דף הבית » תרופות סבתא » פצעי הפה של ילדים – 24 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות וכדאי להכיר
dadadad ddad dadc ddcdddd  ddadadddd dadc daddaad dadddad

פצעי הפה של ילדים – 24 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות וכדאי להכיר

המציאות הכואבת של פצעי הפה של הילדים
פצעי הפה יכולים להיות לא נוחים וכואבים לחלוטין לילדים.לעתים קרובות הם מופיעים בחלק הפנימי של הפה, על החניכיים, לשון ושפתיים, ויכולים להיגרם כתוצאה מזיהום, טראומה או אפילו כימותרפיה.הכאב ואי הנוחות יכולים להיות כה גדולים עד שהוא יכול להפריע לאכילה, שתייה ודיבור.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור בתהליך ההחלמה.

הסעדים של סבתא: פתרונות טבעיים לפצעי הפה של ילדים
במשך אלפי שנים שיתפו סבתות את התרופות המנוסות והמאומצות שלהן למגוון מחלות, ופצעי הפה אינם יוצאים מן הכלל.להלן 24 מהתרופות היעילות ביותר שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור לספק הקלה לפצעי הפה של הילדים.

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית להרגיע את הכאב של פצעי הפה.להכנת התה, תלולות שתיים או שלוש כפיות של פרחי קמומיל במים רותחים למשך 10 דקות.לאחר מכן, מסננים את התה ומאפשרים לו להתקרר לטמפרטורה חמה לפני שילדכם ישתה אותו.

2.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה עתיקה שיכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת של פצעי הפה.כדי לגרום לשטיפה, להמיס כפית מלח בכוס מים חמים.תן לילדך לשטוף את התערובת בפה במשך חמש דקות, ואז לירוק אותה.

3.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לפצעי הפה.זה יכול להילקח כתה או תמיסה.להכנת התה, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומאפשרים לו להתקרר לפני שילדכם ישו אותו.

4.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי של פצעי הפה.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של ג’ל על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.אפשר לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

5.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של פצעי הפה.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של דבש על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.אפשר לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי של פצעי פה.לשימוש, פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ולגרום לילדכם להסתובב בפה שלהם במשך חמש דקות.ואז, לירוק את זה.

7.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לפצעי הפה.כדי להכין דחיסה, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותו ישירות על האזור הפגוע למשך 10 דקות.

8.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה הוא תרופה עתיקה שיכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת של פצעי הפה.לשימוש, פשוט מערבבים כפית חלב של מגנזיה בכוס מים חמים ולגרום לילדכם להסתובב בפה שלהם במשך חמש דקות.ואז, לירוק את זה.

9.אלום

אלום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של פצעי הפה.לשימוש, פשוט ממיסים כפית אלום בכוס מים חמים ולגרום לילדכם להסתובב בפה שלהם במשך חמש דקות.ואז, לירוק את זה.

10.Myrrh

Myrrh הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת של פצעי הפה.לשימוש, פשוט מערבבים כפית של מירר בכוס מים חמים ולגרום לילדכם להסתובב בפה שלהם במשך חמש דקות.ואז, לירוק את זה.

11.מיץ בצל

מיץ בצל הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של פצעי הפה.לשימוש, פשוט מערבבים כפית מיץ בצל בכוס מים חמים ולגרום לילדכם להסתובב בפה שלהם במשך חמש דקות.ואז, לירוק את זה.

12.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ש

תרופות טבעיות עבור Chפצעי הפה של אילנים

פצעי פה יכולים להיות נושא מטריד וכואב לילדים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור בתהליך ההחלמה ולספק הקלה מאי הנוחות.להלן 24 סעדים של סבתא שידוע כי הם מסייעים בהחלמת פצעי הפה של הילדים.

מי מלח

מי מלח הם אחד התרופות הטבעיות היעילות ביותר לפצעי הפה לילדים.המלח מסייע בהפחתת הנפיחות ולהוציא את הזיהום, ובמקביל מספק אפקט קהה.כדי לשטוף מים מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.לשטוף אותו סביב הפה ולירוק החוצה.חזור על זה מספר פעמים ביום.

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל פצעי פה.זהו חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.מרחו כמות קטנה של דבש ישירות על הכאב והשאירו אותו מספר דקות.שוטפים אחר כך במים חמים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס יכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הנגרמים על ידי פצעים בפה.ידוע גם שהוא עוזר לקדם ריפוי.כדי להשתמש בו, מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על הכאב והשאירו אותו מספר דקות.שוטפים אחר כך במים חמים.

שום

שום הוא תרופה טבעית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל פצעי פה.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, מרסקים ציפורן שום טרי ומורחים את המיץ ישירות על הכאב.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים חמים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל פצעי פה.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה ואז לירוק אותה.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל פצעי פה.יש לו תכונות מרגיעות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על הכאב.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים חמים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל פצעי פה.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ של לימון אחד בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה ואז לירוק אותה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל פצעי פה.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה ואז לירוק אותה.

כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל פצעי פה.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה ואז לירוק אותה.

תרופות אחרות לפצעי הפה של ילדים

בנוסף לתרופות הטבעיות המפורטות לעיל, ישנם מספר תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור בהחלמת פצעי הפה של הילדים.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן