דף הבית » תרופות סבתא » פטריות פיות – 9 תרופות של סבתא קדומה על בסיס מרכיבים טבעיים
daddadddaa dadddaa  daadaddaddaa dadc daddaad daddded dadc dda

פטריות פיות – 9 תרופות של סבתא קדומה על בסיס מרכיבים טבעיים

הפה האנושי הוא אחד האתרים הנפוצים ביותר לזיהום פטרייתי.פצעי פטריות בפה, הידועים גם בשם קיכלי, יכולים לגרום למגוון תסמינים ויכולים להיות לא נוחים וכואבים.קיכלי נגרם כתוצאה מצמיחת יתר של פטריית הקנדידה, שנמצאת באופן טבעי בפה.ניתן לטפל ברוב המקרים של קיכוש בתרופות נגד פטריות, אך למי שמעדיף לנקוט בגישה טבעית יותר לטיפול בקיכלי, ישנם הרבה תרופות של סבתא קדומה המבוססות על מרכיבים טבעיים שעשויים לעזור.להלן 9 מהתרופות הטבעיות הפופולריות והיעילות ביותר לטיפול בפצעי פטריות בפה.

1.סודה לשתייה ומלח

סודה לשתייה ומלח הם שניהם נוגדי פטריות טבעיים ויכולים להיות יעילים בטיפול בפצעי פטריות בפה.מערבבים יחד חלק אחד סודה לשתייה וחלק אחד מלח עם מספיק מים כדי ליצור משחה, ומורחים את העיסה על אזורי הפה המושפעים.אפשר לו לשבת 10 עד 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור בטיפול בפצעי פטריה בפה.מערבבים יחד חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים חמים והשתמש בתמיסה זו כשטיפת פה.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות ואז לירוק אותה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שום

שום הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור בטיפול בפצעי פטריות בפה.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל משחה זו על אזורי הפה המושפעים ואפשר לו לשבת 10 דקות.שוטפים במים חמים.

4.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית נוספת לפצעי פטריות בפה.אכלו כל יום כוס של יוגורט רגיל ולא ממותק כדי לעזור לשלוט בפטרייה.אתה יכול גם למרוח יוגורט רגיל ישירות על אזורי הפה המושפעים ולאפשר לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי פטריות בפה.מערבבים כמה טיפות של שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס ומורחים את התערובת על אזורי הפה המושפעים.אפשר לו לשבת 10 דקות ואז לשטוף במים חמים.

6.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא עוד נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור בטיפול בפצעי פטריות בפה.מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם כפית שמן קוקוס ומורחים את התערובת על אזורי הפה המושפעים.אפשר לו לשבת 10 דקות ואז לשטוף במים חמים.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי פטריות בפה.מערבבים יחד כפית אחת של אבקת שורש ליקריץ עם מספיק מים כדי ליצור משחה ולהחיל משחה זו על אזורי הפה המושפעים.אפשר לו לשבת 10 דקות ואז לשטוף במים חמים.

8.Goldenseal

Goldenseal הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בפצעי פטריות בפה.מערבבים יחד כפית אחת של אבקת גולדנסיל עם מספיק מים כדי ליצור משחה ומרחים משחה זו על אזורי הפה הפגועים.אפשר לו לשבת 10 דקות ואז לשטוף במים חמים.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי פטריות בפה.מערבבים יחד מיץ לימון חלק אחד עם ארבעה חלקים מים חמים והשתמשו בתמיסה זו כשטיפת פה.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות ואז לירוק אותה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי למנוע התפרצויות נוספות של פצעי פטריות בפה, הקפידו לשמור על הפה נקי ויבש על ידי צחצוח השיניים פעמיים ביום וחוט דנטלי לפחות פעם ביום.בנוסף, צמצם את צריכת המזון והמשקאות הסוכרים והמעובדים שלך שיכולים לעזור להפחית את כמות הפטרייה של קנדידה בפה שלך.

שום

שום משמש זה מכבר כתרופה טבעית לטיפול במחלות שונות, כולל פצעי פטריות בפה.ידוע שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וזיהום.להתייחס למ ‘פצעי פטרייה של Outh, מומלץ לרסק כמה שיני שום ולערבב אותה עם כפית דבש.יש למרוח את התערובת על האזור המושפע ולהשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לטיפול בפצעי פטריות בפה.ידוע שיש לו תכונות נגד פטריות ואנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וזיהום.לטיפול בפצעי פטריות פה, מומלץ לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.יש למרוח את התערובת על האזור המושפע ולהשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נוספת לטיפול בפצעי פטריות בפה.ידוע שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וזיהום.לטיפול בפצעי פטריות פה, מומלץ לערבב כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים.יש למרוח את התערובת על האזור המושפע ולהשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת לטיפול בפצעי פטריות בפה.ידוע שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וזיהום.לטיפול בפצעי פטריות פה, מומלץ לערבב כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים חמים.יש למרוח את התערובת על האזור המושפע ולהשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה טבעית נוספת לטיפול בפצעי פטריות בפה.ידוע שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וזיהום.לטיפול בפצעי פטריות פה, מומלץ לערבב כפית אחת של שמן אורגנו עם כוס מים חמים.יש למרוח את התערובת על האזור המושפע ולהשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת לטיפול בפצעי פטריות בפה.ידוע שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וזיהום.לטיפול בפצעי פטריות פה, מומלץ לערבב כפית אחת של שמן קוקוס עם כוס מים חמים.יש למרוח את התערובת על האזור המושפע ולהשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת לטיפול בפצעי פטריות בפה.ידוע שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וזיהום.לטיפול בפצעי פטריות פה, מומלץ לערבב כפית כורכום אחת עם כוס מים חמים.יש למרוח את התערובת על האזור המושפע ולהשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נוספת לטיפול בפצעי פטריות בפה.ידוע שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וזיהום.לטיפול בפצעי פטריות פה, מומלץ לערבב כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.יש למרוח את התערובת על האזור המושפע ולהשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת לטיפול בפצעי פטריות בפה.ידוע שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ו- Infection.לטיפול בפצעי פטריות פה, מומלץ לערבב כפית אחת של אלוורה עם כוס מים חמים.יש למרוח את התערובת על האזור המושפע ולהשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לחזור על התרופה הזו מספר פעמים ביום עבור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן