דף הבית » תרופות סבתא » צרבת – 23 תרופות סבתות מוסמכות וטבעיות
dadaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa deddadedbddaa ddddadddaa

צרבת – 23 תרופות סבתות מוסמכות וטבעיות

האמת הבוערת על צרבת

האם אי פעם חווית תחושת צריבה בחזה שלך לאחר שאכלת אוכלים מסוימים?זה יכול להיות צרבת, ואתה לא לבד.מיליוני אנשים סובלים ממצבת וריפלוקס חומצי, וזה יכול להיות חוויה לא נוחה להפליא ואפילו כואבת.למרבה המזל, ישנם גם תרופות סבתות מוסמכות וגם סבתות טבעיות כדי לעזור להרגיע את אי הנוחות.

מה זה צרבת?

צרבת היא סימפטום שכיח של ריפלוקס חומצי, המכונה גם מחלת ריפלוקס במערכת העיכול (GERD).זה מתרחש כאשר מיצי העיכול מהבטן זורמים חזרה אל הוושט.זה יכול לגרום לתחושת צריבה בחזה ובגרון, וזה יכול להיות מאוד לא נוח.

23 תרופות סבתות מוסמכות וטבעיות

אם אתם מחפשים הקלה מצרבת, ישנם מגוון של תרופות סבתות מוסמכות וטבעיות שיכולות לעזור.להלן 23 מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.תרופות ללא מרשם

תרופות רבות ללא מרשם כמו נוגדי חומצה, חוסמי H2 ומעכבי משאבת פרוטון יכולים לעזור להפחית את תסמיני צרבת.תרופות אלה פועלות על ידי נטרול החומצה בקיבה או חסימת ייצורה.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה, או נתרן ביקרבונט, הוא נוגד חומצה טבעי.זה יכול לעזור לנטרל את החומצה בקיבה ולספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים ושתה אותה.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה לצרבת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, תוכלו לקחת כמוסות ג’ינג’ר, לשתות תה ג’ינג’ר או ללעוס על חתיכת שורש ג’ינג’ר.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.הוא מכיל חומצה אצטית, שיכולה לעזור להפחית את החומציות בקיבה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושתה אותו.

5.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את הסימפטומים של צרבת.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת בוושט ובבטן.כדי להשתמש בתרופה זו, שתו אחת עד שתיים אונקיות של מיץ אלוורה לפני הארוחות.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת בקיבה ובוושט.כדי להשתמש בתרופה זו, שתו כוס אחת של תה קמומיל לפני הארוחות.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת בוושט ובבטן.כדי להשתמש בתרופה זו, קח 500 מיליגרם של תמצית שורש ליקריץ לפני הארוחות.

8.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.הם מכילים תרכובות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בקיבה ובוושט.כדי להשתמש בתרופה זו, לעסו כפית אחת של זרעי שומר לאחר הארוחות.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני צרבת.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת בוושט ובבטן.כדי להשתמש בתרופה זו, קח 500 מיליגרם של תמצית שורש מרשמלו לפני הארוחות.

10.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת בוושט ובבטן.כדי להשתמש בתרופה זו, קח 500 מיליגרם של תמצית ELM חלקלק לפני הארוחות.

11.אכלו ארוחות קטנות יותר

אכילת ארוחות קטנות יותר לאורך היום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.אכילת ארוחות קטנות יותר יכולה לעזור להפחית את כמות חומצת הקיבה המיוצרת, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

12.הימנע ממזון טריגר

הימנעות ממזון טריגר מסוים יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של צרבת

מהם היתרונות של סבתא לתרופות לצרבת?

תרופות סבתות משמשות זה מכבר לטיפול במחלות שנעו בין הצטננות למחלות חמורות יותר.צרבת אינה יוצאת דופן.תרופות סבתות יכולות לספק דרך בטוחה וטבעית להפחתת תסמיני צרבת, כמו גם את הגורמים הבסיסיים.

תרופות סבתות מורכבות בדרך כלל ממרכיבים טבעיים, כמו עשבי תיבול, צמחים ופירות.מרכיבים אלה משולבים לרוב עם טיפולים אחרים ליצירת תרופה ייחודית המותאמת לצרכיו של האדם.גישה זו מאפשרת תרופה אישית יותר שיכולה לספק הקלה ונוחות.

ידוע גם כי תרופות סבתות עדינות יותר בגוף, מה שיכול להפוך אותם לבחירה אידיאלית עבור אנשים שלא רוצים להעביר את גופם דרך ההשפעות של תרופות מסורתיות.בנוסף, תרופות אלה מיוצרות בדרך כלל ממרכיבים טבעיים שאינם ידועים כגורמים לתופעות לוואי עיקריות.

23 תרופות סבתות מוסמכות וטבעיות עבור צרבת

1. תה קמומיל: תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות, והוא יכול להיות תרופה יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

2. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים שימש כתרופה טבעית במשך מאות שנים, וזה יכול להיות טיפול יעיל לצרבת.זה עוזר לאזן את החומציות בקיבה, ולהפחית את תסמיני צרבת.

3. שורש ליקריץ: שורש ליקריץ שימש במשך מאות שנים כתרופה יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

4. תה שומר: תה שומר הוא תרופה טבעית נוספת לצרבת הידועה בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

5. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כתרופה יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

6. מיץ אלוורה: מיץ אלוורה ידוע כתרופה טבעית יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

7. סודה לשתייה: סודה לשתייה היא תרופה משק בית נפוצה לצרבת.זה עוזר להפחית את החומציות בקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

8. מיץ תפוחים: מיץ תפוחים ידוע כתרופה טבעית יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

9. דבש: ידוע שדבש הוא תרופה יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

10. קינמון: קינמון שימש במשך מאות שנים כתרופה יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

11. חלב: ידוע כי חלב הוא תרופה טבעית יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

12. מיץ לימון: מיץ לימון ידוע כתרופה טבעית יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

13. שקדים: ידוע שקדים הם תרופה טבעית יעילה לצרבת.הם עוזרים להפחתת דלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ומפחיתים את תסמיני הצרבת.

14. בזיליקום: בזיליקום ידוע כתרופה טבעית יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

15. זרעי שומר: ידוע שזרעי שומר הם תרופה טבעית יעילה לצרבת.הם עוזרים להפחתת הדלקת ולהרגיע את השריריםשל הקיבה, צמצום תסמיני צרבת.

16. מנטה: ידוע כי מנטה היא תרופה טבעית יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

17. ציפורן: ציפורן ידועות כתרופה טבעית יעילה לצרבת.הם עוזרים להפחתת דלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ומפחיתים את תסמיני הצרבת.

18. אלם חלקלק: ידוע כי אלם חלקלק הוא תרופה טבעית יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, ולהפחית את תסמיני הצרבת.

19. שורש מרשמלו: שורש מרשמלו ידוע כתרופה טבעית יעילה לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי ה-

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן