דף הבית » תרופות סבתא » צרבת – 14 תרופות ביתיות וסבתות קדומה
dadaddaa  daadaddaddaa dddaadddaa ddaddaaddaa daddded

צרבת – 14 תרופות ביתיות וסבתות קדומה

מה זה צרבת?

צרבת היא תחושת שריפה בחזה הנגרמת כתוצאה מרפלוקס חומצה לוושט.זה שכיח במהלך ההיריון, לאחר אכילת סוגים מסוימים של מזון, כששכיבה או לאחר פעילות גופנית.זה יכול לגרום לכאבי חזה, לקשיי בליעה ותסמינים לא נעימים אחרים.אמנם ניתן לנהל כמה גורמים לצרבת באמצעות שינויים ותרופות באורח החיים, אך ישנם גם תרופות טבעיות שיכולות לעזור לספק הקלה.

14 התרופות הביתיות של סבתא העתיקה לצרבת

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה טבעית לבעיות עיכול, כולל צרבת.מחקרים הראו שג’ינג’ר יכול להפחית דלקת ולקדם את בריאות העיכול.ניתן לצרוך אותו במגוון צורות, כולל תה, כמוסות ותמציות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לצרבת.זה נחשב להגדיל את כמות חומצת הקיבה, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.ניתן לצרוך אותו בצורה של משקה או לקחת אותו ככמוסות.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נוספת לצרבת.נחשב לנטרול חומצת קיבה ולספק הקלה.ניתן לערבב אותו עם מים ולצרוך אותו.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית לצרבת.נחשב להפחית דלקת ולקידום בריאות העיכול.ניתן לצרוך אותו בצורה של מיץ או לקחת אותו כתוסף.

5.מסטיק לועס

לעיסת מסטיק לאחר האכילה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.נהוג לחשוב שהרוק המיוצר מלעיסה עוזר לנטרל חומצת קיבה.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לצרבת.נחשב להפחית דלקת ולקידום בריאות העיכול.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.

7.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לצרבת.נחשב להפחית דלקת ולקידום בריאות העיכול.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה נוספת לצרבת.נחשב להפחית דלקת ולקידום בריאות העיכול.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.

9.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה פופולרית לצרבת.נחשב להפחית דלקת ולקידום בריאות העיכול.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.

10.שומר

שומר הוא תרופה נוספת לצרבת.נחשב להפחית דלקת ולקידום בריאות העיכול.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.

11.לאכול ארוחות קטנות יותר

אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.אכילת ארוחות קטנות יותר יכולה להפחית את כמות חומצת הקיבה המיוצרת, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים.

12.הימנעות ממזון טריגר

הימנעות ממזונות מפעילים יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.מזונות טריגר נפוצים כוללים אוכל חריף, אוכל מטוגן, עגבניות, פירות הדר, קפאין ואלכוהול.

13.הימנעות ממשקאות טריגר

הימנעות ממשקאות טריגר יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.משקאות טריגר נפוצים כוללים קפה, משקאות אלכוהוליים ומשקאות מוגזים.

14.הרמת הראש במהלך השינה

הרמת הראש במהלך השינה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.ניתן לעשות זאת באמצעות כרית נוספת או מיטה מתכווננת.

טיפ ייחודי ומועיל

טיפ שימושי להפחתת תסמיני צרבת הוא ללעוס מסטיק לאחר האכילה.הרוק המיוצר מלעיסה יכולה לעזור לנטרל חומצת קיבה ולספק הקלה.

הסעדים שהוזכרו לעיל כולם טבעיים ויכולים לעזור לספק הקלה מצרבת.אמנם ניתן לנהל כמה גורמים לצרבת באמצעות שינויים ותרופות באורח החיים, אך תרופות אלה יכולות לספק הקלה נוספת.אם אתם סובלים מצרבת, חשוב לדבר עם הרופא שלכם לפני שתנסו אף אחד מהתרופות הללו.n

צרבת היא מצב נפוץ ולא נוח שניתן לנהל בקלות באמצעות הסעדים הנכונים.בין אם אתה מעדיף תרופות או תרופות טבעיות, יש הרבה אפשרויות.להלן 14 תרופות של סבתא ביתית וסבתא עתיקה לצרבת שיכולים לספק הקלה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לצרבת.הוא מכיל חומצה אצטית, שיש לה יכולת להפחית את חומציות הקיבה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לצרבת, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים גולמי עם 8 גרם מים ושתו אותו לפני הארוחות.זה יעזור להפחית את הסימפטומים של צרבת.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נפוצה לצרבת.זה עובד על ידי נטרול חומצת קיבה ומתן הקלה.כדי להשתמש בסודה לשתייה לצרבת, מערבבים 1/2 כפית סודה לשתייה עם 8 גרם מים ושותה אותה.

3.מסטיק לועס

מסטיק הוא תרופה טבעית נוספת לצרבת.זה עוזר להפחית את חומציות הקיבה ומספק הקלה.ללעוס מסטיק ללא סוכר למשך 15 דקות לאחר הארוחות כדי לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לצרבת.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.כדי להשתמש בג’ינג’ר לצרבת, שתו כוס תה ג’ינג’ר או ללעוס על ג’ינג’ר טרי לפני הארוחות.

5.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית את תסמיני צרבת.כדי להשתמש בפרוביוטיקה לצרבת, קח תוסף פרוביוטי או אכל מזונות עשירים בפרוביוטיקה כמו יוגורט או קפיר.

6.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת לצרבת.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.כדי להשתמש באלוורה לצרבת, שתו כוס מיץ אלוורה או קחו כפית ג’ל אלוורה לפני הארוחות.

7.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לצרבת.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.כדי להשתמש בתה קמומיל לצרבת, שתו כוס תה קמומיל לפני הארוחות.

8.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה מסורתית לצרבת.הם מכילים תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.כדי להשתמש בזרעי שומר לצרבת, לעס על כפית זרעי שומר לפני הארוחות.

9.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה טבעית לצרבת.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק לצרבת, מערבבים כפית של אבקת ELM חלקלקים עם כוס מים ושתה אותה לפני הארוחות.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית נוספת לצרבת.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לצרבת, שתו כוס תה שורש ליקריץ לפני הארוחות.

11.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית לצרבת.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.כדי להשתמש בשורש מרשמלו לצרבת, מערבבים כפית אבקת שורש מרשמלו עם כוס מים ושתה אותו לפני הארוחות.

12.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית לצרבת.הוא מכיל תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.כדי להשתמש בקינמון לצרבת, הוסף כפית קינמון לאוכל או לשתייה לפני הארוחות.

13.ציפורן

ציפורן הם תרופה מסורתית לצרבת.הם מכילים תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.כדי להשתמש בציפורן לצרבת, ללעוס כמה ציפורן לפני הארוחות.

14.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נוספת לצרבת.הוא מכיל חומצת לימון, שיש לה יכולת להפחית את חומציות הקיבה.כדי להשתמש במיץ לימון לצרבת, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם 8 אונקיות מים ושתות אותו לפני הארוחות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן