דף הבית » תרופות סבתא » צרבת במהלך ההיריון – 13 תרופות סבתות המבוססות על מרכיבים טבעיים וטבעיים
dadaddaa ddeddcda ddddadddf  daadaddaddaa daddaaddaa ddedd

צרבת במהלך ההיריון – 13 תרופות סבתות המבוססות על מרכיבים טבעיים וטבעיים

הריון יכול להיות זמן מאתגר עבור נשים רבות.אחת הנוחות הנפוצות שחוו במהלך תקופה זו היא צרבת, שיכולה להיות מאוד לא נוחה אם היא לא מטופלת.אמנם קיימות מגוון תרופות העומדות לסייע בתסמיני צרבת, אך נשים רבות מעדיפות לחפש הקלה באמצעות תרופות טבעיות.במאמר זה נחקור 13 תרופות סבתות המבוססות על מרכיבים טבעיים שעשויים לעזור לספק הקלה מצרבת במהלך ההיריון.

כוחם של תרופות טבעיות

תרופות טבעיות יכולות להיות דרך נהדרת למצוא הקלה ממחלות נפוצות רבות, כולל צרבת.ישנם מרכיבים טבעיים רבים ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור לספק הקלה מצרבת ומחלות עיכול אחרות.מרכיבים אלה נמצאים לרוב בארון המטבח, מה שמקל עליהם לגשת ולהשתמש בהם.המרכיבים הטבעיים המשמשים בסעדים אלה בדרך כלל בטוחים לשימוש במהלך ההיריון, וחלקם עשויים אפילו לספק יתרונות נוספים כמו מתן ויטמינים ומינרלים חיוניים.

טיפים לניהול צרבת במהלך ההיריון

לפני שבוחן את התרופות הטבעיות לצרבת במהלך ההיריון, חשוב להבין כיצד לנהל את המצב נכון.להלן מספר טיפים שיעזרו בניהול צרבת במהלך ההיריון:

• הימנע ממזון חריף, שמנוני וחומצי, מכיוון שאלו יכולים להחמיר צרבת.

• אכלו ארוחות קטנות ותכופות לאורך כל היום והימנעו מאכילת יתר.

• הימנע משכיבה לאחר הארוחות ובמקום זאת, לשבת זקוף או לעמוד לפחות שעתיים לאחר האכילה.

• ללבוש בגדים רופפים כדי להימנע מפעיל לחץ על הבטן.

• הימנע משכיבה בצד ימין, מכיוון שזה יכול להפעיל לחץ נוסף על הבטן.

• נסו להרים את ראש המיטה, באמצעות כריות נוספות או על ידי הנחת בלוקים מתחת למיטה, כדי לעזור לשמור על חומצת הקיבה בזמן השינה.

13 תרופות סבתות לצרבת במהלך ההיריון

כעת, לאחר שדיברנו על כמה טיפים לניהול צרבת, בואו נחקור כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור לספק הקלה.

H2: ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי להקל על אי נוחות בעיכול, כולל צרבת.ההערכה היא כי היא מסייעת להפחית דלקת בקיבה ובוושט, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.כדי להשתמש בג’ינג’ר כדי לעזור בצרבת, נסה להוסיף כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים ולשתות אותו כתה.אתה יכול גם ליטול כמוסות ג’ינג’ר או להשתמש בשמנים אתרים של ג’ינג’ר.

H2: קמומיל

קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית הידועה בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.זה יכול לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול, שיכולים לעזור בצרבת.כדי להשתמש בקמומיל כדי לעזור בצרבת, תלול שקית תה קמומילית בכוס מים חמים למשך 5-10 דקות ושתה אותו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם ליטול כמוסות קמומיל או להשתמש בשמן אתרי קמומיל.

H3: טיפ מועיל

כדי לסייע במניעת צרבת, נסה לאכול ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר לאורך היום.זה יכול לעזור להפחית את כמות הלחץ על מערכת העיכול, שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

תרופות טבעיות לצרבת במהלך ההיריון

הריון יכול לעתים קרובות להביא לצרבת לא נוחה בגלל הלחץ המוגבר על הקיבה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות.כאן נדון ב -13 תרופות סבתות לצרבת במהלך ההיריון המבוססות על מרכיבים טבעיים וטבעיים.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לצרבת במהלך ההיריון.נחשב לסייע בנטרול חומצת הקיבה ולספק הקלה מאי נוחות.לשימוש, מערבבים 1 כף של חומץ סיידר תפוחים עם כף דבש בכוס מים חמים.שתו תערובת זו לפני כל ארוחה.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור לנטרל חומצת קיבה ולספק הקלה מצרבת.לשימוש, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם 8 גרם מים.שתו תערובת זו לפני כל ארוחה.

3.תה קמומיל

תה קמומיל נחשב כתרופה יעילה לצרבת במהלך ההיריון.לשימוש, כפית תלולה 1 של קמומיל מיובש ב 8 גרם מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו לפני כל ארוחה.

4.שומר

שומר הוא תרופה טבעית לצרבת במהלך ההיריון.לשימוש, כפית תלולה 1 של זרעי שומר מיובשים ב 8 גרם מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו לפני כל ארוחה.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית לצרבת במהלך ההיריון.לשימוש, כפית תלולה 1 של שורש ג’ינג’ר טרי מגורר בשמונה גרם מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו לפני כל ארוחה.

6.ליקריץ

ליקריץ נחשב כתרופה לצרבת במהלך ההיריון.לשימוש, כפית תלולה 1 של שורש ליקריץ בשמונה גרם מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו לפני כל ארוחה.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו נחשב כתרופה יעילה לצרבת במהלך ההיריון.לשימוש, כפית תלולה 1 של שורש מרשמלו מיובש ב 8 אונקיות של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו לפני כל ארוחה.

8.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא תרופה טבעית לצרבת במהלך ההיריון.לשימוש, מערבבים 1 כפית אבקת אלם חלקלקת ב 8 אונקיות מים חמים.שתו תערובת זו לפני כל ארוחה.

9.חומץ ודבש

חומץ ודבש נחשבים כתרופה לצרבת במהלך ההיריון.לשימוש, מערבבים 1 כף חומץ וכף דבש בכוס מים חמים.שתו תערובת זו לפני כל ארוחה.

10.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית פופולרית לצרבת במהלך ההיריון.לשימוש, מערבבים 1/4 כוס מיץ אלוורה עם 8 גרם מים ושתו אותו לפני כל ארוחה.

11.זרעי מטרה

זרעי מטרה נחשבים כתרופה יעילה לצרבת במהלך ההיריון.לשימוש, תלול 1 כפית זרעי מטרה ב 8 גרם מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו לפני כל ארוחה.

12.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית לצרבת במהלך ההיריון.לשימוש, תלולה כפית קינמון ב 8 גרם מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו לפני כל ארוחה.

13.מיץ לימון

מיץ לימון נחשב כתרופה לצרבת במהלך ההיריון.לשימוש, מערבבים 1 כף מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו לפני כל ארוחה.

סיכום

צרבת במהלך ההיריון יכולה להיות לא נוחה, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות.הסעדים לעיל מבוססים על מרכיבים טבעיים וטבעיים ויכולים לעזור לספק הקלה מצרבת.אם אתם חווים צרבת במהלך ההיריון, עדיף להתייעץ עם הרופא שלכם לפני שתנסו אף אחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

ש: האם צרבת תקינה במהלך ההיריון?

ת: צרבת היא סימפטום שכיח במהלך ההיריון, ולרוב איננה גורם לדאגה.עדיף להתייעץ עם הרופא שלך אם שלך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן