דף הבית » תרופות סבתא » פרעושים – 10 תרופות של סבתא בריאותית ורפואית
dadadaddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddaddddaaddaa ddadad

פרעושים – 10 תרופות של סבתא בריאותית ורפואית

מה הם פרעושים?

פרעושים הם חרקים טפיליים קטנים הניזונים מדם של בני אדם ובעלי חיים.בדרך כלל הם נמצאים בשטיחים, ריהוט ומצעים, ויכולים אפילו לחיות בחוץ.פרעושים יכולים לגרום לגירוד אינטנסיבי ויכולים גם להעביר מחלות, כולל המגיפה, הטיפוס ותולעי הסרט.אמנם חשוב לנקוט צעדים למניעת התפשטות פרעושים, אך חשוב גם לדעת מה לעשות אם הבית או חיית המחמד שלך כבר שורצים בפרעושים.

הסעדים של סבתא לפרעושים

פרעושים יכולים להיות קשה להיפטר מהם, אך ישנם כמה תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות.להלן 10 תרופות של סבתא בריאותית ורפואית לפרעושים:

1.ואקום באופן קבוע

ואקום הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מפרעושים בביתך.שטיחי ואקום, ריהוט ומצעים באופן קבוע כדי לסייע בהסרת פרעושים וביצים שלהם.הקפד לרוקן את שקית הוואקום או המכל לאחר כל שימוש.

2.השתמש במסרק פרעושים

ניתן להשתמש במסרקי פרעושים להסרת פרעושים מפרוות חיית המחמד שלך.יש להשתמש במסרק מדי יום וכל פרעושים שנמצאים יש להסיר ולהיפטר ממנו.

3.שטיפת מצעי שטיפה

שטפו את המצעים של חיית המחמד מדי שבוע במים חמים כדי לעזור להיפטר מכל פרעושים וביצים שעשויים להיות קיימים.

4.השתמש בדוחה פרעושים טבעיים

ישנם כמה דוחי פרעושים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להרחיק את הפרעושים.אלה כוללים שמנים אתרים כמו לבנדר ואקליפטוס, כמו גם אבקות פרעושים טבעיות.

5.השתמש בצ’יפס ארז

שבבי ארז שימשו במשך מאות שנים כדי להדוף פרעושים ומזיקים אחרים.הניחו צ’יפס ארז ברחבי הבית ובמצעי חיות מחמד כדי לעזור להרחיק את הפרעושים.

6.התייחס לחיית המחמד שלך עם תרופות טבעיות

ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להיפטר מפרעושים על חיית המחמד שלך.אלה כוללים שום, שמרי ברואר וחומץ תפוחים.

7.השתמש בכדור הארץ הדיאטומסי

כדור הארץ דיאטומי הוא דוחה פרעושים טבעי שניתן להשתמש בו כדי לעזור להיפטר מפרעושים.מפזרים אדמה דיאטומית באזורים שבהם פרעושים קיימים ואקום אותה לאחר מספר ימים.

8.השתמש בצווארוני פרעושים

ניתן להשתמש בצווארוני פרעושים כדי לעזור להדוף פרעושים ומזיקים אחרים.הקפד לשנות את הצווארון באופן קבוע כדי להבטיח שהוא יעיל.

9.השתמש בחומצה בורית

חומצה בורית היא דוחה פשפשים טבעי שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להיפטר מפלסים.מפזרים חומצה בורית באזורים שבהם פרעושים קיימים ואקום אותה לאחר מספר ימים.

10.השתמש במלח

ניתן להשתמש במלח כדי לעזור להיפטר מפרעושים בשטיחים וריהוט.מפזרים מלח באזורים שבהם פרעושים קיימים ואקום אותו לאחר מספר ימים.

טיפ מועיל

הקפד תמיד לבדוק את חיות המחמד שלך באופן קבוע ולנקוט צעדים למניעת התפשטות פרעושים.שואב אבק רגיל, שטיפת מצעים ושימוש במדפי פרעושים טבעיים הם רק כמה מהצעדים שתוכלו לנקוט בכדי להרחיק את הפרעושים.

הסעדים של סבתא כדי לחסל פרעושים

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות כדי לחסל פרעושים מבתיהן במשך מאות שנים.בעוד שחלק מהתרופות הללו לא יכולות להיות מוכחות מדעית עובדים, ישנם רבים שנמצאו יעילים להיפטר מפרעושים.להלן 10 תרופות של סבתא בריאותית ורפואית שיכולים לעזור לך להיפטר מפלסים בביתך.

1.ואקום ואדים נקיים

שואב וניקוי אדים הם כמה מהדרכים היעילות ביותר להיפטר מפלסים.ואקום יסיר פרעושים, ביצים, וזחלים משטיחים, וילונות ומשטחים אחרים.ניקוי אדים יהרוג כל פרעושים שנמצאים בשטיחים וריפודים.חשוב ואקום ולנקות אדים באופן קבוע כדי להבטיח שפרעושים לא יחזרו.

2.השתמש בשבבי ארז או בשמן ארז

שבבי ארז ושמן ארז שימשו במשך מאות שנים כדי להדוף פרעושים.ניתן להציב שבבי ארז ברחבי הבית או במצעי חיות מחמד.ניתן להוסיף שמן ארז לשמפו לחיות מחמד או לרסס ישירות על ריהוט ושטיחים.ריח הארז נחשב לדחות פרעושים.

3.השתמש בכדור הארץ הדיאטומסי

אדמה דיאטומאנית היא חומר טבעי המורכב מאצות מאובנות.זוהי אבקה שבטוחה לשימוש סביב חיות מחמד ובני אדם.כאשר הוא מפוזר על שטיחים וריהוט, הוא יכול להרוג פרעושים ואת הזחלים שלהם.חשוב להשתמש באדמה דיאטומית בדרגה מזון על מנת להימנע מכל סיכונים בריאותיים פוטנציאליים.

4.לשטוף מצעים ובגדים

שטיפת מצעים ובגדים במים חמים יעזרו לחסל פרעושים.חשוב לשטוף את כל המצעים והבגדים שנמצאים במגע עם פרעושים.חשוב גם לשקוף את המיטה והריהוט לאחר שטיפת המצעים והבגדים.

5.השתמש בשמנים אתרים

ניתן להשתמש ב

שמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס כדי להדוף פרעושים.ניתן להוסיף את השמנים לבקבוק ריסוס עם מים ולרסס על ריהוט ושטיחים.ניתן להוסיף את השמנים לשמפו לחיות מחמד כדי לעזור להרחיק את הפרעושים.

6.השתמש בקליפות הדרים

ניתן להשתמש ב

קליפות הדרים כדי להדוף באופן טבעי פרעושים.ניתן להציב את הקליפות באזורים שבהם ידוע כי פרעושים קיימים.ריח פילומי ההדרים יעזור להרחיק את הפרעושים.

7.השתמש במלח ובורקס

ניתן להשתמש ב

מלח ובורקס כדי לחסל פרעושים.ניתן לערבב את המלח והבורקס יחד ולפזר אותו על שטיחים וריהוט.זה יעזור לייבש את הפרעושים ולהרוג אותם.חשוב לשקוף את המלח והבורקס לאחר מספר שעות.

8.השתמש בחומץ תפוחים

ניתן להשתמש ב

חומץ תפוחים כדי להדוף פרעושים.ניתן להוסיף את החומץ לבקבוק ריסוס עם מים ולרסס על ריהוט ושטיחים.ריח החומץ יעזור להרחיק את הפרעושים.

9.השתמש בסודה לשתייה

ניתן להשתמש ב

סודה לשתייה כדי לחסל פרעושים.ניתן לפזר את הסודה לשתייה על שטיחים וריהוט ולהשאיר כמה שעות.הסודה לשתייה תייבש את הפרעושים ותהרוג אותם.חשוב לשקוף את הסודה לשתייה לאחר מספר שעות.

10.השתמש במיץ לימון

ניתן להשתמש ב

מיץ לימון כדי להדוף פרעושים.ניתן להוסיף את מיץ הלימון לבקבוק ריסוס עם מים ולרסס על ריהוט ושטיחים.ריח מיץ הלימון יעזור להרחיק את הפרעושים.

מסקנה

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות כדי לחסל פרעושים מבתיהן במשך מאות שנים.בעוד שחלק מהתרופות הללו לא יכולות להיות מוכחות מדעית כעבודה, ישנם רבים שנמצאו יעילים להיפטר מפרעושים.שואב אבק, ניקוי אדים, בעזרת שבבי ארז או שמן ארז, אדמה דיאטומית, מצעי שטיפה ובגדים, באמצעות שמנים אתרים,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן