דף הבית » תרופות סבתא » צרבת – 12 תרופות סבתות מועילות וחשובות במהלך ההיריון
dadaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa deddaddcddaa dddaddddaa dde

צרבת – 12 תרופות סבתות מועילות וחשובות במהלך ההיריון

הריון הוא זמן של שמחה גדולה, אבל זה יכול גם להיות זמן של אי נוחות רבה.צרבת היא סימפטום שכיח ולא נוח לנשים בהריון.נשים רבות פונות לסבתותיהן שלהן לקבלת עצות כיצד להקל על תסמיני הצרבת שלהן, מכיוון שלרוב סבתות מלאות בסעדים מועילים ונבדקים בזמן.להלן 12 מהתרופות של הסבתא הטובה ביותר לצרבת במהלך ההיריון.

חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ סיידר תפוחים כדי לסייע בהפחתת תסמיני צרבת.זה עובד על ידי הגדלת החומציות של הקיבה, מה שמסייע לגוף לפרק מזון בצורה יעילה יותר.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 8 אונקיות מים ושתו אותו לפני הארוחות.חשוב לציין כי חומץ תפוחים הוא חומצי מאוד ויכול לעצבן את הוושט, ולכן חשוב לשתות אותו במתינות.

GUM CHEW


ללעוס מסטיק לאחר הארוחות כדי לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.הלעיסה מגבירה את ייצור הרוק, המסייע לנטרול החומצה בקיבה.מסטיק עוזר גם לעורר את הבליעה, המסייע בהמרחת החומצה הרחק מהוושט.

טיפ:

בחר מסטיק ללא סוכר, מכיוון שסוכר יכול להגדיל את כמות החומצה בקיבה.

אכל יוגורט

אכילת יוגורט יכולה לעזור להפחית את תסמיני צרבת.יוגורט מכיל פרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים המסייעים לגוף לפרק מזון בצורה יעילה יותר.כדי להפיק את המרב מהתרופה הזו, בחר יוגורט רגיל ולא ממותק.הוסף כפית דבש לקצת מתיקות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה לצרבת.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הקיבה.כדי להשתמש בתרופה זו, מגרד ג’ינג’ר טרי והוסף אותו למים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים את התה.אתה יכול גם לקחת כמוסות ג’ינג’ר אם אתה לא אוהב את טעם התה.

הישאר זקוף

כשאתה בהריון, חשוב להישאר זקוף לפחות שעה לאחר הארוחות.זה עוזר לשמור על החומצה בקיבה, במקום לאפשר לה לנוע לוושט.אם אתה חייב לשכב, הצע את עצמך עם כריות כדי לעזור להשאיר את החומצה.

אכל ארוחות קטנות יותר

אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.אכילת ארוחות קטנות יותר עוזרת לשמור על כמות החומצה בבטן ברמה הניתנת לניהול.בנוסף, אכילה לאט ולעיסת האוכל שלך ביסודיות תעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

הימנע ממזון טריגר

מזונות מסוימים יכולים לעורר צרבת, ולכן חשוב לזהות אותם ולהימנע מהם.מזונות טריגר נפוצים כוללים מאכלים חריפים ושומניים, פירות הדרים, קפה, שוקולד ואלכוהול.חשוב גם להימנע מאכילת יתר, מכיוון שזה יכול לתרום לצרבת.

צא לטיול

צאו לטיול קצר לאחר הארוחות כדי לעזור להפחית את תסמיני צרבת.הליכה עוזרת לעורר עיכול, שיכול לעזור לשמור על החומצה בקיבה.חשוב לציין שעדיף ללכת 10-15 דקות לאחר האכילה, ולא מיד אחרי.

אכל בננות

בננות הן חטיף נהדר עבור נשים בהריון הסובלות מצרבת.הם עשירים באשלגן, המסייע להפחתת הדלקת בבטן.בנוסף, הם מהווים מקור טוב לסיבים, המסייע לשמור על מערכת העיכול פועלת בצורה חלקה.

קח אמבטיה חמה

השריית אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.חום המים עוזר להרפות את השרירים בקיבה, מה שיכול לעזור להפחית את כמות החומצה בקיבה.בנוסף, חום המים עוזר להרפות את הגוף, מה שיכול לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.

לישון בצד שמאל

שינה בצד שמאל יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.הסיבה לכך היא שהוושט נמצא בצד שמאל של הגוף, וישנה בצד שמאל עוזרת להרחיק את חומצת הקיבה מהוושט.חשוב לציין ששינה על גבך יכולה להחמיר את תסמין הצרבתOMS.

שתו מיץ אלוורה ורה

שתיית מיץ אלוורה יכולה לעזור להפחית את תסמיני צרבת.אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת בבטן וב- ES

חלק 2-הסעדים של סבתא לצרבת במהלך ההיריון

צרבת היא תופעת לוואי לא נוחה ושכיחה של הריון שלעתים קרובות ניתן לנהל בתרופות טבעיות.רבים מהתרופות המשמשות כדי להקל על צרבת ההיריון הם אותם תרופות ששימשו במשך דורות, שהועברו מסבתא לבת.להלן 12 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לניהול צרבת במהלך ההיריון.

1.אכלו ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר.

אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר לאורך היום יכולה לעזור להפחית את כמות חומצת הקיבה המיוצרת.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של צרבת, כמו גם בעיות עיכול אחרות.אכילת ארוחות קטנות יותר עוזרת גם למנוע מהבטן להיות מלאה מדי, מה שיכול גם לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

2.הימנע ממזון טריגר.

מזונות מפעילים הם אלה הנוטים לגרום לתסמיני צרבת.מזונות טריגר נפוצים כוללים אוכל חריף, אוכל שומני, פירות הדר, עגבניות, קפאין ושוקולד.הימנעות ממזונות אלה יכולה לעזור להפחית את התרחשות הצרבת.בנוסף, אכילה לאט והימנעות מארוחות גדולות יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

3.לשתות תה ג’ינג’ר.

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לצרבת.זה יכול לעזור להפחית את ייצור חומצות הקיבה ולהקל על הסימפטומים של צרבת.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כמה פרוסות ג’ינג’ר במים חמים למשך 10-15 דקות.ניתן לצרוך את התה מספר פעמים ביום כדי להקל על תסמיני צרבת.

4.Chew Gum.

מסטיק לעיסה יכול לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.פעולת הלעיסה עוזרת להגדיל את ייצור הרוק, מה שיכול לעזור לנטרל חומצת קיבה.בנוסף, טעם המסטיק יכול לעזור להרגיע את הוושט ולהפחית את תסמיני הצרבת.

5.לאכול יוגורט.

יוגורט יכול לעזור להפחית את תסמיני צרבת.הוא עשיר בפרוביוטיקה, שיכול לעזור לאזן את החיידקים במעיים ולהפחית את כמות חומצת הקיבה המיוצרת.בנוסף, יוגורט מכיל סידן, שיכול לעזור להרגיע את הוושט ולהקל על תסמיני צרבת.

6.לשתות חלב.

שתיית חלב יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.חלב מכיל סידן, שיכול לעזור לנטרל חומצת קיבה.בנוסף, תכולת השומן בחלב יכולה לעזור לציפוי הוושט ולהפחית את תסמיני הצרבת.

7.לאכול בננות.

בננות הן מקור נהדר של נוגדי חומצה טבעיים.הם מכילים אשלגן ומגנזיום, שיכולים לעזור להפחית את כמות חומצת הקיבה המיוצרת.בנוסף, בננות יכולות לעזור בציפוי הוושט ולהפחית את תסמיני הצרבת.

8.למצוץ צ’יפס קרח.

יניקה של שבבי קרח יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.הטמפרטורה הקרה של שבבי הקרח יכולה לעזור להרגיע את הוושט ולהפחית את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.בנוסף, שבבי הקרח יכולים לעזור לציפוי הוושט ולהפחית את תסמיני הצרבת.

9.ללבוש בגדים רופפים.

לבישת בגדים רופפים יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.בגדים הדוקים יכולים להפעיל לחץ על הקיבה ולהגדיל את כמות חומצת הקיבה המיוצרת.לבישת בגדים רופפים יכולה לעזור להפחית את הלחץ על הקיבה ולהפחית את תסמיני הצרבת.

10.לישון עם כרית נוספת.

שינה עם כרית נוספת יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.הכרית הנוספת יכולה לעזור לשמור על הראש מוגבה, מה שיכול לעזור להפחית את כמות חומצת הקיבה המיוצרת.בנוסף, הכרית הנוספת יכולה לעזור לתמוך בבטן ולהפחית את הלחץ בוושט.

11.הימנע משכיבה לאחר האכילה.

שכיבה לאחר האכילה יכולההגדל את כמות חומצת הקיבה המיוצרת.הימנעות משכיבה לפחות שעה לאחר האכילה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.בנוסף, העלאת הראש בזמן השינה יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

12.נסה דיקור סיני.

דיקור סיני יכול לעזור להפחית את תסמיני צרבת.דיקור סיני הוא א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן