דף הבית » תרופות סבתא » אף נזלת – 17 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה והם פופולריים
dda daddcdaa  ddadadddd dadc daddaad ddeddaddaddd ddedadad

אף נזלת – 17 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה והם פופולריים

מהו נזלת?

נזלת האף הוא מצב שכיח המתרחש כאשר מעברי האף שלך נעשים על גבי ריר.זה יכול להיות תוצאה של הצטננות, אלרגיות או זיהום נשימתי אחר.זה יכול להיות גם לא נוח ומעצבן, אך למרבה המזל יש הרבה תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים.

הסעדים של סבתא לאף נזלים

אף נזלת יכול להיות מטריד, אך למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולהקלה.להלן 17 מהתרופות הפופולריות ביותר שהועברו לאורך דורות:

1.דבש ובצל

מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ בצל וצורכים אותו שלוש פעמים ביום.הדבש יסייע להרגיע את גרונך והבצל יסייע בפינוי קטעי האף שלך.

2.שאיפת קיטור

מרתיחים מעט מים בסיר ומוסיפים כמה טיפות אקליפטוס או שמן עץ התה.נשען מעל הסיר עם מגבת מעל ראשך ושאף את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.זה יעזור לפנות את קטעי האף שלך ולעזור לך לנשום קל יותר.

3.שטיפת מי מלח

מערבבים רבע כפית מלח עם כוס מים חמים.בעזרת טפטפת, מפזרים את התערובת לנחיריים ומאפשרים לה להתנקז.זה יעזור לפנות את הריר ולהפחית את הדלקת במעברי האף שלך.

4.שום

שום מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של נזלת.אתה יכול לאכול כמה שיני שום ביום או שאתה יכול להרתיח כמה שיני שיני במים ולשאוף את הקיטור.

5.חומץ תפוחים

מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.זה יעזור לדלל את הריר ולהפחית את הדלקת במעברי האף שלך.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נהדרת לאף נזלים.אתה יכול להוסיף קצת ג’ינג’ר לתה שלך או שאתה יכול להכין משחת ג’ינג’ר על ידי ערבוב של חלקים שווים של ג’ינג’ר ומגורר ודבש ולצרוך אותו שלוש פעמים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת לאף נזלים.מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותים אותה פעמיים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת במעברי האף שלך ולספק הקלה מהתסמינים.

8.שמן מנטה

מערבבים כמה טיפות שמן מנטה עם כף דבש וצורכים אותו שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת במעברי האף שלך ולספק הקלה מהתסמינים.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית נהדרת לאף נזלים.אתה יכול להוסיף קצת שורש ליקריץ לתה שלך או שאתה יכול להכין משחת שורש ליקריץ על ידי ערבוב של חלקים שווים של שורש ליקריץ מגורר ודבש ולצרוך אותו שלוש פעמים ביום.

10.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה טבעית נהדרת לאף נזלים.משרים כפית זרעי חילבה בכוס מים חמים בן לילה.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת במעברי האף שלך ולספק הקלה מהתסמינים.

11.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם תרופה טבעית נהדרת לאף נזלים.אתה יכול להוסיף כמה עלי בזיליקום לתה שלך או שאתה יכול להכין משחת בזיליקום על ידי ערבוב של חלקים שווים של עלי בזיליקום מגורדים ודבש ולצרוך אותו שלוש פעמים ביום.

12.זרעי חרדל

זרעי חרדל הם תרופה טבעית נהדרת לאף נזלים.משרים כפית זרעי חרדל בכוס מים חמים בן לילה.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת במעברי האף שלך ולספק הקלה מהתסמינים.

13.מיץ לימון

מערבבים כף מיץ לימון עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.זה יעזור לדלל את הריר ולהפחית את הדלקת במעברי האף שלך.

14.עלי מפרץ

עלי מפרץ הם תרופה טבעית נהדרת לאף נזלים.אתה יכול eהוסף כמה עלי מפרץ

מבוא

אף נזלת, המכונה גם קרנף, הוא סימפטום שכיח של הצטננות, אלרגיות או מחלות נשימה אחרות.במשך מאות שנים, סבתות ברחבי העולם מסרו תרופות לטיפול באף נזלת.רבים מהתרופות הללו עדיין פופולריות כיום ויכולות לספק הקלה מהתסמינים של נזלת, כמו התעטשות, גודש וכאבי גרון.במאמר זה נדון ב -17 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה ופופולריים לטיפול באף נזיר.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר עבור נזלת.כדי לבצע שאיפת קיטור, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים (כמו אקליפטוס או מנטה).מכסים את הראש במגבת ונשענים מעל הקערה כך שהאדים מכוונים לכיוון האף.שאפו את הקיטור עמוק למשך 5-10 דקות.זה יעזור לפתוח את מעברי האף שלך ולהפחית את הסימפטומים של נזלת.

2.ספריי מלח

תרסיסי מלח הם תרופה פופולרית לאף נזלת.תרסיסי מלח עוזרים לדלל את הריר ולהקל על הסרת האף.ניתן לרכוש תרסיסי מלח ברוב בתי המרקחת או שתוכלו להכין משלכם בבית.להכנת תרסיס מלח משלך, מערבבים 1 כפית מלח עם כוס מים חמים.מלאו בקבוק ריסוס בתערובת וריססו אותו לאף לפי הצורך.

3.שתיית מים

שתיית מים רבים היא דרך נהדרת להפחית את הסימפטומים של נזלת.להישאר לחות עוזר לדלל את הריר ומקל על הסרת האף.זה גם עוזר לשטוף רעלים ולשמור על בריא גופך.מכוון לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של נזלת.

4.מכשיר אדים

השימוש במכונת אדים הוא דרך נהדרת להפחית את הסימפטומים של נזלת.מכשיר אדים עוזר להוסיף לחות לאוויר, המסייע להפחתת העומס ולפתוח את מעברי האף.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של נזלת.הקפד לשמור על ניקיון האדים כדי למנוע גידול של חיידקים ועובש.

5.מנוחה ורגיעה

קבלת הרבה מנוחה ורגיעה היא חיונית כשסובלים מאף נזיר.מנוחה עוזרת להפחתת לחץ ויכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.טכניקות הרפיה כמו יוגה ומדיטציה יכולות גם להועיל.

6.נטי סיר

סיר נטי הוא תרופה פופולרית לאף נזלת.זהו סיר קטן המשמש לשטף את מעברי האף עם תמיסת מלח.כדי להשתמש בסיר נטי, מלא את הסיר בתמיסת מלח והטה את הראש לצד אחד.שופכים בעדינות את הפיתרון לנחיריים אחד תוך שמירה על הנחיל השני סגור.אפשר לפתרון להתנקז מהנחיריים האחר ואז לחזור על הצד השני.

7.השקיה באף

השקיה באף היא תרופה פופולרית נוספת לאף נזלת.כדי לבצע השקיה באף, מלא קערה או כוס בתמיסת מלח והטה את הראש לצד אחד.שופכים בעדינות את הפיתרון לנחיריים אחד תוך שמירה על הנחיל השני סגור.אפשר לפתרון להתנקז מהנחיריים האחר ואז לחזור על הצד השני.

8.רצועות האף

רצועות האף הן רצועות דבק המיושמות על גשר האף.הם עוזרים לפתוח את קטעי האף ולהקל על הנשימה.ניתן לרכוש רצועות אף ברוב בתי המרקחת או ברשת.

9.שמנים אתרים

שמנים אתרים הם תרופה פופולרית לאף נזלת.שמנים אתרים יכולים לעזור להפחית את העומס ולפתוח את מעברי האף.שמנים אתרים פופולריים לאף נזלים כוללים אקליפטוס, מנטה ולבנדר.הוסף כמה טיפות שמן אתרי לקערה של מים חמים ושאיפו את הקיטור לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.דחיסת מגבות חמה

דחיסת מגבת חמה היא דרך נהדרת להפחית את הסימפטומים של נזלת.כדי לבצע דחיסת מגבת חמה, משרים מגבת במים חמים ולהסתובב.הניחו את המגבת על הפנים ונושמים פנימה אתקִיטוֹר.זה יעזור לפתוח את מעברי האף ולהפחית את הסימפטומים של נזלת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן