דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה בפה – 9 תרופות מעולות מיושנות עם תוצאות מוכחות
daddaddd ddad  daadaddaddaa dedaddcddaa dedddadaddaa dadd daa

פטרייה בפה – 9 תרופות מעולות מיושנות עם תוצאות מוכחות

מה זה פטרייה בפה?

פטרייה בפה היא מצב המאופיין בגידול הפטריות, שעלול לגרום למגוון תסמינים כולל נשימה רעה, פה יבש ונגעים בתוך הפה.פטריה יכולה להתפשט במהירות ולעיתים קרובות קשה לטפל בה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מיושנות שניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות בפה, לספק הקלה ועוזרות למנוע מהפטרייה להתפשט.

מהן תרופות מיושנות לפטרייה בפה?

תרופות מיושנות לטיפול בפטריות בפה שימשו במשך מאות שנים והם עדיין יעילים כיום.להלן 9 מהתרופות הפופולריות והמוכחות ביותר:

1.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות.זה יכול לשמש לטיפול בפטריות בפה על ידי ריסוק כמה שיני שום ומערבב אותם עם כף מים.יש להסתובב בתערובת זו סביב הפה מספר דקות לפני שיירוץ החוצה.ניתן לעשות זאת פעמיים ביום להקלה מפטרייה בפה.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בפטריות בפה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בפטרייה.כדי להשתמש בתרופה זו, ממיסים כף שמן קוקוס ושלטו אותו סביב הפה למשך 10 דקות.לאחר מכן יש לירוק את השמן ולשטוף במים.ניתן לעשות זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה יעילה לטיפול בפטריות בפה.זה עוזר להפחית דלקת ולהרוג חיידקים ופטריות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים ושלטו את התערובת סביב הפה למשך מספר דקות לפני יריקה החוצה.ניתן לעשות זאת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בפטריות בפה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את צמיחת הפטריות והחיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושלטו את התערובת סביב הפה למשך מספר דקות לפני יריקה החוצה.ניתן לעשות זאת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית לטיפול בפטריות בפה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את צמיחת הפטריות והחיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושלטו את התערובת סביב הפה למשך מספר דקות לפני שהיא יורדת אותה.ניתן לעשות זאת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מי חמצן

מי חמצן הוא תרופה פופולרית לטיפול בפטריות בפה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את צמיחת הפטריות והחיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף של מי חמצן עם כוס מים חמים ושלטו את התערובת סביב הפה למשך מספר דקות לפני יריקה החוצה.ניתן לעשות זאת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית לטיפול בפטריות בפה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את צמיחת הפטריות והחיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כוס מים חמים ושלטו את התערובת סביב הפה למשך מספר דקות לפני שהוא יירוק אותה.ניתן לעשות זאת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית לטיפול בפטריות בפה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את צמיחת הפטריות והחיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף מיץ לימון עם כוס מים חמים ושלטו את התערובת סביב הפה למשך מספר דקות לפני שהוא יירוק אותו.ניתן לעשות זאת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.יוגורט

יוגורט הוא תרופה פופולרית לטיפול בפטריות בפה.יש לו תכונות אנטי -פטריות ואנטיבקטריאליותS שיכול לעזור להפחית את צמיחת הפטריות והחיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף יוגורט עם כוס מים חמים ושחררו את התערובת סביב הפה ל

תרופות נוספות לפטרייה בפה

בנוסף לתרופות שהוזכרו לעיל, ישנם כמה תרופות מיושנות אחרות שיכולות לעזור לחסל את הפטרייה בפה ולהחזיר פה בריא.ניתן להשתמש בתרופות אלה לבד או בשילוב זה עם זה כדי למקסם את היעילות שלהם.

שמן קוקוס

לשמן קוקוס תכונות רבות נגד פטריות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות בפה.לשימוש, פשוט שחרר 1 כף שמן קוקוס סביב הפה שלך למשך 20 דקות.ואז, ירקו אותו ושטפו במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע גם בתכונותיו נגד פטריות, וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות בפה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, ערבבו 1 כף חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שום

שום הוא נוגד פטרייתי חזק וניתן להשתמש בו כדי לסייע בחיסול הפטרייה בפה.לשימוש, פשוט ללעוס על ציפורן שום למשך כמה דקות ואז לירוק אותו.יש לעשות זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי, וניתן להשתמש בו כדי לסייע בחיסול הפטרייה בפה.לשימוש, מערבבים 1 כפית שמן עץ התה עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

פטרייה בפה יכולה להיות בעיה לא נוחה ומביכה, אך ישנם כמה תרופות מיושנות שיכולות לעזור לחסל אותה.מסודה לשתייה ועד חומץ תפוחים, הוכח כי תרופות אלה יעילות כאשר משתמשים בהן כראוי.אז אם אתה חווה זיהום פטרייתי בפה שלך, נסה את אחד מהתרופות הללו ובדוק אם זה עוזר.

שאלות נפוצות

  • ש: כמה זמן לוקח לתרופות אלה לעבוד?

    א: משך הזמן שלוקח לתרופות אלה לעבוד יהיה תלוי בחומרת הזיהום.זה עשוי לקחת מספר ימים עד מספר שבועות עד שהזיהום יפנה לחלוטין.

  • ש: האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

    ת: כן, הסעדים הללו בטוחים לשימוש לרוב האנשים.עם זאת, אם יש לך חששות, עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהם.

פטרייה בפה היא בעיה שכיחה, אך ניתן לטפל בה במגוון תרופות מיושנות.הוכח כי סודה לשתייה, שמן קוקוס, חומץ תפוחים, שום ושמן עץ התה היו יעילים כאשר משתמשים בהם כראוי.אם אתה חווה זיהום פטרייתי בפה שלך, נסה את אחד מהתרופות הללו ובדוק אם זה עוזר. למידע נוסף על ויקיפדיה על פטרייה בפה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן