דף הבית » תרופות סבתא » להיפטר מאקנה – 20 תרופות של סבתא מסורתית ומשקמת

להיפטר מאקנה – 20 תרופות של סבתא מסורתית ומשקמת

מה זה אקנה?

אקנה הוא מצב עור דלקתי הפוגע באנשים רבים ברחבי העולם.זה מאופיין במראה של פצעונים, ג’ינג’ים, ג’ינג’ים לבנים וציסטות על הפנים, החזה, הגב ואזורים אחרים.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל גנטיקה, הורמונים ותזונה.אקנה יכול להיות מביך ולא נוח, ויכול להוביל לבעיות עור נוספות אם לא מטופלים כראוי.

הסעדים של סבתא מסורתית ומשקמת לאקנה

התמודדות עם אקנה יכולה להיות קשה, אך למרבה המזל יש מגוון של סעדים של סבתא מסורתית ומשקמת שיכולים לעזור.להלן כמה מהשיטות הפופולריות והיעילות ביותר להיפטר מאקנה:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לאקנה.הוא מכיל חומצות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וחיידקים על העור.לשימוש, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים גולמי ומים.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות, חיטוי ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בו לאקנה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן חוחובה, ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.דבש

דבש הוא חומר הומטום טבעי שיכול לעזור להרטיב ולהרגיע את העור.לשימוש, מרחו שכבה דקה של דבש גולמי על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.אלוורה

אלוורה הוא צמח טבעי שיש לו מגוון תכונות ריפוי.כדי להשתמש בו לאקנה, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה טהור על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות חזקות.כדי להשתמש בו לאקנה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף דבש אחת.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וחיידקים על העור.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.מלפפון

מלפפון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וחיידקים על העור.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של מיץ מלפפונים עם כף דבש אחת.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וחיידקים על העור.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של יוגורט רגיל עם כף דבש אחת.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והחיידקים על העור.כדי להשתמש בו, מרחי שכבה דקה של לוז מכשפה על האזור המושפע והשאיר אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג עדין שיכול לעזור להפחית דלקת וחיידקים על העור.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כף מים אחת.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

לא משנה מי מהתרופות הללו לאקנה אתה צ’וE ל

7.בזיל וקינמון

אחד התרופות המסורתיות היעילות ביותר להיפטר מאקנה הוא שילוב של בזיליקום וקינמון.לשילוב זה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטיספטיות המסייעות להפחתת הדלקת ולמנוע התפשטות של חיידקים העלולים לגרום לפריצות.כדי ליצור תרופה זו, תצטרך לערבב חלקים שווים של קינמון טחון ואבקת בזיליקום.לאחר מכן מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו לייבוש למשך חצי שעה.שוטפים אותו במים פושרים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עשה זאת פעמיים ביום.

8.כדור הארץ של פולר

כדור הארץ של פולר, המכונה גם Multani Mitti, הוא אחד התרופות המסורתיות הפופולריות ביותר להיפטר מאקנה.תרופה זו שימשה במשך מאות שנים להפחתת דלקת, להרגיע את העור ולספוג עודפי שמן.כדי ליצור תרופה זו, תצטרך לערבב את כדור הארץ של פולר עם מי ורדים ואבקת כורכום.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו לייבוש למשך חצי שעה.לשטוף במים פושרים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עשה זאת פעמיים ביום.

9.מכשפה לוז

מכשפה לוז היא תרופה מסורתית נוספת להיפטר מאקנה.לתרופה זו תכונות עיקריות המסייעות להפחתת דלקת ולספוג עודף שמן מהעור.כדי ליצור תרופה זו, תצטרך לערבב לוז מכשפות ומים בחלקים שווים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו לייבוש למשך 10 דקות.לשטוף במים פושרים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עשה זאת פעמיים ביום.

10.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אחד התרופות המסורתיות הפופולריות ביותר להיפטר מאקנה.לתרופה זו יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטיספטיות המסייעות להפחתת הדלקת ולמנוע התפשטות של חיידקים העלולים לגרום לפריצות.כדי להכין תרופה זו, תצטרך לערבב 2-3 טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס אחד.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו לייבוש למשך 15 דקות.לשטוף במים פושרים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עשה זאת פעמיים ביום.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית נוספת להיפטר מאקנה.לתרופה זו יש תכונות אנטיספטיות ומעוררות עוזרות המסייעות להפחתת דלקת ולספוג עודפי שמן מהעור.כדי ליצור תרופה זו, תצטרך לערבב 1 כפית חומץ תפוחים עם 2 כפיות מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו לייבוש למשך 10 דקות.לשטוף במים פושרים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עשה זאת פעמיים ביום.

12.דבש וקינמון

דבש וקינמון הוא תרופה מסורתית נוספת להיפטר מאקנה.לתרופה זו יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטיספטיות המסייעות להפחתת הדלקת ולמנוע התפשטות של חיידקים העלולים לגרום לפריצות.כדי ליצור תרופה זו, תצטרך לערבב חלקים שווים של דבש וקינמון טחון.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו לייבוש למשך 10 דקות.לשטוף במים פושרים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עשה זאת פעמיים ביום.

13.אלוורה

אלוורה הוא אחד התרופות המסורתיות הפופולריות ביותר להיפטר מאקנה.לתרופה זו יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטיספטיות המסייעות להפחתת הדלקת ולמנוע התפשטות של חיידקים העלולים לגרום לפריצות.כדי ליצור תרופה זו, תצטרך לחלץ את הג’ל מעלה אלוורה.החל את הג’ל על האזור המושפע והשאיר אותו לייבוש למשך 10 דקות.לשטוף במים פושרים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עשה זאת פעמיים ביום.

14.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא תרופה מסורתית נוספת להיפטר מאקנה.לתרופה זו תכונות עיקריות המסייעות להפחתת דלקת ולספוג עודף שמן מהעור.כדי להכין תרופה זו, תצטרך לחלץ את המיץ מעגבנייה.מרחו את המיץ על האזור הפגוע והשאירו לייבוש למשך 10 דקות.לשטוף במים פושרים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עשה זאת פעמיים ביום.

15.מסכת לבנה ביצה

מסכת לבנה ביצה היא תרופה מסורתית נוספת להיפטראקנה.לתרופה זו תכונות עיקריות המסייעות להפחתת דלקת ולספוג עודף שמן מהעור.כדי להכין תרופה זו, תצטרך לערבב את חלבוני הביצה משתי ביצים.החל את התערובת על האזור הפגוע והשאיר אותה לייבוש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן