דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בצרבת טבעי – 14 תרופות של סבתא עתיקה ונפלאה
dddaddc ddadaddaa dddad  daadaddaddaa dadc daddaad dadaaddad

טיפול בצרבת טבעי – 14 תרופות של סבתא עתיקה ונפלאה

מה זה צרבת?

צרבת היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים.זה מאופיין בתחושת צריבה בחזה, בגרון ובפה.תחושת צריבה זו נגרמת על ידי החומצה בקיבה הנעה אל הוושט.זה יכול להיות לא נוח ויכול להוביל לבעיות בריאות אחרות אם נותרו ללא טיפול.

טיפול בצרבת טבעי: 14 התרופות של סבתא עתיקה ונפלאה

צרבת יכולה להיות מצב מאוד לא נוח, אך לא צריך לסבול אותה.ישנם טיפולים ותרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על תסמיני צרבת.להלן 14 תרופות של סבתא נפלאה ששימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצרבת.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצרבת.זה נחשב לפעול על ידי עזרה באיזון החומצה בקיבה והפחתת תחושת הבריבה.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפיות של חומץ תפוחים עם שמונה אונקיות מים ושותים אותם לפני ארוחה או כשאתה מרגיש את הסימפטומים של צרבת המופיעים.

2.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצרבת.נחשב לסייע בהפחתת החומציות בקיבה ולעזור להרגיע את תחושת הבריבה.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפות מיץ אלוורה עם שמונה אונקיות מים ושתו אותם לפני ארוחה או כשאתה מרגיש את הסימפטומים של צרבת המופיעים.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצרבת.זה נחשב לפעול על ידי עזרה בנטרול החומצה בקיבה ולהפחית את תחושת השריפה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם שמונה גרם מים ושתה אותה לפני ארוחה או כשאתה מרגיש את הסימפטומים של צרבת המופיעים.

4.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצרבת.זה נחשב לעבוד על ידי עזרה להפחתת החומציות בקיבה ולהרגיע את תחושת הבריבה.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של תה קמומיל בשמונה גרם מים רותחים למשך חמש דקות ושותים אותו לפני ארוחה או כשאתה מרגיש את הסימפטומים של צרבת המופיעים.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצרבת.זה נחשב לעבוד על ידי עזרה להפחתת החומציות בקיבה ולהרגיע את תחושת הבריבה.כדי להשתמש בו, תלולות שתי כפיות שורש ג’ינג’ר בשמונה גרם מים רותחים למשך חמש דקות ושותים אותם לפני ארוחה או כשאתה מרגיש את הסימפטומים של צרבת המופיעים.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצרבת.זה נחשב לעבוד על ידי עזרה להפחתת החומציות בקיבה ולהרגיע את תחושת הבריבה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקריץ עם שמונה אונקיות מים ושתו אותה לפני ארוחה או כשאתה מרגיש את הסימפטומים של צרבת המופיעים.

7.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצרבת.זה נחשב לעבוד על ידי עזרה להפחתת החומציות בקיבה ולהרגיע את תחושת הבריבה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של זרעי שומר עם שמונה אונקיות מים ושתו אותם לפני ארוחה או כשאתה מרגיש את הסימפטומים של צרבת המופיעים.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצרבת.זה נחשב לעבוד על ידי עזרה להפחתת החומציות בקיבה ולהרגיע את תחושת הבריבה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש מרשמלו עם שמונה אונקיות מים ושתות אותה לפני ארוחה או כשאתה מרגיש את הסימפטומים של צרבת המופיעים.

9.אלם חלקלק

ELM החלקלק הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצרבת.זה נחשב לעבוד על ידי עזרה בהפחתת הE חומציות בקיבה ומרגיעים את התחושה הבוערת.כדי להשתמש בו, ערבבו כפית אחת של אבקת אלם חלקלקת עם שמונה אונקיות מים ושתו אותם לפני ארוחה או כשאתם חשים את הסימפטומים של צרבת המופיעים.

10.B

חלק 2: טיפול בצרבת טבעי – 14 התרופות של סבתא עתיקה ונפלאה

טיפולי צרבת טבעיים קיימים כבר מאות שנים.עם זאת, רק בשנים האחרונות אנשים התוודעו ליתרונות הבריאותיים הקשורים אליהם.סבתות ברחבי העולם השתמשו זה מכבר בתרופות טבעיות למגוון מחלות, כולל צרבת.להלן 14 מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר שלהם.

1.חומץ תפוחים

תרופה זו שימשה במשך מאות שנים לטיפול בצרבת ובנושאי עיכול אחרים.חומץ תפוחים מסייע באיזון רמות החומצה של הקיבה, מה שעלול להפחית את הכאב והתחושות השריפה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפיות של חומץ תפוחים גולמי ולא מסונן לכוס מים ושתו אותו לפני שאוכלים ארוחה.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פריט ביתי נפוץ שניתן להשתמש בו לטיפול בצרבת.זה עובד על ידי נטרול החומצה בקיבה, המסייע בהפחתת תחושת הבריבה.כדי להשתמש בתרופה זו, ממיסים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים ושתה אותה לפני שאוכלים ארוחה.

3.אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר לטיפול בבעיות עיכול, כולל צרבת.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את רירית הבטן.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של מיץ אלוורה או ג’ל לכוס מים ושתו אותו לפני שאכלו ארוחה.

4.מנטה

מנטה משמש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל צרבת.זה עוזר להפחית דלקת ומרגיע את שרירי הקיבה, מה שעלול להפחית כאב ותחושות שריפה.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו לפני שאוכלים ארוחה.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל צרבת.זה עוזר להפחית את הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, מה שעלול להפחית כאב ותחושות שריפה.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו לפני שאוכלים ארוחה.

6.קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקת טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל צרבת.זה עוזר להפחית את הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, מה שעלול להפחית כאב ותחושות שריפה.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו לפני שאוכלים ארוחה.

7.שומר

שומר שומר הוא עזרה לעיכול טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל צרבת.זה עוזר להפחית את הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, מה שעלול להפחית כאב ותחושות שריפה.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית זרעי שומר מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו לפני שאוכלים ארוחה.

8.ליקריץ

ליקוריץ הוא סיוע לעיכול טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל צרבת.זה עוזר להפחית את הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, מה שעלול להפחית כאב ותחושות שריפה.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו לפני שאוכלים ארוחה.

9.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל צרבת.זה עוזר להפחית את הדלקת ולהרגיע את שרירי הקיבה, מה שעלול להפחית כאב ותחושות שריפה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום לכוס מים ושתה אותה לפני האכילהארוחה.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עזרה לעיכול טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל צרבת.זה עוזר לאזן את רמות החומצה של הקיבה, מה שעלול להפחית את הכאב ותחושות השריפה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפיות של מיץ לימון סחוט טרי לכוס מים ושתו אותו לפני שאוכלים ארוחה.

11.מותק </h3

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן