דף הבית » תרופות סבתא » צרגנות גרון כואבת – 9 תרופות סבתות זולות ופופולריות
dadaddaddaa ddaddf dbddddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dddcddaa

צרגנות גרון כואבת – 9 תרופות סבתות זולות ופופולריות

מה גורם לכאבי גרון גרון?

צרגנות גרון כואבת היא סימפטום שכיח של מחלות נשימה רבות.בדרך כלל זה נגרם כתוצאה מדלקת בגרון או בתיבת הקול, ויכול לנוע בין קל לחמור.הגורמים השכיחים לאלעיות גרון כוללים זיהומים נגיפיים כמו הצטננות השכיחה, שפעת וגרון סטרפ;זיהומים חיידקיים כמו דלקת שקדים וסינוסיטיס;ומגרים סביבתי כמו עשן, אבק ואבקה.גורמים אחרים לצרידות גרון כואבים כוללים אלרגיות, ריפלוקס חומצה ושימוש יתר בקול.

9 התרופות של סבתא זולה ופופולרית לאלע גרון גרון

צרגנות גרון כואבת היא סימפטום שכיח שניתן לטפל בו במגוון תרופות.להלן 9 תרופות של סבתא זולה ופופולרית לאורע גרון כואב:

1.גרגר עם מי מלח

גרגלי עם מי מלח היא דרך פשוטה ויעילה להקל על צרגנות גרון כואבת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת בכוס מים חמים ולגרוס אותו למשך 30 שניות.זה יעזור להפחית דלקת ולהקל על הכאב.

2.דבש ולימון

Honey and Lemon הוא תרופה פופולרית לצרידות גרון כואבת.מערבבים כף דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו את התערובת לאט כדי להרגיע את גרונכם ולהפחית את הצרידות.

3.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית ויעילה לצרידות גרון כואבת.פשוט מרתיחים כמה חתיכות ג’ינג’ר טרי בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת, מוסיפים מעט דבש ומיץ לימון ושותים אותו לאט כדי להרגיע את גרונכם ולהפחית את הצרידות.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לצרידות גרון כואבת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותה אותו לאט.זה יעזור להפחית דלקת ולהקל על הכאב.

5.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית לצרידות גרון כואבת.פשוט תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה לאט כדי להרגיע את גרונכם ולהפחית את הצרידות.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לאורדי גרון כואבת.החומר הפעיל בכורכום, כורכומין, הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות בהפחתת הדלקת ולהקלה על הכאב.פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה אותה לאט.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לאורדי גרון כואבת.לחומר הפעיל בשורש ליקריץ, גליצירריזין, יש תכונות אנטי דלקתיות המסייעות בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.פשוט תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה לאט כדי להרגיע את גרונכם ולהפחית את הצרידות.

8.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית לאורדי גרון כואבת.לחומר הפעיל בבצל, קוורצטין, יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות בהפחתת הדלקת ולהקלה על הכאב.פשוט מערבבים כף אחת של מיץ בצל סחוט טרי בכוס מים חמים ושותים אותו לאט.

9.שום

שום הוא תרופה פופולרית לאורדי גרון כואבת.לחומר הפעיל בשום, אליצין, יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות המסייעות בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.פשוט מערבבים כפית אחת של שום מרוסק טרי בכוס מים חמים ושותים אותו לאט.

טיפ מועיל

כאשר מתמודדים עם צרגנות גרון כואבת, חשוב לנוח את קולך ככל האפשר כדי לתת לו זמן לרפא.הימנע משיחות במשך תקופות ארוכות ונסו ללחוש במקום לדבר בקול רגיל.זה יעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.

הסעדים של סבתא לאלע גרון גרון

צרגנות גרון כואבת יכולה להיות סימפטום בעייתי שמפריע ליכולת שלך לתקשר.למרבה המזל, יש מגוון תרופות מסורתיותAT הועברו לאורך דורות להתמודדות עם בעיה זו.להלן תשעה תרופות של סבתא זולה ופופולרית שתוכלו לנסות להקל על צרגנות הגרון שלכם.

מי מלח גרגר

מי מלח גרגר הם תרופה פשוטה אך יעילה.ממיסים חצי כפית מלח לכוס מים חמים ומגרדים את התערובת במשך כ- 30 שניות.זה עוזר להפחתת דלקת ולהפחתת החיידקים העלולים לגרום לכאבי גרון.

דבש ולימון

ערבוב דבש ולימון הוא תרופה פופולרית לגרון כאב.הדבש עוזר להרגיע את הגרון והלימון עוזר להפחית דלקת.מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים ולוגמים את התערובת.

תה טימין

טימין הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.להכנת תה טימין, תלול כפית אחת של טימין מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התערובת בזמן שהיא עדיין חמה.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב נוסף שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להכין תה שורש מרשמלו, תלול כפית אחת של העשב בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה בזמן שהוא עדיין חם.

תה אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות וריריות.המשמעות היא שזה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולצפות בגרון כדי להפחית את אי הנוחות.כדי להכין תה חלקלק, תלול כפית אחת של העשב בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה בזמן שהוא עדיין חם.

תה שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות.כדי להכין תה שורש שורש, תלול כפית אחת של העשב בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה בזמן שהוא עדיין חם.

חומץ תפוחים ודבש

ערבוב חומץ תפוחים ודבש הוא תרופה פופולרית נוספת לגרונות כאב.החומץ מסייע בהפחתת הדלקת והדבש עוזר להרגיע את הגרון.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים וכפית דבש אחת בכוס מים חמים ולגמו מהתערובת.

תה קמומיל

קמומיל הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של העשב בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה בזמן שהוא עדיין חם.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה בזמן שהוא עדיין חם.

מסקנה

צרגנות גרון כואבת יכולה להיות סימפטום בעייתי שמפריע ליכולת שלך לתקשר.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות מסורתיות שהועברו לאורך דורות להתמודדות עם בעיה זו.תשעת הסעדים של סבתא הזולה והפופולרית שנדונו במאמר זה יכולים לעזור להקל על צרגנות הגרון הכואבת שלך.זכור להתייעץ עם הרופא שלך לקבלת העצה והטיפול הטוב ביותר במצב הספציפי שלך.

שאלות נפוצות

מה זה צרגנות גרון כואבת?

צרגנות גרון כואבת היא סימפטום של כאב גרון הנגרם כתוצאה מדלקת וגירוי של מיתרי הקול.זה מאופיין בצליל רעוע או צרוד כשמדברים.

מהן כמה תרופות מסורתיות עבור צרגנות גרון כואבת?

כמה תרופות מסורתיות לכאבי גרון צרידות כוללות מי מלח גרגרני, ערבוב דבש ולימון, שתיית תה טימין, נטילת תה שורש מרשמלו, שתיית תה חלקלקים, נטילת תה שורש ליקריץ, ערבוב חומץ תפוחים ודבש, שתיית תה קמומיל ושתיית תה ג’ינג’ר תה ג’ינג’ר.ו

סיכום

צרגנות גרון כואבת יכולה להפריע ליכולת שלך לתקשר.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות מסורתיות שהועברו לאורך דורות להתמודדות עם בעיה זו.זֶההמאמר נדון בתשע

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן