דף הבית » תרופות סבתא » פטריוט בכף הרגל – 5 תרופות של סבתא מזינה ותוצרת בית
daddaddd ddbda ddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dedddad d

פטריוט בכף הרגל – 5 תרופות של סבתא מזינה ותוצרת בית

פטריוט בכף הרגל – 5 תרופות סבתא מזינה ותוצרת בית

מרגישים את הכאב ברגליים אחרי יום ארוך?לסבתא שלך יש כמה תרופות פשוטות ועם זאת יעילות שיעזרו להרגיע את הכאב ואי הנוחות.

פטריוט בכף הרגל, המכונה גם “כף הרגל של הפטריוטים”, הוא מצב הנגרם כתוצאה מדלקת של הפאשיה הפלנטרית, רצועת רקמה עבה העולה בתחתית כף הרגל.מצב זה גורם לכאב ונוקשות בעקב ובקשת כף הרגל, ומקשה על הליכה ולעמוד.

הסעדים של סבתא לפטריוטז ברגל הועברו מדור לדור, ורבים מהם עדיין משמשים כיום.להלן חמישה מהפופולריים והיעילים ביותר.

1.קומפרס חם

שימוש בדחיסה חמה יכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לפטריוט בכף הרגל.כדי להפוך את האחד, משרים מטלית נקייה במים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.הקפד להשתמש בבד שאינו חם מדי, מכיוון שהוא יכול לשרוף את עורך.

2.Epsom Salt Soak

Epsom Salt הוא תרופה טבעית עבור מחלות רבות, כולל פטריוט בכף הרגל.כדי להשתמש בו, הוסף שתי כפות מלח אפסום לקערת מים חמים והספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.המלח יסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה.

3.Apple Cider Vinearg Soak

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לתנאים רבים, והיא יכולה לשמש גם לטיפול בפטריוט בכף הרגל.משרים את כפות הרגליים בתערובת של כוס אחת של חומץ תפוחים ושתי כוסות מים חמים למשך 15 דקות.החומץ מסייע בהפחתת דלקת וכאב.

4.שמנים אתרים

שמנים אתריים יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאבים הקשורים לפטריוט בכף הרגל.נסה להשתמש בשילוב של שמני אקליפטוס, מנטה ושמני לבנדר כדי לעסות את האזור הפגוע.

5.חבילת קרח

שימוש בחבילת קרח יכול לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מהכאב הקשור לפטריוט בכף הרגל.עטפו חבילת קרח או שקית ירקות קפואים במגבת ומורחים על האזור המושפע למשך 15 דקות.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר משתמשים באחת מהתרופות הללו לפטריוטז בכף הרגל, חשוב לקחת הפסקות קבועות מעמידה או הליכה כדי לאפשר לאזור הנגוע לנוח ולהבריא.נעל נעליים נוחות המספקות תמיכה וריפוד נאותים כדי לסייע בהפחתת הלחץ על הפאשיה הפלנטרית.

תרופות סבתות עשירות בתזונה לפטריוט בכף הרגל

פטריוץ ברגל הוא מצב הנגרם כתוצאה מזיהום פטרייתי שמביא לדלקת, אדמומיות וכאב בכף הרגל.זהו זיהום שכיח וניתן לטפל בהן בתרופות טבעיות שהן מזינות ותוצרת בית כאחד.הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לטפל בפטריוט בכף הרגל מבלי להסתמך על תרופות.להלן חמש תרופות כאלה שיעזרו לך לנהל את הסימפטומים שלך.

1.משחת כורכום ודבש

מערבבים יחד 2 כפות אבקת כורכום, 1 כף דבש וכף שמן זית ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.יש לשטוף את העיסה במים חמים ולייבש את האזור.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהקל על הכאב.

2.הדבק שום

קח 4-5 שיני שום וחיפש אותם לעיסה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.יש לשטוף את העיסה במים חמים ולייבש את האזור.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהפחתת הכאב.

3.שורש ג’ינג’ר

מגרד חתיכה טרייה של שורש ג’ינג’ר ומורח אותה על האזור הפגוע.מכסים אותו בתחבושת והשאירו אותו לילה.יש לשטוף את העיסה במים חמים ולייבש את האזור.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהפחתת הכאב.

4.חומץ תפוחים

מערבבים יחד 1 כף של חומץ תפוחים ושתי כפות מים חמים.משרים כדור כותנה או בד בתמיסה ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.תרופה זו עוזרת לצמצםדלקת E ומפחיתים כאב.

5.שמן קוקוס

לעסות בעדינות את האזור הפגוע בשמן קוקוס.השאר אותו על לילה ושטוף במים חמים למחרת בבוקר.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהפחתת הכאב.

מסקנה

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת לטפל בפטריוט בכף הרגל מבלי לפנות לתרופות.חמש הסעדים שהוזכרו לעיל כולם מזינים ותוצרת בית ויכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כמו בכל טיפול, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שתנסה את כל הסעדים הללו.

שאלות נפוצות

מה פטריוט בכף הרגל?

פטריוץ ברגל הוא זיהום פטרייתי שמביא לדלקת, אדמומיות וכאב בכף הרגל.

מהם כמה תרופות טבעיות לפטריוט בכף הרגל?

כמה תרופות טבעיות לפטריוטז בכף הרגל כוללות כורכום ודבש דבש, משחת שום, שורש ג’ינג’ר, חומץ תפוחים ושמן קוקוס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן