דף הבית » תרופות סבתא » הקלה בצרבת – 21 תרופות סבתות יעילות וטבעיות
ddadcd ddadaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddcddaa ddddad

הקלה בצרבת – 21 תרופות סבתות יעילות וטבעיות

התחושה הבוערת של צרבת
צרבת היא תחושה בוערת בחזה או בגרון שיכולה להיגרם כתוצאה מאכילת מזונות מסוימים, שכיבה מוקדם מדי לאחר האכילה, או להתכופף או להרים חפצים כבדים.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מהריון, השמנת יתר, תרופות מסוימות ומצבים רפואיים אחרים.למרות שצרבת יכולה להיות לא נוחה, היא בדרך כלל אינה רצינית.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שיכולות לעזור לכם לקבל הקלה מצרבת.

התרופות הטבעיות של סבתא להקלה בצרבת
סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על אי הנוחות של צרבת.להלן 21 מהתרופות המנוסות והאמיתיות שיכולות לעזור לך לקבל הקלה מצרבת.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים עוזר לאזן את רמות החומציות בבטן, שיכול לספק הקלה מצרבת.הוסף כף אחת של חומץ תפוחים לכוס מים ושותה אותו לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

2.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא נוגד חומצה טבעי ומסייע בנטרול חומצות קיבה.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול.שתו חצי כוס מיץ אלוורה לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעית ויכולה לעזור לנטרל חומצות קיבה.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים ושותה אותה לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר עוזר להפחית דלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להרגיע את צרבת.אתה יכול לשתות תה ג’ינג’ר או ללעוס על חתיכת ג’ינג’ר טרי לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

5.תה קמומיל

תה קמומיל יכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להרגיע את צרבת.שתו כוס תה קמומיל לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

6.שומר

שומר עוזר להפחית דלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להרגיע את צרבת.אתה יכול לשתות תה שומר או ללעוס על חתיכת שומר טרי לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ מסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להרגיע את צרבת.אתה יכול לשתות תה שורש שורש או ללעוס על חתיכת שורש ליקריץ מיובש לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

8.מנטה

מנטה עוזר להפחית דלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להרגיע את צרבת.אתה יכול לשתות תה מנטה או ללעוס על חתיכת מנטה טרייה לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

9.כורכום

הכורכום מסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להרגיע את צרבת.אתה יכול לשתות תה כורכום או לקחת תוסף כורכום לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו מסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להרגיע את צרבת.אתה יכול לשתות תה שורש מרשמלו או ללעוס על חתיכת שורש מרשמלו טרי לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

11.אלם חלקלק

ELM החלקלק עוזר להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להרגיע את צרבת.אתה יכול לשתות תה אלם חלקלק או ללעוס על חתיכת נביחה חלקלקת לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

12.זרעי קרום

זרעי קרום עוזרים לאזן את רמות החומציות בבטן, שיכולות לספק הקלה מצרבת.מערבבים כף אחת של זרעי קארום בכוס מים ושותים אותה לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

13.מיץ לימון

מיץ לימון עוזר לאזן את רמות החומציות בבטן, שיכול לספק הקלה מצרבת.מערבבים כף אחת של מיץ לימון בכוס מים ושותים אותו לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

14.זרעי כמון

זרעי כמון עוזרים לאזן את רמות החומציות בבטן, שיכולות לספק הקלה מצרבת.מערבבים כף אחת של זרעי כמון בכוס מים ושותים אותה לפני הארוחות או בכל פעם שאתה מרגיש צרבת.

15.קינמון

קינמון מסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להרגיע את

חלק 2: תרופות ביתיות להקלה בצרבת

מציאת הקלה מצרבת יכולה להיות אתגר, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות.להלן 21 תרופות של סבתא יעילות וטבעיות שיכולות לספק הקלה מצרבת:

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור לנטרל חומצות קיבה.פשוט מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים ושתייה.אתה יכול לחזור על התרופה הזו כל שעתיים עד שהסרבת שוככת.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים מסייע באיזון רמות החומציות של הגוף, מה שיכול לעזור להקל על תחושת השריפה הקשורה לצרבת.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושותים אותו פעם או פעמיים ביום.

3.מיץ אלוורה

למיץ אלוורה יש תכונות ריפוי טבעיות ויכול לעזור לספק הקלה מצרבת.כדי להשתמש בתרופה זו, שתו כוס אחת של מיץ אלוורה פעמיים ביום.

4.מסטיק לועס

הלעיסה של מסטיק ממריצה את ייצור הרוק, המסייע בנטרול חומצות קיבה.נסה לבחור מסטיק ללא סוכר במידת האפשר.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לצרבת.אתה יכול להשתמש בג’ינג’ר טרי בתה או בכמוסות ג’ינג’ר ניתן ליטול פעמיים ביום.

6.חרדל

חרדל הוא תרופה טבעית לצרבת.פשוט קח כפית חרדל ובלע אותו.

7.זרעי שומר

לזרעי שומר יש תכונות מרגיעות בטן טבעיות.כל שעליך לעשות הוא ללעוס כפית אחת של זרעי שומר לאחר כל ארוחה שתסייע במניעת צרבת.

8.קינמון

קינמון הוא נוגד חומצה טבעי ויכול לעזור להפחית את תחושת הבריבה הקשורה לצרבת.פשוט הוסף כפית קינמון אחת לכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום.

9.תה קמומיל

תה קמומיל יכול לעזור להפחית את ייצור החומצות ולהעניק הקלה מצרבת.פשוט תלול כפית אחת של תה קמומיל במים חמים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.

10.DGL LICORICE

DGL Licorice הוא תרופה טבעית לצרבת.קח כמוסה אחת של ליקריץ DGL לפני הארוחות כדי לסייע בהפחתת ייצור החומצות.

11.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית לצרבת.שתו כוס תה מנטה או קחו כמוסה אחת של שמן מנטה לפני הארוחות כדי להפחית את ייצור החומצות.

12.אפל

אכילת תפוח יכולה לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.

13.שקדים

שקדים הם תרופה טבעית לצרבת.פשוט לאכול קומץ שקדים לאחר כל ארוחה כדי לעזור להפחית את ייצור החומצות.

14.יוגורט

יוגורט הוא נוגד חומצה טבעי ויכול לעזור להפחית את תחושת הבריבה הקשורה לצרבת.אכלו כל יום כוס יוגורט רגילה כדי לעזור לנטרל חומצות קיבה.

15.מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.כל שעליך לעשות הוא לערבב את המיץ של לימון אחד בכוס מים חמים ושותה אותו פעמיים ביום.

16.חלב קר

חלב קר יכול לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.פשוט שתו כוס חלב קר פעמיים ביום.

17.שיבולת שועל

שיבולת שועל יכולה לסייע בהפחתת תחושת השריפה הקשורה לצרבת.פשוט אכלו קערה אחת של שיבולת שועל כל יום כדי לעזור לנטרל חומצות קיבה.

18.דלעת מרה

דלעת מרה היא תרופה טבעית לצרבת.פשוט אכלו דלעת מרירה אחת מדי יום כדי לעזור להפחית את ייצור החומצות.

19.זרעי כמון

זרעי כמון הם נוגדי חומצה טבעיים ויכולים לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.פשוט ללעוס כפית אחת של זרעי כמון לאחר כל ארוחה כדי לסייע בנטרול חומצות קיבה.

20.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית לצרבת.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית אחת של אבקת כורכום לכוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום.

21.מי קוקוס

מי קוקוס

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן