דף הבית » תרופות סבתא » כאב בוושט – 16 תרופות סבתות מבוססות חוויה ומצוינות
dbdd ddddad  daadaddaddaa daddaaddaa dedddadaddaa ddddd

כאב בוושט – 16 תרופות סבתות מבוססות חוויה ומצוינות

כאבי הוושט יכולים להוות סימן למצב רפואי חמור, ואם אתה סובל מכך, חשוב לפנות לרופא לאבחון מקצועי.אך ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לכאבי הוושט.להלן 16 מהתרופות של סבתא שיכולות לעזור להרגיע את הכאב בוושט.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש כתרופה לבעיות במערכת העיכול במשך מאות שנים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות הקשורה לכאבי הוושט.כדי לנצל את תכונות הריפוי שלו, תוכלו לשתות תה ג’ינג’ר או ללעוס על שורש ג’ינג’ר טרי.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עתיקה של מחלות רבות, כולל כאבי הוושט.זה יכול לעזור להפחית ריפלוקס חומצה ולהקל על אי הנוחות של כאבי הוושט.נסה להוסיף כפית חומץ תפוחים לכוס מים ולשתות אותו לפני הארוחות כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

שומר

לשומר תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי הוושט.נסה לשתות תה שומר או ללעוס על זרעי שומר טריים כדי לנצל את השפעותיו המועילות.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי הוושט.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להרגיע את אי הנוחות הקשורה לכאבי הוושט.נסה לשתות כוס תה קמומיל לפני הארוחות כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

PEPPERMINT


מנטה הוא עשב נוסף שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי הוושט.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להרפות את שרירי דרכי העיכול ולהפחית את אי הנוחות הקשורה לכאבי הוושט.נסה לשתות תה מנטה או לעיסה על עלי מנטה טריים כדי לנצל את השפעותיו המועילות.

פלפל קאיין

פלפל קאיין מכיל קפסאיצין, תרכובת פעילה שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות הקשורה לכאבי הוושט.נסה להוסיף קמצוץ של פלפל קאיין לארוחות או למשקאות כדי לנצל את השפעותיו המועילות.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה צמחית פופולרית שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי הוושט.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות הקשורה לכאבי הוושט.נסה לשתות תה שורש שורש או לעיסה על שורש ליקריץ טרי כדי לנצל את השפעותיו המועילות.

אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא תרופה צמחית שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי הוושט.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לכאבי הוושט.נסה לשתות תה חלקלקים או לקחת תוסף ELM חלקלק כדי לנצל את השפעותיו המועילות.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה צמחית שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי הוושט.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לכאבי הוושט.נסה לשתות תה שורש מרשמלו או לקחת תוסף שורש מרשמלו כדי לנצל את השפעותיו המועילות.

מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול רבות, כולל כאבי הוושט.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות הקשורה לכאבי הוושט.נסה לשתות כוס מיץ אלוורה לפני הארוחות כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

שמן קמומיל

שמן קמומיל הוא שמן אתרי פופולרי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי הוושט.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לכאבי הוושט.נסה להוסיף כמה טיפות שמן קמומיל לכוס מים ולשתות אותם לפני הארוחות כדי לנצל את השפעותיו המועילות.

לימון בלאם

Lemon Balm הוא עשב שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי הוושט.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לכאב בוושט.נסה לשתות את leתה MON BALM או נטילת תוסף לימון BALM כדי לנצל את השפעותיו המועילות.

ציפורן

ציפורן הם תרופה עתיקה לבעיות עיכול רבות, כולל כאבי es

VESOPHAGEAL – 16 תרופות של סבתא

כאבי הוושט יכולים להיות מצב קשה לניהול.זה יכול להיות סימן למצב חמור יותר, כמו עוויתות בוושט או מחלת ריפלוקס במערכת העיכול.למרבה המזל, ישנם תרופות של סבתא שעשויות לעזור לך לנהל את הכאב.להלן 16 תרופות מבוססות ניסיון ששימשו סבתות לניהול יעיל של כאבי הוושט.

1.תה עלים מרשמלו

תה עלים מרשמלו הוא תרופה נהדרת לכאבי הוושט.העלים עשירים ברירי, המסייע להרגיע את רירית דרכי העיכול.אתה יכול לרכוש תה עלים מרשמלו ברוב חנויות המזון הבריאות.להכנת התה, תלול 1 כפית של עלה מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.תה חלקלקה תה

תה אלם חלקלק הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי הוושט.הקליפה הפנימית של עץ העץ החלקלק עשירה ברירית, המסייעת להרגיע את רירית דרכי העיכול.אתה יכול לרכוש תה ELM חלקלק ברוב חנויות המזון הבריאותי.להכנת התה, תלול 1 כפית של קליפת עץ חלקלקות בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.תה שורש שן הארי

תה שורש שן הארי הוא תרופה נהדרת לכאבי הוושט.שורש שן הארי עשיר בוויטמינים ובמינרלים, המסייע להרגיע את דרכי העיכול.אתה יכול לרכוש תה שורש שן הארי ברוב חנויות המזון הבריאות.להכנת התה, תלול כפית שורש שן הארי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.תה שורש ליקריץ

תה שורש ליקוריץ הוא תרופה נהדרת נוספת לכאבי הוושט.שורש צמח הליקוריץ עשיר בתרכובות המסייעות להרגיע את רירית דרכי העיכול.אתה יכול לרכוש תה שורש ליקריץ ברוב חנויות המזון הבריאות.להכנת התה, תלול כפית של שורש ליקוריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת לכאבי הוושט.פרחי צמח הקמומיל עשירים בתרכובות המסייעות להרגיע את דרכי העיכול.אתה יכול לרכוש תה קמומיל ברוב חנויות המזון הבריאות.להכנת התה, תלול כפית פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי הוושט.שורש צמח הג’ינג’ר עשיר בתרכובות המסייעות להרגיע את דרכי העיכול.אתה יכול לרכוש תה ג’ינג’ר ברוב חנויות המזון הבריאותי.כדי להכין את התה, תלול 1 כפית שורש ג’ינג’ר בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.תה שומר

תה שומר הוא תרופה נהדרת לכאבי הוושט.זרעי צמח השומר עשירים בתרכובות המסייעות להרגיע את דרכי העיכול.אתה יכול לרכוש תה שומר ברוב חנויות המזון הבריאות.להכנת התה, תלול 1 כפית זרעי שומר בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.תה לימון תה

תה Lemon Balm הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי הוושט.עלי צמח הלימון עשירים בתרכובות המסייעות להרגיע את דרכי העיכול.אתה יכול לרכוש תה לימון בלאם ברוב חנויות המזון הבריאות.כדי להכין את התה, תלול 1 כפית של עלי מזור לימון בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה נהדרת לכאבי הוושט.התבלין עשיר בתרכובות המסייעות להרגיע את דרכי העיכול.אתה יכול לרכוש פלפל קאיין ברוב חנויות המזון הבריאות.להכנת התה, תלול 1 כפית של פלפל קאיין בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן