דף הבית » תרופות סבתא » עקיצות פרעושים – 19 תרופות של סבתא מהמטבח ומבוססות על ניסיון
dadaddaddaa dadadaddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad deddeddd

עקיצות פרעושים – 19 תרופות של סבתא מהמטבח ומבוססות על ניסיון

עקיצות פרעושים – 19 תרופות של סבתא מהמטבח
עקיצות פרעושים הן בעיה שכיחה הן לבני אדם והן לבעלי חיים.בעוד שפרעושים ניזונים מדם, הם יכולים לגרום לאי נוחות ואפילו לתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות בהן סבתות משתמשות במשך דורות כדי להקל על הגירוד והשריפה הקשורים לעקיצות פרעושים.להלן 19 מהתרופות היעילות והטבעיות ביותר לעקיצות פרעושים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לעקיצות פרעושים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות המסייעות להפחתת נפיחות וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים בקערה.טבלו כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים קרים.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בנשיכות פרעוש.כאשר הוא מעורבב במים, הוא יוצר משחה שניתן ליישם ישירות על העור.העיסה מסייעת להפחתת דלקת וגירוד.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת התמודדות עם עקיצות פרעושים, נסו לשמור על האזור המושפע ככל האפשר.שוטפים את האזור עם סבון ומים והשתמשו במגבת נקייה כדי לטפוח עליו יבש.זה יעזור למנוע זיהום וגירוי נוסף בעור.

אלוורה

אלוורה היא תרופה יעילה לעקיצות פרעושים.יש לו תכונות קירור ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לפרק חתיכה של עלה אלוורה וסחט את הג’ל לאזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בנשיכות פרעוש.יש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות המסייעות להפחתת נפיחות וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בעקיצות פרעושים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט סחטו את המיץ מלימון טרי על כדור כותנה ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

דבש

דבש הוא תרופה יעילה לעקיצות פרעושים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בנשיכות פרעוש.יש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה יעילה לעקיצות פרעושים.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן זית ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

OATMEAL


שיבולת שועל היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בנשיכות פרעוש.יש לו תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט טוחנים כמה כפות שיבולת שועל ומערבבים אותה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו עם קר עם קרהאטר.

מלפפון

מלפפון הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בנשיכות פרעוש.יש לו תכונות קירור ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט גרד מלפפון והחל את הדבק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו 10 דקות לפני

עקיצות פרעוש 101: מה שאתה צריך לדעת

עקיצות פרעוש הן תוצאה של פרעושים הניזונים מדם של חיה או אדם.פרעושים הם חרקים קטנים וחסרי כנפיים הניזונים מדם של יונקים וציפורים.עקיצות פרעוש הן לרוב מגרדות ויכולות לגרום לאי נוחות וגירוי.עקיצות פרעוש יכולות להוביל גם למצבים בריאותיים חמורים יותר כמו אנמיה, תגובות אלרגיות וזיהומים משניים.חשוב לזהות עקיצות פרעוש ולנקוט אמצעי מניעה כדי להגן על עצמך ועל משפחתך מפני חשיפה עתידית.

הסעדים של סבתא לעקיצות פרעושים

עקיצות פרעוש יכולות להיות מעצבנות ולא נוחות, אך למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הגירוד והאי -נוחות הקשורים לעקיצות פרעושים.להלן 19 תרופות של סבתא מהמטבח ועל בסיס ניסיון בו תוכלו להשתמש בכדי לעזור להרגיע עקיצות פרעושים:

1.קרח

החלת קרח על עקיצות פרעוש יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והגרד הקשורים אליהם.פשוט עטפו כמה קוביות קרח במגבת והחזיקו אותה כנגד האזור הנגוע למשך מספר דקות בכל פעם.

2.שקיות תה

חלו כוס תה ואפשרו לשקית התה להתקרר.הניחו את שקית התה מעל עקיצת הפשפשים כדי לעזור להפחית דלקת וגירוד.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מטען ויכול לעזור להקל על אי הנוחות הקשורה לעקיצות פרעושים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של חומץ תפוחים על האזור הפגוע ואפשר לו להתייבש.

4.מכשפה לוז

Hitch Lazel ידוע בתכונותיו הטבעיות המתהוות ויכול לעזור להפחית דלקת וגירוד הקשורים לעקיצות פרעושים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של לוז מכשפה עם כמות שווה של מים ולהחיל אותם על האזור הנגוע.

5.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות ויכולה לעזור להפחית גירוי וגרד הקשורים לעקיצות פרעושים.פשוט החל כמה טיפות אלוורה על האזור הפגוע ואפשר לו להתייבש.

6.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מטען ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לעקיצות פרעושים.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומורחים אותם ישירות על האזור המושפע.

7.בצל

הבצל ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מטען ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לעקיצות פרעושים.פשוט חתוך כמה פרוסות בצל והחל אותן ישירות על האזור המושפע.

8.מלפפון

מלפפון ידוע בתכונותיו המרגיעות והקירור ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לעקיצות פרעושים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך כמה פרוסות מלפפון ולהחיל אותן ישירות על האזור הפגוע.

9.שיבולת שועל

שיבולת שועל ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מטען ויכולה לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לעקיצות פרעושים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות שיבולת שועל קרקעית עם מעט מים ומרחי אותם על האזור הפגוע.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מטען ויכולה לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לעקיצות פרעושים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות סודה לשתייה עם מעט מים ומרחי אותה על האזור הפגוע.

11.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מטען ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לעקיצות פרעושים.פשוט למרוח כמה טיפות מיץ לימון על האזור הפגוע ואפשר לו להתייבש.

12.שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מטען ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לעקיצות פרעושים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של שמן לבנדר עם מעט מים ומרחי אותם על ה- AFאזור נגוע.

13.שמן מנטה

שמן מנטה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מטען ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לעקיצות פרעושים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן מנטה עם מעט מים ומרחי אותם על האזור הפגוע.

14.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מטען ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לעקיצות פרעושים.פשוט מערבבים כמה טיפות תה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן