דף הבית » תרופות סבתא » פצעי אקנה על הפנים – 24 תרופות ביתיות חמות
dadadad ddadad dadc ddadaddd  daadaddaddaa dddaadddaa ddeddaa

פצעי אקנה על הפנים – 24 תרופות ביתיות חמות

קללת פצעי האקנה על הפנים
פצעי אקנה על הפנים יכולים להיות חוויה מביכה ומאכזבת.בעוד שאנשים מסוימים עשויים להיות בר מזל מספיק כדי לחוות רק כמה פריצות ספורדיות, אחרים עלולים לסבול מאקנה כרונית שעלולה לגרום לצלקות קבועות.כדי להחמיר את המצב, רבים ללא מרשם טיפולים מרשם יכולים להיות יקרים ולא יעילים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של אקנה ואת התרחשות הפצעים הנלווים אליו.

כוחם של תרופות ביתיות
תרופות ביתיות הן אפשרות נהדרת לטיפול בפצעי אקנה על הפנים שכן הם נוחים, קלים לשימוש, ובדרך כלל נטולי כימיקלים קשים.רבים מהטיפולים הללו יעילים להפליא גם להפחתת המראה של אקנה ומניעת פריצות עתידיות.להלן 24 מהתרופות הביתיות היעילות ביותר לפצעי אקנה על הפנים.

1.שמור על הפנים שלך נקייה

הטיפול החשוב ביותר בפצעי אקנה על הפנים הוא לשמור על נקיית העור שלך.שטפו את הפנים פעמיים ביום בעזרת ניקוי נטול שמן והקפידו להיפטר מכל עפר ואיפור לפני השינה.הימנע משימוש בסבונים קשים או מקרצף את עורך במרץ מדי מכיוון שזה יכול לעצבן את עורך ולהחמיר את המצב.

2.למרוח שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.מרחו כמה טיפות שמן עץ התה המדוללות במים ישירות לאזור הנגוע שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי:

מערבבים כמה טיפות של שמן עץ התה עם כף ג’ל אלוורה ליתרונות אנטי דלקתיים נוספים.

3.השתמש בחומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.זהו עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים העלולים לגרום לאקנה.מערבבים חלק אחד חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחים את התערובת על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ושטפו במים פושרים.

4.החל מסכת דבש

דבש הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על לחות העור.מרחו שכבה דקה של דבש ישירות על האזור המושפע ונותנים לו לשבת במשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים.

שימוש בתרופות טבעיות לטיפול בפצעי אקנה על הפנים

אחד מתנאי העור הנפוצים ביותר שאנשים סובלים מהם הוא אקנה.זה מאופיין בעור אדום ומודלק ויכול להוביל להיווצרות פצעי אקנה על הפנים.למרבה המזל, קיימים מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.להלן 24 תרופות ביתיות חמות שניתן להשתמש בהן לטיפול בפצעי אקנה על הפנים.

1.אלוורה

אלוורה היא אנטי-חיטוי טבעית ואנטי דלקתית, וניתן להשתמש בה להפחתת המראה של פצעי אקנה על הפנים.החלת שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.החלת כמות קטנה של שמן עץ התה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.החלת כמות קטנה של חומץ תפוחים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

4.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.החלת כמות קטנה של דבש על האזור הנגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

5.תה ירוק

תה ירוק הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.החלת כמות קטנהשל תה ירוק לאזור הפגוע יכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.החלת כמות קטנה של לוז מכשפה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

7.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, עץ תה ורוזמרין הם חיטוי טבעי ונוגדי דלקת, וניתן להשתמש בהם כדי להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.החלת כמות קטנה של שמן אתרי על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

שימוש בתרופות ביתיות לטיפול בפצעי אקנה על הפנים

בנוסף לתרופות טבעיות, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בפצעי אקנה על הפנים.להלן 17 תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בה להפחתת המראה של פצעי אקנה על הפנים.החלת כמות קטנה של סודה לשתייה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

2.מלפפון

מלפפון הוא פילינג טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.החלת כמות קטנה של מלפפון על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

3.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.החלת כמות קטנה של שיבולת שועל על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

4.עגבנייה

עגבנייה היא פילינג טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בה להפחתת המראה של פצעי אקנה על הפנים.החלת כמות קטנה של עגבנייה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא פילינג טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של פצעי אקנה על הפנים.החלת כמות קטנה של מיץ לימון על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

6.יוגורט

יוגורט הוא פילינג טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בו כדי להפחית את

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן