דף הבית » תרופות סבתא » צרבת חמורה – 11 תרופות סבתות מועילות המועברות במשפחה
dadaddaa ddeddad  daadaddaddaa daddaaddaa deddaddcddaa ddedda

צרבת חמורה – 11 תרופות סבתות מועילות המועברות במשפחה

צרבת חמורה – 11 תרופות סבתות מועילות שהועברו במשפחה

התמודדות עם צרבת קשה יכולה להיות אתגר קשה.צרבת היא תחושת שריפה כואבת ולא נוחה בחזה, הנגרמת כתוצאה מחוסר איזון של חומצות קיבה.אמנם יש הרבה תרופות ללא מרשם, אך אנשים מוצאים הקלה בסעדים של סבתא שהועברו לאורך דורות.להלן 11 תרופות סבתות מועילות שעשויות לעזור להקל על צרבת:

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה יעילה להקלה בצרבת.מערבבים חצי כפית סודה לשתייה בכוס מים קרים ושותים.סודה לשתייה היא נוגדת חומצה טבעית ומסייעת בנטרול חומצת קיבה.

טיפ:

הקפידו לשתות הרבה מים לאחר שתיית תמיסת הסודה לשתייה, מכיוון שהם עלולים לגרום להתייבשות.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים מסייע באיזון רמות החומציות בקיבה, מה שיכול להפחית את צרבת.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים.

3.תה צמחים

תה צמחי מרפא, כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט, יעילים מאוד בהקלה על צרבת.תלול כפית העשב הנבחר בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.מסננים ושותים את התה.

4.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה טבעית ומרעננת לצרבת.זה עוזר לנטרל חומצת קיבה ומספק הקלה מתחושת הבריבה.

5.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה מסייע בהפחתת הדלקת והגירוי הנגרמים על ידי צרבת.שתו כוס מיץ אלוורה פעם או פעמיים ביום כדי לקבל הקלה.

6.דבש גולמי

דבש גולמי עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הבטן.מערבבים כפית אחת של דבש גולמי בכוס מים חמים ושתייה.

7.מיץ כרוב

ידוע כי מיץ כרוב עוזר להקל על צרבת.מערבבים או מיץ כוס כרוב גולמי ושותים את המיץ.

8.בננות

בננות הן נוגד חומצה טבעית ויכולות לעזור להקל על צרבת.אכלו בננה בשלה כשאתם מרגישים שצרבת מתרחשת.

9.חלב קר

חלב קר עוזר לנטרל חומצת קיבה ומספק הקלה מצרבת.שתו כוס או שתיים של חלב קר כדי לקבל הקלה.

10.זרעי שומר

לזרעי שומר יש תכונות טבעיות נוגדות חומצה ומסייעים בהפחתת צרבת.ללעוס כפית זרעי שומר כדי לקבל הקלה.

11.שקדים

שקדים הם תרופה טבעית לצרבת.הם עוזרים לנטרל חומצת קיבה ולספק הקלה מתחושת הבריבה.אכלו קומץ שקדים כשאתם מרגישים שצרבת נמשכת.

אלה כמה מהתרופות של הסבתא הפופולרית שהועברו לאורך דורות להקלה על צרבת.אמנם סעדים אלה עשויים לספק הקלה, אך חשוב להתייעץ עם הרופא שלך אם התסמינים נמשכים.

טיפ ייחודי ומועיל:

אם אתם חווים צרבת תכופה, נסו לשתות כוס חלב קר לפני כל ארוחה.זה יכול לעזור להפחית את כמות חומצת הקיבה המיוצרת ולמנוע צרבת.

מניעת צרבת

ניתן למנוע את התרחשות הצרבת מלכתחילה.בעוד שמקרים מסוימים של צרבת עשויים להיגרם על ידי מצבים רפואיים בסיסיים, ניתן להימנע מקרים רבים על ידי ביצוע כמה טיפים פשוטים.

  • הימנע ממזונות שמעוררים צרבת.טריגרים נפוצים כוללים אוכל חריף, אוכל שומני ופירות הדרים.
  • אל תאכל ארוחות גדולות.במקום זאת, אכלו ארוחות קטנות יותר לאורך היום.
  • הימנע משכיבה מיד לאחר האכילה.המתן לפחות שעתיים לפני השכיבה.
  • הימנע מללבוש בגדים צמודים סביב המותניים או הבטן שלך.
  • תפסיק לעשן.
  • הימנע מאלכוהול.
  • הרם את ראש המיטה שלך בגודל 6-8 אינץ ‘כדי למנוע מחומצה לחזור למעלה.

הסעדים של סבתא

למרות שהרפואה המודרנית היא הדרך הטובה ביותר לטפל בצרבת, ישנם גם כמה תרופות שנבדקו בזמן שהועברו לאורך הדורות.אלה יכולים לספק הקלה מהתסמינים של צרבת וניתן להשתמש בהם בקומבינאטיון עם טיפולים רפואיים.להלן 11 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לצרבת:

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו לטיפול בצרבת.מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים ושותים אותו לפני הארוחות כדי למנוע צרבת.

2.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה יכול לעזור להרגיע את תחושת הבריבה הנגרמת על ידי צרבת.מערבבים 1 כפית מיץ אלוורה עם כוס מים ושותים אותו פעם ביום.אתה יכול גם להחיל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה, או נתרן ביקרבונט, יכולים לעזור לנטרל את החומצה הגורמת לצרבת.מערבבים 1 כפית סודה לשתייה בכוס מים ושותים אותה פעמיים ביום.הקפד לא לחרוג מהמינון המומלץ שכן סודה לשתייה יכולה להיות מסוכנת אם היא נלקחת בכמויות גדולות.

4.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.שתו כוס תה קמומיל לפני השינה כדי לסייע במניעת צרבת בלילה.אתה יכול גם למרוח שמן אתרי קמומיל המדולל בשמן נשא ישירות על האזור המושפע.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והעיכול.שתו כוס תה ג’ינג’ר לפני הארוחות כדי לסייע במניעת צרבת.אתה יכול גם להוסיף ג’ינג’ר למזונות בעת בישול או לקחת תוספי ג’ינג’ר.

6.מנטה

מנטה

יכול לעזור להרגיע את תחושת הבריבה הנגרמת על ידי צרבת.שתו כוס תה נענע לפני הארוחות כדי לסייע במניעת צרבת.אתה יכול גם ללעוס עלי מנטה טריים או למרוח שמן אתרי מנטה מדולל ישירות לאזור הפגוע.

7.דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.מערבבים 1 כפית דבש בכוס מים ושותים אותו לפני הארוחות כדי לעזור למנוע צרבת.אתה יכול גם להחיל דבש ישירות על האזור המושפע.

8.ליקריץ

ידוע ש

ליקריץ מסייע בהפחתת הדלקת וניתן להשתמש בו לטיפול בצרבת.שתו כוס תה ליקריץ לפני הארוחות כדי לסייע במניעת צרבת.אתה יכול גם ליטול תוספי ליקריץ או ללעוס שורש ליקריץ.

9.שומר

שומר

ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והעיכול.שתו כוס תה שומר לפני הארוחות כדי לסייע במניעת צרבת.אתה יכול גם ללעוס זרעי שומר או להוסיף שומר למזונות בעת הבישול.

10.אפל

תפוחים ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן לטיפול בצרבת.אכלו תפוח קטן לפני הארוחות כדי לסייע במניעת צרבת.אתה יכול גם להחיל חומץ תפוחים ישירות על האזור המושפע.

11.יוגורט

יוגורט ידוע באנטי-

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן