דף הבית » תרופות סבתא » נזלת צהובה -ירוקה – 14 התרופות של סבתא לטיפול יעיל ויעיל
daddcdaa dadddd ddaddad  ddaadaddaddaa dadc daddaad dcddda

נזלת צהובה -ירוקה – 14 התרופות של סבתא לטיפול יעיל ויעיל

מהו נזלת צהובה-ירוקה?

נזלת צהובה-ירוקה, המכונה גם קרנף, היא מצב שכיח בו האף מייצר כמות מוגזמת של ריר.ריר זה יכול להיות מימי, עבה ואפילו מכיל גוון צהוב-ירוק.מצב זה נגרם בדרך כלל על ידי הצטננות, אלרגיות, זיהום בסינוס או זיהום בדרכי הנשימה העליונות האחרות.הריר יכול להתנקז מהאף, בחלק האחורי של הגרון, או שניהם.חשוב לציין שאף נזלת צהוב-ירוק הוא בדרך כלל סימפטום של מצב בסיסי חמור יותר שיש לטפל בו.

14 הסעדים של סבתא לטיפול יעיל ויעיל

נזלת צהובה-ירוקה יכולה להיות מטורפת למדי ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולגרום לך להרגיש טוב יותר.להלן 14 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ויעיל באף נזלת צהוב-ירוק.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר עבה, ומאפשרת לו להתנקז ביתר קלות מהאף.כדי להשתמש בתרופה זו, קח קערת מים חמים והוסף כמה טיפות אקליפטוס, מנטה או שמן אתרי עץ התה.מניחים מגבת מעל הראש והקערה ליצירת אוהל ולשאוף את הקיטור למשך 5-10 דקות.

2.ספריי מלח

שימוש בתרסיס מלח יכול לסייע בהפחתת הדלקת במעברי האף ולשחרר ריר עבה.ניתן להשתמש בתרופה זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להבהיר את מעברי האף.

3.נטי סיר

סיר נטי הוא מכשיר המשמש לשטף את מעברי הסינוס עם תמיסת מלח חמה.תרופה זו יכולה לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר סמיך, ומאפשרת לה להתנקז ביתר קלות.

4.מכשיר אדים

שימוש במגזר אדים יכול לעזור להפחית את היובש באוויר ולשמור על מעברי האף לח.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר עבה.

5.הימנע מחלב

מוצרי חלב יכולים להגביר את ייצור הריר ולהפוך את הסימפטומים של נזלת צהובה-ירוקה.הימנעות מחלב יכולה לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.

6.לשתות שפע נוזלים

שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור לדלל את הריר ולהקל על הניקוז.נסה לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי להישאר לחות.

7.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר סמיך.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כפית מלח לכוס מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.

8.קח ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לעזור להילחם בזיהום ולהפחית את הדלקת.נסה לקחת 1000 מ”ג ויטמין C ביום כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך.

9.הימנע מאלרגנים

אם האף הנזיל הצהוב-ירוק שלך נגרם על ידי אלרגיות, חשוב להימנע מהאלרגנים הגורמים לו.נסה לשמור על הסביבה שלך ללא אלרגן ככל האפשר.

10.השתמש במכשיר אדים בלילה

שימוש במכונת אדים בלילה יכול לעזור להפחית את היובש באוויר ולהשאיר את מעברי האף לח.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על הנשימה.

11.הימנע מגירויים

הימנעות מגירויים כמו עשן סיגריות, בושם, מוצרי ניקוי וריחות חזקים אחרים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הנשימה.

12.השתמש בשטיפת האף

שימוש בשטיפת האף יכול לעזור לשטוף את מעברי הסינוסים ולהפחית את הדלקת.ניתן להשתמש בתרופה זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להבהיר את מעברי האף.

13.קח מקלחות חמות

נטילת מקלחות חמות יכולה לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר עבה.ניתן להשתמש בתרופה זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להבהיר את מעברי האף.

14.אכלו אוכל חריף

אכילת מזונות חריפים יכולה לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר סמיך.נסה להוסיף כמה מזונות חריפים לתזונה שלך כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של נזלת צהובה-ירוקה.

טיפ ייחודי

אם אתם חווים אף נזלת צהוב-ירוק, חשוב להישאר כתרופות של סבתא של סבתא לאף צהוב-ירוק

אפים נזלים יכולים להיות נושא מטריד, במיוחד כאשר הם צבע צהוב-ירוק.זה יכול להיות קשה לדעת להתייחס לאף הנזלים הזה, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא גדולה שהן יעילות ויעילות כאחד.להלן 14 מהתרופות הטובות ביותר שתוכלו לנסות.

1.Steam

אחד הסעדים הטובים ביותר של הסבתא לאף נזלת צהוב-ירוק הוא Steam.ניתן לעשות זאת על ידי ישיבה בחדר מהביל או להתקלח חם.זה יעזור לשחרר את הריר ולעזור לפנות את מעברי האף.

2.מי מלח

מי מלח הם תרופה נהדרת נוספת שהועברה מסבתות.פשוט מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ולהשתמש בבקבוק ריסוס האף כדי לרסס אותו לנחיריים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וחסימות באף.

3.לימונדה חמה

תרופה נהדרת נוספת לאף נזלת צהוב-ירוק היא לימונדה חמה.ניתן להכין את זה פשוט על ידי ערבוב כפית מיץ לימון בכוס מים חמים.למיץ לימון יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות טבעיות, שיכולות לעזור להפחית את הזיהום ולנקות את מעברי האף.

4.שום

שום הוא עוד תרופה נהדרת שהועברה מסבתות.פשוט קוצצים כמה שיני שום ומרתיחים אותם במים.ברגע שהוא התקרר, אתה יכול להתאמץ על המים ולהשתמש בהם כתרסיס לאף.זה יעזור להפחית את הזיהום ולנקות את מעברי האף.

5.דבש

דבש הוא אחד התרופות העתיקות ביותר המשמשות לטיפול באף נזלת צהוב-ירוק.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ולשתות אותו עד שלוש פעמים ביום.דבש עוזר להפחית דלקת ויכול גם לעזור להרגיע את הגרון.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה נהדרת שיכולה לעזור באף נזלת צהוב-ירוק.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה פרוסות ג’ינג’ר לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך מספר דקות.לאחר מכן תוכלו להתאמץ את הג’ינג’ר ולשתות את הנוזל עד שלוש פעמים ביום.ג’ינג’ר עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור לפנות את מעברי האף.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה נהדרת לאף נזיר צהוב-ירוק.פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה אותה עד שלוש פעמים ביום.הכורכום מסייע בהפחתת הדלקת ויכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה נהדרת שיכולה לעזור באף נזיל צהוב-ירוק.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולשתות אותו עד שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ויכול גם לעזור לפנות את מעברי האף.

9.מיץ בצל

מיץ בצל הוא עוד תרופה נהדרת לאף נזלת צהוב-ירוק.פשוט קוצצים כמה בצל וממצים מהם את המיץ.לאחר מכן מערבבים את המיץ עם קצת מים חמים והשתמשו בו כריסוס אף.זה יעזור להפחית את הזיהום ולנקות את מעברי האף.

10.חלב וכורכום

חלב וכורכום הם גם תרופות נהדרות לאף נזלת צהוב-ירוק.פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה אותה עד שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ויכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון.

11.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם תרופה נהדרת נוספת לאף נזיל צהוב-ירוק.פשוט מרתיחים כמה עלים במים ומסננים את הנוזל.לאחר מכן, השתמש בו כמרסס באף עד שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הזיהום ולנקות את מעברי האף.

12.שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול באף נזלת צהוב-ירוק.פשוט מחממים כמה טיפות שמן חרדל ולהשתמש בו כריסוס אף.זה יעזור להפחית את הזיהום ולנקות את מעברי האף.

13.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה נהדרת נוספת לאף נזלת צהוב-ירוק.כל שעליך לעשות הוא להשרות כמה זרעים במים לילה ואז מסננים את הנוזל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן