דף הבית » תרופות סבתא » עקיצת תינוקות – 10 תרופות סבתא בריאות המומלצות על ידי מומחים
dadaddadaa daaddaddaddaa  daadaddaddaa daddaad ddaddddaa dded

עקיצת תינוקות – 10 תרופות סבתא בריאות המומלצות על ידי מומחים

הבנת עקיצות תינוקות

הטיפול בתינוק יכול להיות אחד החוויות המאתגרות ביותר, ועם זאת מתגמלות, בחיים.תינוקות יכולים לסבול ממספר מחלות ומצבים שעלולים להיות קשים לניהול.עקיצות תינוקות, או אקרודרמטיטיס אינפנטילית, הם מצב עור שכיח העלול לגרום לאי נוחות עבור הקטנה שלך.מאופיינת על ידי בליטות אדומות, מגרדות, מורמות, עקיצות תינוקות עלולות לגרום לאי נוחות משמעותית ועלולים להתפשט במהירות.למרבה המזל, ישנם טיפולים רבים העומדים לרשותם העוזרים להרגיע את הסימפטומים של עקיצות תינוקות.

10 תרופות סבתא בריאות לעקיצות תינוקות

סבתא תמיד יודעת הכי טוב, וזה נכון במיוחד כשמדובר בטיפול בנשיכות תינוקות.להלן 10 מהתרופות הביתיות הטובות ביותר לעקיצות תינוקות המומלצות על ידי מומחים:

1.החל קומפרסים קרים

אחד הטיפולים הפשוטים והיעילים ביותר עבור עקיצות תינוקות הוא ליישם קומפרסים קרים על האזור המושפע.זה יעזור להפחית דלקת וגירוד ויכול גם לעזור להרגיע את העור.כדי ליצור דחיסה קרה, פשוט להשרות מטלית נקייה במים קרים ומורחים אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות בכל פעם.

2.השתמש בג’ל אלוורה

ג’ל אלוורה הוא תרופה טבעית לתנאי עור רבים, כולל עקיצות תינוקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הגירוי ולעזור לעור לרפא.כדי להשתמש בג’ל אלוורה, פשוט החל אותו ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.

3.נסה אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל יכולות לעזור להרגיע את הגירוד והגירוי הקשורים לעקיצות תינוקות.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט הוסיפו כוס שיבולת שועל רגילה לאמבטיה חמה וספיגה למשך 10-15 דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולעזור לעור להחלים.

4.החל שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית לתנאי עור רבים, כולל עקיצות תינוקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הגירוי ולעזור לעור לרפא.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט החל אותו ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.

5.נסה סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית לתנאי עור רבים, כולל עקיצות תינוקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הגירוי ולעזור לעור לרפא.כדי להשתמש בסודה לשתייה, פשוט מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.

6.השתמש בשקיות תה קמומיליות

תה קמומיל הוא תרופה טבעית לתנאי עור רבים, כולל עקיצות תינוקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הגירוי ולעזור לעור לרפא.כדי להשתמש בתה קמומיל, פשוט תלול שקית תה קמומילית במים חמים למשך 10 דקות.לאחר הקירור, החל את התה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.

7.החל חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לתנאי עור רבים, כולל עקיצות תינוקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הגירוי ולעזור לעור לרפא.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, פשוט מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.

8.נסה שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית לתנאי עור רבים, כולל עקיצות תינוקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הגירוי ולעזור לעור לרפא.כדי להשתמש בשמן עץ התה, פשוט מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כמה טיפות מים להכנת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.

9.החל שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה טבעית לתנאי עור רבים, כולל עקיצות תינוקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הגירוי ולעזור לעור לרפא.כדי להשתמש בשמן לבנדר, פשוט מערבבים כפית אחת של שמן לבנדר עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.

10.קח אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להרגיע את הגירוד והגירוי הקשורים לעקיצות תינוקות.כדי לעשות אמבטיה חמה, פשוט מלא את האמבטיה שלךהמים החמים והספגו 10-15 דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולעזור לעור להחלים.

<

חלק 2: הסעדים של סבתא לתינוקות

הסעדים של סבתא לעקיצות תינוקות מגוונות כמו גילם של התינוקות שמקבלים אותם.החל מתרופות ביתיות טבעיות למוצרים ללא מרשם, ישנן מגוון אפשרויות שיש לקחת בחשבון.כאן נדון בעשרה תרופות סבתא בריאות המומלצות על ידי מומחים לטיפול בעקיצות תינוקות.

1.Manuka Honey

דבש מנוקה הוא סוג של דבש שנקטף מעץ המנוקה, יליד ניו זילנד.דבש מנוקה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לטיפול בנשיכות תינוקות.פשוט מרחי שכבה עבה של דבש מנוקה ישירות על האזור הפגוע.אפשר לו לשבת כמה דקות ואז לשטוף אותו במים פושרים.ניתן לקחת דבש מנוקה גם באופן פנימי בגלל היתרונות הבריאותיים הרבים שלו.

2.אלוורה

אלוורה הוא אחד הסעדים העתיקים ביותר הידועים לטיפול בגירויים בעור.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה יעילה לטיפול בנשיכות תינוקות.כדי להשתמש באלוורה, פשוט לפרק עלה מצמח אלוורה וחילץ את החומר הדומה לג’ל שנמצא בפנים.שפשפו את הג’ל על האזור הפגוע ואפשרו לו לשבת 10-15 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.ניתן לקחת אלוורה גם באופן פנימי בגלל היתרונות הבריאותיים הרבים שלה.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס

הוא תרופה טבעית לטיפול בעקיצות תינוקות.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לטיפול בנשיכות תינוקות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות נדיבה של שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת 10-15 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.ניתן לקחת שמן קוקוס גם באופן פנימי בגלל היתרונות הבריאותיים הרבים שלו.

4.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בעקיצות תינוקות.ידוע שיש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לטיפול בנשיכות תינוקות.פשוט החל כמות נדיבה של לוז מכשפה ישירות על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת 10-15 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.ניתן לקחת גם לוז מכשפה באופן פנימי על היתרונות הבריאותיים הרבים שלה.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית לטיפול בעקיצות תינוקות.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לטיפול בנשיכות תינוקות.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.אפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני ששטיפתו במים פושרים.ניתן לקחת שמן עץ התה גם באופן פנימי בגלל היתרונות הבריאותיים הרבים שלו.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לטיפול בעקיצות תינוקות.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לטיפול בנשיכות תינוקות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות של חומץ תפוחים עם כמה כפות מים ומרחי אותו ישירות על האזור הפגוע.אפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני ששטיפתו במים פושרים.ניתן לקחת חומץ תפוחים גם באופן פנימי על היתרונות הבריאותיים הרבים שלו.

7.שמן אתרי לבנדר

שמן אתרי לבנדר הוא תרופה טבעית לטיפול בעקיצות תינוקות.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לטיפול בנשיכות תינוקות.פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.אפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני ששטיפתו במים פושרים.ניתן לקחת שמן אתרי לבנדר באופן פנימי גם בגלל היתרונות הבריאותיים הרבים שלו.

8.שמן נים

שמן נם הוא תרופה טבעית לטיפול בעקיצות תינוקות.יש לו אנטי דלקת טבעיותכונות אנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לטיפול בעקיצות תינוקות.פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן נים עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.אפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני ששטיפתו במים פושרים.שמן נים יכול להיות גם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן