דף הבית » תרופות סבתא » כתמי הריון – 11 הסעדים של סבתא שעליכם לדעת ומבוססים על מרכיבים טבעיים

כתמי הריון – 11 הסעדים של סבתא שעליכם לדעת ומבוססים על מרכיבים טבעיים

כתמי הריון: 11 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת
הריון הוא זמן מיוחד של שמחה וציפייה.לרוע המזל, נשים הרות רבות חוות מגוון בעיות עור כמו סימני מתיחה, עור מגרד ונקודות הריון.אך החדשות הטובות הן שיש הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של בעיות עור בהריון נפוצות אלה.להלן 11 סעדים של סבתא שכדאי לדעת ומבוססים על מרכיבים טבעיים.

H2: אלוורה
אלוורה הוא מרכיב טבעי עם תכונות מועילות רבות בכל מה שקשור לטיפול בבעיות עור.זה באופן טבעי אנטי דלקתי ועוזר להרגיע ולחות את העור.זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון ובעיות עור אחרות.לשימוש, פשוט מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 15 דקות.שוטפים במים חמים.

H2: שמן קוקוס
שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.זהו גם מקור נהדר של נוגדי חמצון, שיכול לעזור בהגנה על העור מפני נזק רדיקלי חופשי.לשימוש, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ועסה אותו בעור.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו במים חמים.

H3: טיפ מועיל
בעת שימוש במרכיבים טבעיים לבעיות עור, חשוב להשתמש במוצר באיכות גבוהה.הקפידו לחפש מוצרים נטולי רעלים וניחוחות, מכיוון שאלו יכולים לעצבן את העור.

Ul

  • מיץ לימון
  • שמן זית
  • חומץ תפוחים
  • סודה לשתייה
  • מלפפון
  • עגבניות
  • דבש
  • שמן שקדים
  • OatMeal
  • שמן עץ התה
  • שמן חוחובה
  • מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.הוא גם גבוה בוויטמין C, שיכול לעזור בהגנה על העור מפני נזק.לשימוש, פשוט מערבבים יחד 1 כפית מיץ לימון עם כפית מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15 דקות.שוטפים במים חמים.

    שמן זית הוא קרם לחות טבעי נהדר ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.הוא גם עשיר בחומצות שומן, שיכולות לעזור בהגנה על העור מפני נזק.לשימוש, פשוט מרחו כמות קטנה של שמן זית על האזור הפגוע ועסה אותו בעור.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו במים חמים.

    חומץ תפוחים הוא אנטיבקטריאלי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.זה יכול גם לעזור לאזן את רמות החומציות של העור.לשימוש, פשוט מערבבים יחד כף 1 של חומץ תפוחים עם כוס מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15 דקות.שוטפים במים חמים.

    סודה לשתייה היא פילינג טבעי ויכולה לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.זה יכול גם לעזור לאזן את רמות החומציות של העור.לשימוש, פשוט מערבבים יחד כפית סודה לשתייה עם כפית מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע ועסה אותה בעור.השאירו אותו למשך 15 דקות ושטפו במים חמים.

    מלפפון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.הוא גם גבוה בוויטמין C, שיכול לעזור בהגנה על העור מפני נזק.לשימוש, פשוט חתוך מלפפון לפרוסות והחל את הפרוסות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ושטפו במים חמים.

    עגבנייה היא עיקרית טבעית ויכולה לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.הוא גם גבוה בוויטמין C, שיכול לעזור בהגנה על העור מפני נזק.לשימוש, פשוט חותכים עגבנייה לפרוסות והפעילו את הפרוסות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ושטפו במים חמים.

    דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.זהו גם מקור נהדר של נוגדי חמצון, שיכול לעזור להגן על העור מפני נזק.לשימוש, פשוט מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 15-20 דקות.שוטפים במים חמים.

    שמן שקדים הוא מו טבעי נהדרiSturizer ויכול לעזור להפחית את מראה כתמי הריון.הוא גם עשיר בחומצות שומן, שיכולות לעזור בהגנה על העור מפני נזק.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של שמן שקדים על האזור הפגוע ועסה אותו בעור.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו במים חמים.

    שיבולת שועל היא

    טיפול במקומות הריון עם מרכיבים טבעיים

    כתמי הריון, הידועים גם בשם מלסמה או קלואסמה, הם טלאי עור כהים שיכולים להופיע במהלך ההיריון כתוצאה מעליית רמות ההורמונים.למרבה המזל, ישנם כמה מרכיבים ותרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמים אלה.להלן 11 סעדים של סבתא שכדאי לדעת ומבוססים על מרכיבים טבעיים.

    1.אלוורה

    אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.כדי להשתמש באלוורה, חלץ את הג’ל מהצמח והחל אותו ישירות על העור.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

    2.מלפפון

    מלפפון מכיל תכונות לייר עור שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.כדי להשתמש במלפפון, חתוך כמה פרוסות והניח אותן ישירות על עורך למשך 10-15 דקות.אתה יכול גם למזג מלפפון לעיסה ולהחיל אותו על עורך במשך אותה פרק זמן.

    3.מיץ לימון

    מיץ לימון מכיל חומצת לימון, שיכולה לעזור להבהיר את העור ולהפחית את המראה של כתמי הריון.כדי להשתמש במיץ לימון, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כף מים אחת ומורחים אותו ישירות על העור.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

    4.תפוח אדמה

    תפוחי אדמה מכילים תכונות לייר עור שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.כדי להשתמש בתפוחי אדמה, חותכים כמה פרוסות והניחו אותם ישירות על עורך למשך 10-15 דקות.אתה יכול גם למזג תפוחי אדמה לעיסה ולהחיל אותה על עורך במשך אותה פרק זמן.

    5.דבש

    דבש הוא חומר הומסנט טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לשמור על לחות בעור שלך.זה יכול לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.כדי להשתמש בדבש, החל אותו ישירות על העור והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

    6.חומץ תפוחים

    חומץ סיידר תפוחים הוא עיקרי טבעי, מה שאומר שהוא עוזר להדק את העור.זה יכול לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, ערבבו כף אחת של חומץ תפוחים עם כף מים אחת ומורחים אותו ישירות על העור.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

    7.יוגורט

    יוגורט מכיל חומצה לקטית, שיכולה לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.כדי להשתמש ביוגורט, החל אותו ישירות על העור והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

    8.כורכום

    כורכום הוא חיטוי טבעי, שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כף אחת של אבקת כורכום עם כף מים אחת ומורחים אותה ישירות על העור.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

    9.קליפת תפוז

    קליפת תפוז מכילה ויטמין C, שיכול לעזור להפחית את הופעת כתמי הריון.כדי להשתמש בקליפת תפוז, טחון אותה לאבקה עדינה ומערבבים אותה עם כף מים אחת.מרחו אותו ישירות על העור והשאירו אותו 10-15 דקות לפני שטיפתו.

    10.חלב

    חלב מכיל חומצה לקטית, שיכולה לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.כדי להשתמש בחלב, מרחו אותו ישירות על העור והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

    11.שמן קוקוס

    לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי הריון.כדי להשתמש בשמן קוקוס, החל אותו ישירות על העור והשאיר אותו על לילה.

    השימוש במרכיבים טבעיים ותרופות הוא דרך יעילה ובטוחה להפחתת המראה של כתמי הריון.עם זאת, חשוב לזכור להשתמש בתרופות אלה במתינות ולהתייעץ תמיד עם רופא או דרםאטולוג לפני השימוש במוצרים חדשים כלשהם.

    שאלות נפוצות

    ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות טבעיות כדי להפחית את המראה של כתמי הריון?

    ת: יש להשתמש בתרופות טבעיות במתינות.עדיף להתייעץ עם רופא או רופא עור לפני שתשתמש במוצרים חדשים כלשהם.

    סיכום

    כתמי הריון יכולים להיות תופעת לוואי לא רצויה של ההיריון, אך שם

    אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן