דף הבית » תרופות סבתא » עשבי מרפא לחיזוק הכליות – 19 תרופות של סבתא נפלאה ואורגנית
dadadd dedadad dcddddda ddbdcdddaa  daadaddaddaa dadc daddaa

עשבי מרפא לחיזוק הכליות – 19 תרופות של סבתא נפלאה ואורגנית

חששות ראשוניים עם הכליות שלנו
הכליות שלנו הן איברים חשובים להפליא בגופנו המסייעים לסנן רעלים ופסולת אחרת מזרם הדם שלנו.לרוע המזל, רבים מאיתנו לוקחים את הכליות שלנו כמובן מאליו.אם לא נדאג להם, הם יכולים להיות עובדים יתר על המידה ואף עשויים להיכשל.כמה מהנושאים הנפוצים ביותר שאנשים חווים בכליות שלהם כוללים אבני כליות, זיהומים וכאבים כרוניים.למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לעזור לחזק ולהגן על הכליות שלנו, ואחת היעילות ביותר היא באמצעות עשבי תיבול מרפא.

עשבי מרפא לחיזוק הכליות
שימוש בצמחי מרפא לתמיכה ולחיזוק הכליות שלנו הוא נוהג עתיק שהועסק במשך מאות שנים.כאן נחקור 19 תרופות של סבתא נפלאה ואורגנית שיעזרו לשמור על כליותינו בריאות וחזקות.

1.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן רב עוצמה המסייע להגביר את ייצור השתן ולהשטוף רעלים מהכליות.זה גם עוזר להפחית דלקת וכאב בכליות ובשלפוחית השתן.ניתן ליטול שורש שן הארי כתה, תמיסה או כמוסה.

2.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא עשב משתן ואנטי דלקתי חזק המסייע להפחתת הנפיחות בכליות ולשטוף רעלים.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

3.Uva ursi

Uva Ursi הוא עשב חזק המסייע להפחתת הדלקת בכליות ובשלפוחית השתן, כמו גם לשטוף רעלים מהגוף.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

4.משי תירס

משי תירס הוא עשב משתן שעוזר לשטוף רעלים מהכליות ושלפוחית השתן, כמו גם להפחית דלקת וכאב.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

5.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב נהדר לחיזוק הכליות.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב, כמו גם לשטוף רעלים מהגוף.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

6.HorseTail

HorseTail הוא עשב משתן שעוזר לשטוף רעלים מהכליות ושלפוחית השתן, כמו גם להפחית דלקת וכאב.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

7.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא עשב נהדר לחיזוק הכליות.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב, כמו גם לשטוף רעלים מהגוף.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

8.עלה סרפד

עלה סרפד הוא עשב משתן רב עוצמה המסייע לשטוף רעלים מהכליות ושלפוחית השתן, כמו גם להפחית דלקת וכאב.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

9.Hops

Hops הוא עשב נהדר לחיזוק הכליות.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב, כמו גם לשטוף רעלים מהגוף.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

10.Goldenrod

Goldenrod הוא עשב משתן שעוזר לשטוף רעלים מהכליות ושלפוחית השתן, כמו גם להפחית דלקת וכאב.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

11.תלתן אדום

תלתן אדום הוא עשב משתן רב עוצמה המסייע להפחתת הדלקת בכליות ובשלפוחית השתן, כמו גם לשטוף רעלים מהגוף.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

12.מרווה

מרווה הוא עשב נהדר לחיזוק הכליות.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב, כמו גם לשטוף רעלים מהגוף.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

13.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב משתן רב עוצמה המסייע לשטוף רעלים מהכליות ושלפוחית השתן, כמו גם להפחית דלקת וכאב.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

14.ג’וניפר ברי

ג’וניפר ברי הוא עשב נהדר לחיזוק הכליות.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב, כמו גם לשטוף רעלים מהגוף.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

<

חלק 2 – תרופות טבעיות וצמחי מרפא לבריאות הכליות

בנוסף לעצות הרופא שלך, ישנם הרבה תרופות טבעיות וצמחי מרפא ש- cעזרה בחיזוק הכליות שלך.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים על ידי סבתות ברחבי העולם כדי לקדם בריאות ורווחה טובים יותר.להלן 19 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לבריאות הכליות.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא דרך נהדרת לשטוף רעלים מהכליות.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול לעזור גם במניעת דלקות בדרכי השתן.עדיף לשתות מיץ חמוציות אורגני לא ממותק לטובת היתרונות הבריאותיים הטובים ביותר.

2.שן הארי

שן הארי הוא משתן טבעי המסייע לשטוף רעלים מהכליות.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ואף עשוי לעזור להפחית את כל הכאב הקשור לאבני כליות.ניתן לצרוך שן הארי בצורת תה או קפסולה.

3.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא אנטי דלקתי טבעי ומשתן.זה עוזר לשטוף רעלים ויכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות.ניתן לצרוך שורש מרשמלו בצורת תה או קפסולה.

4.עלה סרפד

עלה סרפד הוא משתן טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לשטוף רעלים ויכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות.ניתן לצרוך עלה סרפד בצורת תה או קפסולה.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ומשתן.זה עוזר לשטוף רעלים ויכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות.ניתן לצרוך זנגביל בצורת תה או קפסולה.

6.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לשטוף רעלים ויכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות.ניתן לצרוך פטרוזיליה בצורת תה או כמוסה.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ומשתן.זה עוזר לשטוף רעלים ויכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות.ניתן לצרוך כורכום בצורת תה או כמוסה.

8.Uva ursi

UVA URSI הוא משתן טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לשטוף רעלים ויכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות.ניתן לצרוך UVA URSI בצורת תה או קפסולה.

9.HorseTail

סוס זנב הוא משתן טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לשטוף רעלים ויכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות.ניתן לצרוך זנב סוס בצורת תה או קפסולה.

10.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא משתן טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לשטוף רעלים ויכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות.ניתן לצרוך שורש ברדוק בצורת תה או קפסולה.

11.פירות יער של ג’וניפר

גרגרי ג’וניפר הם משתן טבעי ואנטי דלקתי.הם עוזרים לשטוף רעלים ויכולים לעזור להפחית את הדלקת בכליות.ניתן לצרוך פירות יער בערער בצורת תה או קפסולה.

12.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא משתן טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לשטוף רעלים ויכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות.ניתן לצרוך שורש ליקריץ בצורת תה או קפסולה.

13.משי תירס

משי תירס הוא משתן טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לשטוף רעלים ויכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות.ניתן לצרוך משי תירס בצורת תה או כמוסה.

14.Goldenrod

Goldenrod הוא משתן טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לשטוף רעלים ויכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות.ניתן לצרוך גולדנרוד בצורת תה או קפסולה.

15.שורש ג’ינג’ר

שורש ג’ינג’ר

משתן טבעי ואנטי דלקתי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן