דף הבית » תרופות סבתא » דלקת הוושט – 15 תרופות סבתות אורגניות ומשמעותיות
ddcdadaa ddddad  daadaddaddaa daddaaddaa dddaddadddaa ddeda

דלקת הוושט – 15 תרופות סבתות אורגניות ומשמעותיות

דלקת הוושט: 15 תרופות של סבתא וטיפולים טבעיים

הוושט הוא מצב המאופיין בדלקת בוושט.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל תרופות מסוימות, זיהומים חיידקיים או נגיפיים, ריפלוקס במערכת העיכול ואפילו לחץ.אמנם אין תרופה לוושט, אך ישנן כמה דרכים להקל על הסימפטומים ולהפחית את הסיכון לסיבוכים.סבתות מעבירות תרופות טבעיות במשך מאות שנים, וחלק מהתרופות הללו עשויות להועיל בטיפול בוושט.

אכילה מתאימה לוושט

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית דלקת, כמו גם הסיכון לסיבוכים הקשורים לוושט.אכילת ארוחות קטנות יותר לאורך היום יכולה לעזור להפחית את כמות החומצה המיוצרת בקיבה, מה שעלול להקל על התסמינים.הימנעות ממזונות עשירים בשומן, כמו גם מזון חריף וחומצי, יכולה לעזור להפחית את הגירוי בוושט.אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים, יכולה לעזור להפחית את הגירוי ולשפר את העיכול.

תרופות צמחיות לוושט

תרופות צמחיות שימשו לטיפול במגוון תנאים במשך מאות שנים.כמה תרופות צמחי מרפא עשויות להועיל בטיפול בוושט, כולל ELM חלקלק, קמומיל ושורש מרשמלו.נראה כי אלם חלקלק מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הוושט.קמומיל נחשב להפחתת דלקת ולהקל על הכאב.שורש מרשמלו עשוי לעזור להפחית את הגירוי בוושט.

טיפ ייחודי ומועיל

כשאתה לוקח תרופות צמחיות כלשהן, חשוב לדבר קודם עם הרופא שלך.תרופות צמחיות יכולות לקיים אינטראקציה עם תרופות, ולכן חשוב לוודא שבטוח לקחת את התרופה עם התרופות הנוכחיות שלך.

תרופות ביתיות לוושט

בנוסף לתרופות צמחיות, ישנם כמה תרופות ביתיות שעשויות להועיל בטיפול בוושט.שתיית חלב חם יכולה לעזור לציפוי הוושט ולהפחית את הגירוי.דבש עשוי להועיל גם בהפחתת דלקת והקלה על כאבים.החלת דחיסה קרה על אזור החזה יכולה לעזור גם להפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.

טיפולים אלטרנטיביים לוושט

ישנם גם כמה טיפולים אלטרנטיביים שעשויים להועיל בטיפול בוושט.נמצא כי דיקור סיני מועיל בהפחתת הדלקת והקלה על כאבים.טיפול בעיסוי יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.ארומתרפיה יכולה להועיל גם בהפחתת הדלקת והקלה על כאבים.

מסקנה

הוושט הוא מצב המאופיין בדלקת בוושט.אמנם אין תרופה לוושט, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שעלולות להועיל בהקלת הסימפטומים והפחתת הסיכון לסיבוכים.אכילת תזונה בריאה, נטילת תרופות צמחי מרפא, ניסיון תרופות ביתיות ושימוש בטיפולים אלטרנטיביים עשויה להיות מועילה בטיפול בוושט.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה טיפולים כלשהם.

תסמינים של דלקת הוושט

דלקת הוושט היא מצב שיכול להשפיע על אנשים בכל גיל, אך הוא שכיח יותר בקרב מבוגרים.תסמינים של דלקת הוושט יכולים להשתנות על ידי אדם ועלולים לכלול צרבת, קושי בבליעה, כאבי חזה, מחדש של מזון או נוזלים, ותחושת גוש בגרון.במקרים מסוימים, דלקת הוושט יכולה לגרום גם לבחילות, הקאות וירידה במשקל.במקרים חמורים יותר זה יכול להוביל לדימום ואנמיה.

הסעדים של סבתא לוושט

הסעדים של סבתא לוושט הם דרכים טבעיות ויעילות לסייע בניהול תסמיני המצב.להלן 15 תרופות סבתות אורגניות ומשמעותיות לוושט:

1.חומץ תפוחים

ניתן לקחת חומץ תפוחים כמשקה או ליישם אקטואלי על האזור המושפע.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

2.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה מסורתית למגוון דיס לעיכולהזמנות.ניתן לקחת אותו כתה או בכמוסות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

3.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה מסורתית למגוון הפרעות עיכול.ניתן לקחת אותו כתה או בכמוסות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

4.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה מסורתית למגוון הפרעות עיכול.ניתן לקחת אותו כתה או בכמוסות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית למגוון הפרעות עיכול.ניתן לקחת אותו כתה או בכמוסות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה מסורתית למגוון הפרעות עיכול.ניתן לקחת אותו כתה או בכמוסות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

7.אלוורה

אלוורה היא תרופה מסורתית למגוון הפרעות עיכול.זה יכול להילקח כמשקה או ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

8.קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית פופולרית למגוון הפרעות עיכול.ניתן לקחת אותו כתה או בכמוסות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

9.DGL (DEGLYCYRRHIZILIDILIDICE LICERICE)


DGL הוא תרופה מסורתית למגוון הפרעות עיכול.ניתן לקחת אותו כתה או בכמוסות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית פופולרית למגוון הפרעות עיכול.זה יכול להילקח כמשקה או ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

11.מנטה

מנטה היא תרופה מסורתית למגוון הפרעות עיכול.ניתן לקחת אותו כתה או בכמוסות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

12.תרופות הומיאופתיות

תרופות הומיאופתיות הן תרופה טבעית פופולרית למגוון הפרעות עיכול.ניתן לקחת אותו כתה או בכמוסות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

13.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה מסורתית למגוון הפרעות עיכול.זה יכול להילקח כמשקה או ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

14.שומר

שומר הוא תרופה טבעית פופולרית למגוון הפרעות עיכול.ניתן לקחת אותו כתה או בכמוסות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

15.עשבי תיבול מרים

עשבי תיבול מרים הם תרופה מסורתית למגוון הפרעות עיכול.ניתן לקחת אותו כתה או בכמוסות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד העיכול.

התרופות האורגניות והמשמעותיות הללו שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בניהול תסמיני הוושט.בזמן

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן