דף הבית » תרופות סבתא » עקיצות פרעוש – 8 תרופות סבתות מצוינות וחשובות
dadaddaddaa dadadadda  daadaddaddaa daddaaddaa dedadddaddaa dd

עקיצות פרעוש – 8 תרופות סבתות מצוינות וחשובות

מהם עקיצות פרעוש?

עקיצות פרעוש הן בליטות קטנות, אדומות או ברכות על העור הנגרמות על ידי עקיצת פרעוש.נשיכות פרעוש נמצאות בדרך כלל על הרגליים, הרגליים, הזרועות ואזורים אחרים של עור חשוף.הם יכולים להיות מגרדים ולא נוחים ויכולים להוביל לזיהום אם לא מטופלים כראוי.

מה גורם לעקיצות פרעושים?

עקיצות פרעוש נגרמות על ידי פרעושים, שהם חרקים קטנים וחסרי כנפיים.פרעושים ניזונים מדמם של בני אדם ובעלי חיים, ויכולים לחיות כמעט בכל מקום.ניתן למצוא אותם בשטיחים, ריהוט ואפילו על חיות מחמד.פרעושים לעתים קרובות מטילים את ביציהם בשטיחים, ריהוט ואפילו על חיות מחמד.

הסעדים של סבתא לעקיצות פרעושים

עקיצות פרעוש יכולות להיות כואבות ומגרדות, ויכולות להוביל לזיהום אם לא מטופל כראוי.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא שיכולות לעזור להקל על הגירוד והכאב הקשורים לעקיצות פרעושים.להלן 8 תרופות של סבתא מצוינות וחשובות לעקיצות פרעושים:

  • שום: שום הוא דוחה פרעושים טבעי ויכול לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לעקיצות פרעושים.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים עם כף שמן זית.החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.השאירו למשך 30 דקות ושטפו במים חמים.
  • חומץ: התכונות החומציות של חומץ יכולות לעזור להקל על גירוד ולהפחתת דלקת הנגרמת כתוצאה מעקיצות פרעושים.מערבבים חלקים שווים של חומץ לבן ומים ומורחים אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו 10 דקות ושטפו במים חמים.
  • סודה לשתייה: ניתן להשתמש בסודה לשתייה לטיפול בנשיכות פרעוש על ידי נטרול החומצות הגורמות לגרד.הכינו משחה של סודה לשתייה ומים ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו 10 דקות ושטפו במים חמים.
  • מיץ לימון: ניתן להשתמש במיץ לימון כדי להרגיע את הגירוד ולהפחתת הדלקת הנגרמת כתוצאה מעקיצות פרעושים.מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים ומורחים אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו 10 דקות ושטפו במים חמים.
  • שיבולת שועל: ניתן להשתמש ב- OatMeal כדי להקל על גירוד ולהפחתת דלקת הנגרמת כתוצאה מעקיצות פרעושים.הפוך משחה של שיבולת שועל ומים והפעילו אותה על האזור הפגוע.השאירו 10 דקות ושטפו במים חמים.
  • אלוורה: אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לסייע בהפחתת גירוד ודלקת הנגרמת על ידי עקיצות פרעושים.החל אלוורה ישירות על האזור המושפע.השאירו 10 דקות ושטפו במים חמים.
  • דבש: דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית גירוד ודלקת הנגרמת על ידי עקיצות פרעושים.החל דבש ישירות על האזור המושפע.השאירו 10 דקות ושטפו במים חמים.
  • שמן עץ התה

  • מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו 10 דקות ושטפו במים חמים.

הסעדים של סבתא אלה לעקיצות פרעושים יכולים לעזור להפחית גירוד ודלקת הנגרמת כתוצאה מעקיצות פרעושים.עם זאת, חשוב לפנות לטיפול רפואי אם הגירוד או הנפיחות נמשכים או אם יש סימן לזיהום.

טיפ: אם אתה חושד שבחיית המחמד שלך יש פרעושים, הקפד להתייחס אליהם בתרופות פשפשים מתאימות כדי למנוע עקיצות פרעושות נוספות.

מניעת עקיצת פרעושים

עקיצות פרעוש יכולות להיות בעיה רצינית, אך ניתן למנוע או למזער אותן.כמה מהדרכים הטובות ביותר למניעת עקיצות פרעושים כוללות:

  • שואב באופן קבוע וסילוק התיק.
  • שטיפת מצעי מצעים, מצעי חיות מחמד וכיסויי ריהוט במים חמים.
  • שימוש במוצרי בקרת פשפשים על חיות מחמד.
  • להרחיק חיות מחמד מאזורים בהם פוקדים פרעושים.
  • שימוש בדוחי פרעושים בשטיחים, ריהוט ומצעי חיות מחמד.
  • באמצעות מוצרי בקרת פשפשים בחצר.

ניתן להשתמש בשיטות אלה כדי למנוע עקיצות פרעושים, אך יתכן שהן לא מספיקות כדי לחסל לחלוטין את הבעיה.אם הבית שלך היה שורץ בפרעושים, עליך ליצור קשר עם איש מקצוע בשליטת מזיקים.

הסעדים של סבתא לעקיצות פרעושים

כשמדובר בטיפול בנשיכות פרעושים, סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך דורות.להלן 8 תרופות של סבתא מצוינות וחשובות לעקיצות פרעושים:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לעקיצות פרעושים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לעקיצות פרעושים.כדי להשתמש בתרופה, פשוט מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.

2.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא תרופה יעילה נוספת לעקיצות פרעושים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לעקיצות פרעושים.כדי להשתמש בתרופה, פשוט החל את לוז המכשפה ישירות על הנגיסה.

3.סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לעקיצות פרעושים.כדי להשתמש בתרופה, פשוט מערבבים סודה לשתייה עם כמות קטנה של מים ליצירת משחה ולהפעיל את העיסה על האזור הנגוע.

4.שמן נים

שמן נים הוא דוחה חרקים טבעי שניתן להשתמש בהם לטיפול בנשיכות פרעוש.כדי להשתמש בתרופה, פשוט החל כמה טיפות של שמן נם על האזור המושפע.

5.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לעקיצות פרעושים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לעקיצות פרעושים.כדי להשתמש בתרופה, פשוט לפרק חתיכה של עלה אלוורה והחל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.

6.קרח

ICE הוא תרופה יעילה לעקיצות פרעושים.זה יכול לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לעקיצות פרעושים.כדי להשתמש בתרופה, פשוט עטפו קוביית קרח בבד והפעילו אותה על האזור הפגוע.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא דוחה אנטי -חיטוי ודוחה חרקים טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בנשיכות פרעוש.כדי להשתמש בתרופה, פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן עץ התה עם כמות קטנה של מים ומורחים את התערובת על האזור המושפע.

8.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא דוחה חרקים טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בנשיכות פרעוש.כדי להשתמש בתרופה, פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם כמות קטנה של מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.

ניתן להשתמש בתרופות של סבתא אלה לעקיצות פרעושים כדי להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לעקיצות פרעושים.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי מקצועי.

סיכום

עקיצות פרעוש יכולות להיות בעיה רצינית, אך ניתן למנוע או למזער אותן על ידי נקיטת צעדים מניעים מסוימים.בנוסף, סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך דורות לטיפול בנשיכות פרעושים.חלק מהתרופות הטובות ביותר כוללות חומץ תפוחים, לוז מכשפה, סודה לשתייה, שמן נם, אלוורה, קרח, שמן עץ התה ושמן לבנדר.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי מקצועי. עקיצות פרעושים הם בעיה שכיחה שיכולה לגרום לגרד ולנפיחות, אך עם אמצעי המניעה הנכונים ותרופות הסבתא, העקיצות הללו יכולותלטפל ביעילות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן