דף הבית » תרופות סבתא » צרבת – 12 תרופות סבתות מועילות וחשובות במהלך ההיריון
dadaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa deddaddcddaa dddaddddaa dde

צרבת – 12 תרופות סבתות מועילות וחשובות במהלך ההיריון

מה זה צרבת?

צרבת היא בעיה שכיחה במהלך ההיריון הנגרמת על ידי הורמוני ההיריון והתינוק ההולך וגדל ברחם.זוהי תחושה בוערת המורגשת בחזה ולעתים קרובות מלווה בטעם חמוץ בפה.צרבת נגרמת כאשר הסוגר הוושט התחתון (LES) אינו נסגר כראוי ומותר לחומצה מהבטן לזרום אל הוושט.

הסעדים של סבתא לצרבת במהלך ההיריון

ישנם תרופות רבות של סבתא מועילה וחשובות כי נשים בהריון יכולות להשתמש בהן כדי להקל על תסמיני הצרבת.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.זה עוזר לאזן את רמות החומצה בקיבה ויכול לספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור לנטרל את החומצה בקיבה ולספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים אחת ושתה אותה שלוש פעמים ביום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה לצרבת במהלך ההיריון.זה עוזר להפחית את הדלקת בוושט ובקיבה ויכול לספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר בכוס מים חמים ושתה אותה שלוש פעמים ביום.

4.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה יעילה לצרבת במהלך ההיריון.זה עוזר להפחית את הדלקת בוושט ובקיבה ויכול לספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

5.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.זה עוזר להפחית את הדלקת בוושט ובקיבה ויכול לספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, שתו כוס אחת של מיץ אלוורה שלוש פעמים ביום.

6.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה יעילה לצרבת במהלך ההיריון.הם עוזרים להפחית את הדלקת בוושט ובקיבה ויכולים לספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, לעסו כפית אחת של זרעי שומר שלוש פעמים ביום.

7.דבש

דבש הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני צרבת.זה עוזר לאזן את רמות החומצה בקיבה ויכול לספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף דבש אחת בכוס מים אחת ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

8.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה הוא תרופה יעילה לצרבת במהלך ההיריון.זה עוזר להפחית את הדלקת בוושט ובקיבה ויכול לספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של חלב מגנזיה בכוס מים אחת ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

9.מי לימון

מי לימון הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.זה עוזר לאזן את רמות החומצה בקיבה ויכול לספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים מיץ של לימון אחד בכוס מים חמים ושתו אותו שלוש פעמים ביום.

10.קינמון

קינמון הוא תרופה יעילה לצרבת במהלך ההיריון.זה עוזר להפחית את הדלקת בוושט ובקיבה ויכול לספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון בכוס מים אחת ושתה אותה שלוש פעמים ביום.

11.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.זה עוזר לאזן את רמות החומצה בקיבה ויכול לספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית אחת של עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

12.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ הוא תרופה יעילה עבורוארטברן במהלך ההיריון.זה עוזר

הסעדים של סבתא לצרבת במהלך ההיריון

צרבת במהלך ההיריון היא התרחשות שכיחה ויכולה להיות די לא נוחה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שהועברו מדורות של סבתות שיכולות לעזור להקל על תסמיני צרבת.להלן 12 מהתרופות הסבתות השימושיות והחשובות ביותר לצרבת במהלך ההיריון.

1.אכלו ארוחות קטנות ותכופות

אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר לאורך היום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לצרבת במהלך ההיריון.אכילת ארוחות קטנות יותר יכולה לעזור להקל על הלחץ שמונח על הבטן ויכול לעזור לשמור על אוכל בבטן ברמה נוחה.אכילת ארוחות קטנות יותר תסייע גם במניעת אכילת יתר, שיכולה להוות סיבה עיקרית לצרבת במהלך ההיריון.

2.הימנע מאוכל חריף

אוכל חריף יכול להיות גורם מרכזי לצרבת במהלך ההיריון, ולכן עדיף להימנע מהם במידת האפשר.אם אתם אוכלים אוכל חריף, חשוב לעשות זאת במתינות וכדי להיות בטוחים לשתות הרבה מים אחר כך.שתיית מים יכולה לעזור לדלל את המזון המתובל ויכולים לעזור להפחית את הסיכון לצרבת.

3.הימנע מאוכל שמנוני

אוכל שמנוני יכול להיות גם גורם לצרבת במהלך ההיריון, ולכן עדיף להימנע מהם במידת האפשר.מזון שמנוני יכול להיות קשה לעיכול ויכול לגרום לקיבה לייצר יותר חומצה, מה שעלול להוביל לצרבת.אם אתם אוכלים אוכל שמנוני, חשוב לעשות זאת במתינות וכדי להיות בטוחים לשתות הרבה מים אחר כך.

4.הימנע ממשקאות קפאין

משקאות המכילים קפאין יכולים גם להוות גורם לצרבת במהלך ההיריון, ולכן עדיף להימנע מהם במידת האפשר.קפאין יכול לגרום לקיבה לייצר יותר חומצה, מה שעלול להוביל לצרבת.אם אתה שותה משקאות עם קפאין, חשוב לעשות זאת במתינות וכדי להיות בטוחים לשתות הרבה מים אחר כך.

5.לאכול בננות

בננות יכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת במהלך ההיריון.בננות עשירות באשלגן, מה שיכול לעזור לנטרל את חומצת הקיבה העלולה לגרום לצרבת.אכילת בננה או שתיים לאורך היום יכולה להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את הסיכון לצרבת.

6.נסה תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא דרך נהדרת לעזור להפחית את תסמיני הצרבת במהלך ההיריון.נמצא כי ג’ינג’ר מסייע בהפחתת הדלקת בבטן ויכול לעזור להפחית את הסיכון לצרבת.שתיית כוס תה ג’ינג’ר לאורך כל היום יכולה להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את הסיכון לצרבת.

7.לאכול יוגורט

יוגורט יכול להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את תסמיני הצרבת במהלך ההיריון.יוגורט מכיל פרוביוטיקה, שיכולה לעזור להפחית דלקת בקיבה ויכולה לעזור להפחית את הסיכון לצרבת.אכילת כוס יוגורט לאורך כל היום יכולה להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את הסיכון לצרבת.

8.שתו מיץ אלוורה

מיץ אלוורה יכול להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את תסמיני הצרבת במהלך ההיריון.נמצא כי מיץ אלוורה מסייע בהפחתת הדלקת בבטן ויכול לעזור להפחית את הסיכון לצרבת.שתיית כוס מיץ אלוורה לאורך כל היום יכולה להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את הסיכון לצרבת.

9.אכלו זרעי שומר

זרעי שומר יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את תסמיני הצרבת במהלך ההיריון.זרעי שומר עשירים בנוגדי חמצון ויכולים לעזור להפחית דלקת בקיבה ויכולים לעזור להפחית את הסיכון לצרבת.אכילת כפית זרעי שומר לאורך כל היום יכולה להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את הסיכון לצרבת.

10.לשתות תה קמומיל

תה קמומיל יכול להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את תסמיני הצרבת במהלך ההיריון.נמצא כי תה קמומיל מסייע בהפחתת הדלקת בבטן ויכול לעזור להפחית את הסיכון לצרבת.שותה כוס תה קמומילUghout היום יכול להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את הסיכון לצרבת.

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן