דף הבית » תרופות סבתא » איך להיפטר מאקנה ביום – 18 תרופות אורגניות וטבעיות
ddda dcdddadda deddadad ddddd  daadaddaddaa dddaddadd

איך להיפטר מאקנה ביום – 18 תרופות אורגניות וטבעיות

כשמדובר באקנה, זו יכולה להיות בעיה מעצבנת ומביכה שיכולה לארוך ימים, שבועות או אפילו חודשים כדי להיפטר ממנה.אמנם קיימים טיפולים שונים, אך יתכן שאתה מחפש תיקון מהיר להיפטר מאקנה ביום אחד.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא טבעית ואורגנית כדי לעזור להיפטר מאותו אקנה מציק.

אקנה נגרם על ידי מגוון גורמים, כמו הורמונים, גנטיקה, חיידקים ונקבוביות סתומות.חשוב לנקות את העור פעמיים ביום, להשתמש בפילינג עדין ולשמור על לחות העור כדי למנוע יצירת אקנה.בנוסף, חשוב לעקוב אחר תזונה בריאה ולקבל מספיק שינה.

עם זאת, ייתכן ששיטות אלה אינן מספיקות כדי להיפטר מאותן פצעונים עקשניים ביום.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות סבתות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור.להלן 18 תרופות של סבתא אורגנית וטבעית כדי לעזור להיפטר מאקנה ביום אחד.

1.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית חיידקים ודלקת הגורמת לאקנה.מרחו כמות קטנה של מיץ לימון ישירות על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וחיידקים הגורמים לאקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף חומץ סיידר תפוחים עם כף מים ומורחים על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ:

חשוב להשתמש רק בחומץ תפוחים אורגני ולא מסונן מכיוון שהוא מכיל חיידקים ואנזימים מועילים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת.

3.דבש

דבש הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית דלקת וחיידקים הגורמים לאקנה.כדי להשתמש בו, מרחו כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וחיידקים הגורמים לאקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים 1-2 טיפות שמן עץ התה עם כף מים ומורחים על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים. קומארי: אקנה הוא בעיית עור נפוצה שאנשים רבים נאבקים איתה.עם זאת, ישנם מספר סעדים של סבתא אורגנית וטבעית שיכולים לעזור להיפטר מאקנה ביום אחד בלבד.במאמר זה נדון ב -18 תרופות כאלה ונסביר כיצד להשתמש בהם כראוי.אנו נכלול גם קטע שאלות נפוצות לענות על כמה שאלות שנשאלו על סעדים אלה.

1.מסכת דבש וקינמון

דבש וקינמון הם שניהם תרופות טבעיות מצוינות לאקנה.השילוב של שני המרכיבים הללו הופך מסיכה חזקה שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את עורך.להכנת המסכה, מערבבים חלקים שווים דבש וקינמון עד שיהיה לך משחה עבה.החל אותו על הפנים שלך והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולטפוח על עורך יבש.

באיזו תדירות עלי להשתמש במסכת הדבש והקינמון?

ניתן להשתמש ב

מסכת הדבש והקינמון עד שלוש פעמים בשבוע.אם יש לך עור רגיש, עליך להשתמש בו לעתים קרובות פחות.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את השמן ולפנות אקנה.אתה יכול למרוח מיץ לימון ישירות על עורך באמצעות כדור כותנה או שאתה יכול להכין מסכה על ידי שילוב מיץ לימון ודבש.השאירו את המסכה למשך 15 דקות ואז שטפו אותה במים חמים.טפח על עורך יבש לאחר השטיפה.

באיזו תדירות עלי להשתמש במיץ לימון כתרופה אקנה?

מיץ לימון יכול לשמש מדי יום כתרופה לאקנה.עם זאת, אם יש לך עור רגיש, עליך להשתמש בו במשורה.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לשמש כפילינג עדין כדי לסייע בהסרת תאי עור מתים ולהפחית את המראה של אקנה.להכין סודה לשתייהמסכה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפיות מים.מרחו את התערובת על עורכם והשאירו אותו למשך 10-15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולטפוח על עורך יבש.

באיזו תדירות עלי להשתמש בסודה לשתייה כתרופה אקנה?

ניתן להשתמש בסודה לשתייה של

עד שלוש פעמים בשבוע כתרופה לאקנה.אם יש לך עור רגיש, עליך להשתמש בו לעתים קרובות פחות.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את השמן ולפנות אקנה.כדי להשתמש בו כתרופה באקנה, מערבבים חומץ תפוחים חלק אחד עם שלושה חלקים מים.מרחו את התערובת על עורך בעזרת כדור כותנה והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולטפוח על עורך יבש.

באיזו תדירות עלי להשתמש בחומץ Apple Cider כתרופה אקנה?

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים של תפוחים עד שלוש פעמים בשבוע כתרופה לאקנה.אם יש לך עור רגיש, עליך להשתמש בו לעתים קרובות פחות.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי -מיקרוביאלי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות אקנה.כדי להשתמש בו כתרופה לאקנה, מערבבים שתי טיפות שמן עץ התה עם כף מים אחת.מרחו את התערובת על עורך בעזרת כדור כותנה והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולטפוח על עורך יבש.

באיזו תדירות עלי להשתמש בשמן עץ התה כתרופה אקנה?

ניתן להשתמש ב

שמן עץ התה עד שלוש פעמים בשבוע כתרופה באקנה.אם יש לך עור רגיש, עליך להשתמש בו לעתים קרובות פחות.

שאלות נפוצות

ש.מהם כמה תרופות טבעיות לאקנה?

א.יש הרבה תרופות טבעיות לאקנה, כמו מסכות דבש וקינמון, מיץ לימון, סודה לשתייה, חומץ תפוחים ושמן עץ התה.

ש.באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות טבעיות לאקנה?

א.ניתן להשתמש בתרופות טבעיות לאקנה עד שלוש פעמים בשבוע.אם יש לך עור רגיש, עליך להשתמש בהם לעתים קרובות פחות.

ש.האם שימוש בתרופות טבעיות לאקנה באמת עובד?

א.כן, תרופות טבעיות לאקנה יכולות להיות יעילות בהפחתת הדלקת ולפינויך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן