דף הבית » תרופות סבתא » פצעי אקנה – 9 תרופות סבתות בריאות ויעילות
dadadad ddadad  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa dddaddcd

פצעי אקנה – 9 תרופות סבתות בריאות ויעילות

פצעי אקנה: 9 תרופות סבתות בריאות ויעילות
אקנה יכול להיות מבוכה ועצבנות, אך זהו גם מצב עור נפוץ שמשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם.ישנם טיפולים רבים הזמינים לאקנה, אך חלק מהתרופות הטובות ביותר ניתן למצוא ממש במטבח שלך.סבתות השתמשו בתרופות טבעיות אלה במשך דורות, והן יכולות לעזור לך להיפטר מאקנה ללא כימיקלים קשים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נהדרת לאקנה.התכונות החומציות של מיץ לימון עוזרות להפחתת הדלקת ולייבש פצעונים.כדי להשתמש במיץ לימון, פשוט חתוך לימון טרי לשניים ומרחי את המיץ ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.אתה יכול לעשות זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי קרם לחות מצוין.זה נהדר לטיפול באקנה מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולנקבוביות הנקבוביות.כדי להשתמש בדבש, מרחי שכבה דקה על האזור המושפע והשאיר אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ:

מערבבים 1 כף דבש עם כפית קינמון ליצירת משחה.מרחו תערובת זו על האזור המושפע והשאירו אותו לילה.שוטפים במים חמים בבוקר.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולייבש פצעונים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות עם שמן נשא כמו שמן זית או שמן חוחובה ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.אתה יכול לעשות זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

אלוורה היא תמצית צמחים טבעית שיש לה תכונות ריפוי רבות.זה נהדר לטיפול באקנה מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את העור.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.אתה יכול לעשות זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומץ טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולייבש פצעונים.כדי להשתמש בחומץ סיידר תפוחים, מערבבים חומץ חלק אחד עם שלושה חלקים מים והחל אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.אתה יכול לעשות זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ונוגדת פטריות שיכולה לעזור להפחית דלקת ולייבש פצעונים.כדי להשתמש בשום, מועך ציפורן והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.אתה יכול לעשות זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולייבש פצעונים.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם שתי כפות מים ומורחים אותה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.אתה יכול לעשות זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

OATMEAL


שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית ופילינג שיכול לעזור להפחית דלקת ולייבש פצעונים.כדי להשתמש ב- OatMeal, מערבבים כף אחת של שיבולת שועל עם כף מים אחת ומורחים אותה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.אתה יכול לעשות זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולייבש פצעונים.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש אחת ומורחים אותה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.אתה יכול לעשות זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פצעי אקנה יכולים להיות מעצבנים ומביכים, אבל אתה לא צריך לסמוך על כימיקלים קשים כדי להיפטר מהם.התרופות הטבעיות הללו שימשו במשך דורות, והם דרך נהדרת להיפטר מאקנה מבלי לפגוע בעור שלך.

רמייה של סבתאS לפצעי אקנה

אקנה הוא בעיה נפוצה עבור אנשים רבים, והפצעים שלה יכולים להיות לא נוחים ומטריפים.למרבה המזל, ישנם טיפולים ותרופות רבות שיכולות לעזור להפחית את חומרת פצעי האקנה.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות ומסורתיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות עור שונות, ופצעי אקנה אינם יוצאים מהכלל.להלן תשעה תרופות סבתות בריאות ויעילות לטיפול בפצעי אקנה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר של סבתא לטיפול בפצעי אקנה.הוא מלא בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחו ישירות על פצעי האקנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים פושרים.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בפצעי אקנה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.לשימוש, מרחו שכבה עבה של דבש ישירות על פצעי האקנה והשאירו אותה למשך 15-20 דקות.שטפו במים פושרים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית לטיפול בפצעי אקנה.יש לו תכונות טבעיות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית מים ומורחים ישירות על פצעי האקנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים פושרים.

שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.לשימוש, מועכים שיני שום או שניים של שום ומרחים ישירות על פצעי האקנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים פושרים.

OATMEAL

שיבולת שועל היא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.לשימוש, מערבבים כוס שיבולת שועל עם כוס מים אחת ומרחים ישירות על פצעי האקנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים פושרים.

אלוורה

אלוורה הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.לשימוש, החל שכבה עבה של ג’ל אלוורה ישירות על פצעי האקנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים פושרים.

לימון

לימון הוא חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.לשימוש, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כפית מים אחת ומורחים ישירות על פצעי האקנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים פושרים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.לשימוש, החל שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות על פצעי האקנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים פושרים.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.לשימוש, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפיות מים ומרחים ישירות על פצעי האקנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים פושרים.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות ומסורתיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות עור שונות, ופצעי אקנה אינם יוצאים מהכלל.חומץ תפוחים, דבש, שמן עץ התה, שום, שיבולת שועל, אלוורה, לימון, שמן קוקוס וסודה לשתייה הם כולם תרופות סבתא בריאות ויעילות לטיפול בפצעי אקנה.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את העור, ולהעניק הקלה מאי הנוחות הנגרמת כתוצאה מפצעי אקנה.

שאלות נפוצות

מה היתרונות של השימוש בתרופות של סבתא לפצעי אקנה?


סבתות משתמשות בתרופות טבעיות ומסורתיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות עור שונות, ופצעי אקנה אינם יוצאים מהכלל.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור, pמתן הקלה מאי הנוחות הנגרמת כתוצאה מפצעי אקנה.

הם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן