דף הבית » תרופות סבתא » פרעושים – 23 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ואמיתיים
dadadaddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddedddadaddaa dadc deda

פרעושים – 23 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ואמיתיים

פרעושים: 23 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ואמיתיים

פרעושים הם בעיה שכיחה עבור בעלי חיות מחמד רבים.הם יכולים לגרום לגירוי ואפילו תגובות אלרגיות אצל בני אדם ובעלי חיים כאחד.למרבה המזל, ישנם כמה מרכיבים טבעיים ואמיתיים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להיפטר מפלסים.להלן 23 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ואמיתיים שיכולים לעזור להרחיק את הפרעושים מהבית שלך וחיות מחמד.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם דרך נהדרת להדוף את פרעושים באופן טבעי.נסה לערבב כמה טיפות של עץ תה, לבנדר או שמן אקליפטוס לבקבוק ריסוס מלא במים וטבל קלות את פרוות חיית המחמד שלך.זה ייצר ריח וטעם לא נעימים לפרעושים, מה שיגרום להם פחות להישאר בסביבה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמנים אלה לשקית או לסנן שואב אבק שלך כדי לעזור להדוף את הפרעושים.

שמן נם

שמן נם הוא דוחה פרעושים טבעי רב עוצמה.אתה יכול לערבב כמה טיפות של שמן נם לבקבוק ריסוס מלא במים ולרסס את פרוות חיית המחמד שלך.זה יעזור להרחיק את הפרעושים ויכול גם לעזור להרגיע את הגירוי הנגרם בגלל עקיצות פרעושים.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש בשמנים אתרים או בשמן נם כדי להדוף פרעושים, חשוב להיזהר שלא למרוח יותר מדי.שמנים אלה יכולים להיות חזקים ועלולים לעצבן את עור חיית המחמד שלך אם משתמשים בהם בכמויות גדולות.עדיף להתחיל עם כמות קטנה ולהגדיל את הכמות במידת הצורך.

שמרים של בירה ושום

שמרים ושום של Brewer הם דוחים פשפשים טבעיים שניתן להוסיף למזון של חיית המחמד שלך.השילוב של השניים יכול לעזור להדוף פרעושים ויכול גם לשפר את הבריאות הכללית של חיית המחמד שלך.

כדור הארץ דיאטומסי

כדור הארץ דיאטומי הוא דוחה פרעושים יעיל וטבעי.זה עובד על ידי התייבשות הפרעושים והביצים שלהם וניתן להשתמש בו הן בתוך הבית והן בחוץ.כל שעליך לעשות הוא לפזר את האדמה הדיאטומית סביב האזורים שאתה רוצה לשמור על פשפשים.

מלח וסודה לשתייה

מלח וסודה לשתייה הם דוחה פרעושים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להרחיק את הפרעושים.מפזרים שכבה דקה של התערובת על שטיחים וריהוט ואקום אותה לאחר מספר שעות.זה יעזור להיפטר מכל פרעושים המתגוררים בשטיחים ובריהוט.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לשמש כדוחה פרעושים טבעי.מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים בבקבוק ריסוס וריססו את פרוות חיית המחמד שלכם.זה יעזור להדוף פרעושים ויכול גם לעזור להרגיע כל גירוי הנגרם כתוצאה מעקיצות פרעושים.

לימונים ולימונים

לימונים ולימונים יכולים לשמש כדוחי פרעושים טבעיים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך לימון או סיד לשניים ולשפשף אותו על פרוות חיית המחמד שלך.זה יעזור להדוף פרעושים ויכול גם לעזור להרגיע כל גירוי הנגרם כתוצאה מעקיצות פרעושים.

קליפות הדרים

פילומי הדרים יכולים לשמש גם כדוחה פשפשים טבעי.יבש את הקליפות בשמש ואז טוחן אותם לאבקה.מפזרים את האבקה סביב הבית שלך וזה יעזור להדוף פרעושים.

צ’יפס ארז

שבבי ארז הם דוחה פרעושים טבעי שניתן להשתמש בהם גם בתוך הבית והן בחוץ.פשוט מפזרים את שבבי הארז סביב האזורים שברצונכם לשמור על פשפשים וזה יעזור להדוף פרעושים.

רוזמרין

רוזמרין הוא דוחה פרעושים טבעי שניתן להשתמש בהם בתוך הבית והן בחוץ.פשוט מפזרים את הרוזמרין המיובש סביב האזורים שברצונך לשמור על פשפשים וזה יעזור להדוף את הפרעושים.

Lemongrass

Lemongrass הוא דוחה פרעושים טבעי שניתן להשתמש בהם גם בתוך הבית והן בחוץ.כל שעליך לעשות הוא מפזרים את העקרות המיובשות סביב האזורים שאתה רוצה לשמור על פשפשים וזה יעזור להדוף את הפרעושים.

שמן גרניום ורד

שמן גרניום ורד הוא דוחה פשפשים טבעי רב עוצמה.אתה יכול לערבב

הסעדים של סבתא להיפטר מפלסים

פרעושים הם בעיה שכיחה עבור בעלי חיות מחמד ויכולים לגרום לאי נוחות רבה הן עבור חיית המחמד והן עבור הבעלים.למרבה המזל, ישנם מרכיבים טבעיים ואמיתיים רבים שיכולים לשמש כדוחי פשפשים וטיפולים שיעזרו ל- Eלהקרין את הבעיה.להלן 23 תרופות של סבתא להיפטר מפרעושים באופן טבעי ובטוח.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא דוחה פרעושים טבעי וניתן להשתמש בו במגוון דרכים.ניתן לערבב אותו עם מים ולהשתמש בו כריסוס, או שניתן להוסיף אותו למזון לחיות מחמד כדי לעזור להרחיק את הפרעושים.

ואקום

ואקום הוא אחת הדרכים היעילות ביותר להיפטר מפרעושים.ואקום מסיר פרעושים, ביצים וזחלים משטיחים, ריהוט ומשטחים אחרים.חשוב ואקום באופן קבוע כדי להבטיח שאוכלוסיית הפשפשים תישמר בבדיקה.

לימון

לימון יכול לשמש כדוחה פרעושים טבעי.ניתן לערבב אותו עם מים ולרסס ברחבי הבית ועל ריהוט כדי להרחיק את הפרעושים.ניתן להוסיף אותו גם למזון לחיות מחמד כדי לעזור להרחיק את הפרעושים.

מלח

מלח הוא דוחה פרעושים טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בשטיחים, ריהוט ומשטחים אחרים.מפזרים מלח מעל האזור הפגוע ומשאירים אותו לילה.שואב את האזור בבוקר והפרעושים ייעלמו.

רוזמרין

רוזמרין יכול לשמש כדוחה פרעושים טבעי.טוחנים את העלים ומפזרים אותם סביב הבית ועל מצעי חיית מחמד.ריח הרוזמרין ישמור על פרעושים.

שום

שום הוא דוחה פרעושים טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרחיק את הפרעושים.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותם במים.ריסוס את התערובת סביב הבית ועל ריהוט.

סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לשמש כדוחה פרעושים טבעי.מפזרים סודה לשתייה בחופשיות ברחבי הבית ועל ריהוט.שואב את האזור בבוקר והפרעושים ייעלמו.

פירות הדרים

פירות הדר כמו תפוזים ולימונים יכולים לשמש כדוחי פרעושים טבעיים.ריח ההדרים חזק מספיק כדי להדוף פרעושים.סוחטים מעט מיץ לימון על שטיחים וריהוט והפרעושים יישארו משם.

לבנדר

לבנדר הוא דוחה פרעושים טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרחיק את הפרעושים.טוחנים את העלים ומפזרים אותם סביב הבית ועל מצעי חיית מחמד.ריח הלבנדר ישמור את הפרעושים.

כדור הארץ דיאטומסי

כדור הארץ דיאטומי הוא דוחה פרעושים טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בשטיחים, ריהוט ומשטחים אחרים.מפזרים את כדור הארץ הדיאטומי בחופשיות ברחבי הבית ועל ריהוט.שואב את האזור בבוקר והפרעושים ייעלמו.

שמן נם

שמן נם הוא דוחה פרעושים טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרחיק את הפרעושים.מערבבים שמן נם עם מים ומרסס את התערובת סביב הבית ועל ריהוט.

Lemongrass

Lemongrass הוא דוחה פרעושים טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרחיק את הפרעושים.טוחנים את העלים ומפזרים אותם סביב הבית ועל מצעי חיית מחמד.הריח של העקרון ללימון ירחיק את הפרעושים.

מנטה

נענע הוא דוחה פרעושים טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרחיק את הפרעושים.טוחנים את העלים ומפזרים אותם סביב הבית ועל מצעי חיית מחמד.ריח המנטה ישמור על פרעושים.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא דוחה פרעושים טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרחיק את הפרעושים.מערבבים שמן אקליפטוס במים ומרסס את התערובת סביב הבית ועל ריהוט.

סבון כלים

סבון כלים יכול לשמש כדוחה פרעושים טבעי.מערבבים סבון כלים במים ומרסס את התערובת סביב הבית ועל ריהוט

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן