadc ddadda dedadb

נזלת – 6 תרופות של סבתא חשובות על בסיס מרכיבים טבעיים

אף נזלת הוא סימפטום שכיח של אלרגיות או הצטננות, וזה יכול להיות מעצבן מאוד.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות המשמשות במשך מאות שנים כדי להקל על נזלת.להלן 6 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור לך לקבל הקלה מהאף הנזוף שלך.

1.מרק חם

מרק חם הוא תרופה מסורתית לאף נזלת.מרק עוזר לפנות את מעברי האף ולהדק את הריר.זה גם עוזר לשמור על לחות בגרון ולהפחתת הדלקת.בחר מרק חם כמו מרק עוף או ירקות, מכיוון שזה יעזור להרגיע את גרונך ולהפחית את גודש האף.

2.תה ג’ינג’ר ודבש

תה ג’ינג’ר ודבש הוא אחד התרופות הטבעיות העתיקות ביותר לאף נזלת.ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את מעברי האף.דבש הוא משווה טבעי שיכול לעזור לדלל ריר ולהפחית את העומס.להכנת תה ג’ינג’ר ודבש, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ואז מוסיפים כפית דבש ומערבבים.שתו את התה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה לא אוהב את הטעם של תה ג’ינג’ר ודבש, אתה יכול גם להכין סירופ זנגביל ומרגיע.כדי להכין את הסירופ, מערבבים כוס דבש אחת וכוס ג’ינג’ר מגורד טרי בסיר.מבשלים למשך 10 דקות ואז מסננים את הסירופ.קח כפית אחת מהסירופ 3-4 פעמים ביום כדי לעזור להפחית אף נזלת.

3.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את מעברי האף.כדי להכין דחיסה חמה, משרים מטלית נקייה במים חמים ולהסתובב.הניחו את הדחיסה על המצח והאף למשך 5-10 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות ולשחרר את הריר.אתה יכול גם להכין קומפרס קר על ידי השריית בד במים קרים והנחתו על המצח והאף שלך למשך 5-10 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהקל על גודש באף.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לאף נזיר.זה עוזר לפרק ריר ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום כדי לעזור להפחית אף נזלת.

5.תמיסת מלח

תמיסת מלח יכולה לעזור להפחית את גודש האף וריר דק.לייצור תמיסת מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.השתמש במזרק נורה כדי להפריע בעדינות את תמיסת המלח לנחירים שלך.זה יעזור לפנות את מעברי האף ולהפחית את הדלקת.

6.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להפחית אף נזלת.הקיטור עוזר לשחרר את הריר ולהפחית את הדלקת.כדי לבצע שאיפת אדים, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.קח נשימות עמוקות ושאף את הקיטור למשך 5-10 דקות.זה יעזור להפחית אף נזלת ולספק הקלה מעומס.

6 תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית אף נזלת ולספק הקלה מאי נוחות.הקפד לעקוב אחר ההוראות בזהירות והתייעץ עם הרופא שלך אם התסמינים שלך נמשכים.בעזרת הסעדים הללו, תוכלו לחזור ליהנות מהיום שלכם תוך זמן קצר.

הסעדים של סבתא לאף נזיר: נטי סיר

סיר נטי הוא מכשיר איורוודי עתיק המשמש לניקוי מעברי האף.זה עובד על ידי הצגת תמיסת מלח של מים חמים ומלח לנחיר אחד ומאפשר לו להתנקז מהאחר.תמיסת המלח החמה עוזרת לשחרר ולדק את הריר, שאפשר לנקז אותה מהאף.ניתן למצוא סירי נטי ברוב חנויות המזון הבריאותי ובתי המרקחת.

כיצד להשתמש בסיר נתי

שימוש בסיר נטי זה יחסית פשוט.מלאו את הסיר בתמיסת מלח העשויה ממים חמים ומלח.הניחו את זרבובית הסיר לנחירית אחת, הטוו את הראש לצד ומאפשרים לפתרון המלח לזרום לנחיריים.מהn תמיסת המלח מילאה לחלוטין את הנחיר, מאפשרת לו להתנקז מהנחיריים האחר.חזור על התהליך בצד השני.לאחר שתסיים עם סיר נטי, הקפד לפוצץ את האף כדי להיפטר מכל ריר שנותר.

התרופות של סבתא לאף נזלת: שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה נפוצה לאף נזלת.זה עובד על ידי הכנסת אוויר חם ולח למעברי האף, שיכולים לעזור לפנות את הריר ולהקל על העומס.זוהי שיטה פשוטה וזולה להקלה על גודש באף.

כיצד לבצע שאיפת קיטור

לביצוע שאיפת אדים, למלא קערה במים חמים ולהוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס.מניחים מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, ומקפידים לכסות את הקערה במגבת.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות, נושמים נשימות עמוקות.הקפידו לשמור על עצום עיניים ולהרחיק את הפנים לפחות 12 סנטימטרים מהקערה.לאחר 10 דקות, פוצץ את האף כדי להיפטר מכל ריר שנותר.

התרופות של סבתא לאף נזלת: מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית לאף נזלת.למיץ של בצל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולהפחית את כמות הריר המיוצר.זוהי תרופה בטוחה ויעילה לאף נזלת.

כיצד להשתמש במיץ בצל

כדי להשתמש במיץ בצל לאף נזלת, פשוט חותכים בצל לשניים וסוחטים את המיץ לכוס.בעזרת טפטפת, מניחים כמה טיפות של המיץ לכל נחיריים.אפשר למיץ לשבת כמה דקות לפני שתפוצץ את האף.חזור על התהליך פעמיים ביום עד שהסימפטומים שלך שוככים.

התרופות של סבתא לאף נזלת: מיץ שום

מיץ שום הוא תרופה פופולרית נוספת לאף נזלת.לשום תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולהפחית את כמות הריר המיוצר.זוהי תרופה בטוחה ויעילה לאף נזלת.

כיצד להשתמש במיץ שום

להשתמש במיץ שום לאף נזלת, פשוט לרסק כמה שיני שום וסוחטים את המיץ לכוס.בעזרת טפטפת, מניחים כמה טיפות של המיץ לכל נחיריים.אפשר למיץ לשבת כמה דקות לפני שתפוצץ את האף.חזור על התהליך פעמיים ביום עד שהסימפטומים שלך שוככים.

התרופות של סבתא לאף נזלת: מיץ ג’ינג’ר

מיץ ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לאף נזיר.לג’ינג’ר יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולהפחית את כמות הריר המיוצר.זוהי תרופה בטוחה ויעילה לאף נזלת.

כיצד להשתמש במיץ ג’ינג’ר

להשתמש במיץ ג’ינג’ר לאף נזלת, פשוט מגרד כמה חתיכות ג’ינג’ר טרי וסוחט את המיץ לכוס.בעזרת טפטפת, מניחים כמה טיפות של המיץ לכל נחיריים.אפשר למיץ לשבת כמה דקות לפני שתפוצץ את האף.חזור על התהליך פעמיים ביום עד שהסימפטומים שלך שוככים.

התרופות של סבתא לאף נזלת: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לאף נזלת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן