דף הבית » תרופות סבתא » ייבוש פצעונים – 19 תרופות של סבתא טבעית על בסיס מרכיבים טבעיים

ייבוש פצעונים – 19 תרופות של סבתא טבעית על בסיס מרכיבים טבעיים

עור עור ברור הוא מפתח לביטחון
פצעונים יכולים להוות מקור למבוכה ואי נוחות, אך ישנם טיפולים טבעיים רבים העומדים לרשותכם לייבש את הפצעונים שלכם.במאמר זה נסתכל על 19 מהתרופות הטבעיות היעילות ביותר של סבתא לייבוש פצעונים העושים שימוש במרכיבים טבעיים.

בעזרת התרופות הטבעיות הללו, תוכלו לפנות במהירות ובקלות את עורכם ולחזור להרגיש שוב בטוח ויפה.

H2: מרכיבים טבעיים עם תכונות ייבוש
מרבית התרופות הטבעיות הללו עושות שימוש במרכיבים שיש להם באופן טבעי תכונות ייבוש, כמו שמן עץ התה, לוז מכשפה, מיץ לימון, חומץ תפוחים וסודה לשתייה.

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי המשמש לרוב לטיפול במצבי עור כמו פצעונים.זה עובד על ידי הריגת חיידקים שעלולים לגרום לפצעונים.לוז מכשפה משמש לרוב לטיפול באקנה, מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.מיץ לימון הוא חיטוי טבעי נוסף שיכול לעזור לייבש פצעונים.חומץ סיידר תפוחים הוא מענק טבעי המסייע בהפחתת גודל הפצעונים ויכול לייבש אותם.לבסוף, סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהפחית דלקת.

H2: 19 התרופות של סבתא טבעית לפצעונים ייבוש
1. שמן עץ התה: מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם תשעה חלקים מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.

2. לוז מכשפה: החל את המכשפה לוז על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 5 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

3. מיץ לימון: למרוח מיץ לימון טרי ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו דולק למשך 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

4. חומץ תפוחים: מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומורחים על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

5. סודה לשתייה: מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם שתי כפות מים ומורחים על האזור המושפע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

6. תפוח אדמה: חותכים תפוח אדמה לפרוסות ושפשפו את הפרוסות על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

7. עגבנייה: חותכים עגבנייה לפרוסות ושפשפו את הפרוסות על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

8. שום: לרסק שן שום ומורחים את העזה על האזור המושפע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

9. דבש: החל דבש גולמי על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

10. מלפפון: חותכים מלפפון לפרוסות ושפשפו את הפרוסות על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

11. אלוורה: החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו במשך 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

12. תה ירוק: חלו כוס תה ירוק ואפשרו לו להתקרר.משרים כדור כותנה בתה ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

13. כוסברה: טוחן כוסברה עוזב לעיסה ומורח אותה על האזור המושפע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

14. שמן קוקוס: מרחו שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

15. נם: טחון נם עוזב לעיסה ומורח אותה על האזור המושפע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

16. כדור הארץ של פולר: מערבבים כף אחת של כדור הארץ של פולר עם כף מי ורדים ומורחים אותה על האזור הנגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

17. אלמוג: מערבבים כף אחת של אבקת אלמוג עם כף מי ורדים ומורחים אותה על האזור המושפע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

18. מלח אפסום: ממיס כף אחת של מלח אפסוםבכוס מים חמים ומרחים אותה על האזור המושפע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

19. שיבולת שועל: מערבבים כף אחת של שיבולת שועל עם כף דבש אחת ומרחים אותה

דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי, חיטוי, אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי.הוא שימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות עור ולריפוי פצעים.כאשר הוא מיושם על העור, דבש יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות, והוא יכול גם לעזור לייבש פצעונים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של דבש על האזור הפגוע ולהשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

תה ירוק

תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון ובתרכובות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לעור המועדת לאקנה.כדי להפחית דלקת ולייבש פצעונים, תלול שקית תה אחת במים חמים למשך 3-5 דקות, ואז נותנים לו להתקרר.לאחר הקירור, משרים כרית כותנה בתה ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

OATMEAL

שיבולת שועל היא תרופה נגישה, טבעית בקלות לייבוש פצעונים.זה יכול לעזור להרגיע את העור הרגיז ולהפחית את הדלקת.לשימוש, מערבבים כוס שיבולת שועל עם מספיק מים בכדי ליצור משחה.מורחים את העיסה לאזור הפגוע והשאירו אותה 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית וחיטוי שיכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות.לשימוש, חלץ ג’ל טרי מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאר אותו על העור למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

סיכום

ייבוש פצעונים ניתן לעשות עם מגוון תרופות טבעיות, כולל דבש, תה ירוק, שיבולת שועל ואלוורה.כל הסעדים הללו יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולייבש פצעונים קיימים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חשוב להשתמש בתרופות בעקביות וכפי שהופנה.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות טבעיות כדי לייבש פצעונים?

עליכם להשתמש בתרופות הטבעיות כדי לייבש פצעונים לעתים קרובות ככל שצריך, אך לא יותר מפעמיים ביום.

האם תרופות טבעיות יכולות לעזור במניעת פריצות עתידיות?

כן, תרופות טבעיות יכולות לעזור במניעת פריצות עתידיות על ידי הפחתת דלקת והסדרת ייצור הנפט.בנוסף, הם יכולים לעזור לקדם עור בריא ולמנוע גירוי נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן