דף הבית » תרופות סבתא » עצירות בילדים – 9 תרופות סבתות עם תוצאות מוכחות וזמינות בבית
dadaddaddaa dddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa dadd daaddadddaa

עצירות בילדים – 9 תרופות סבתות עם תוצאות מוכחות וזמינות בבית

עצירות בילדים – 9 תרופות סבתות עם תוצאות מוכחות
עצירות יכולה להיות בעיה לא נוחה ומציקה לילדים, וזה יכול להיות קשה לניהול.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו במשך דורות כדי להקל על אי הנוחות ולעזור להחזיר את הסדירות.להלן 9 תרופות סבתות עם תוצאות מוכחות הזמינות בבית וניתן להשתמש בהן בבטחה וביעילות.

נוזלים
השלב הראשון בטיפול בעצירות אצל ילדים הוא לוודא שהם מקבלים מספיק נוזלים.זה עוזר להתייבש מחדש של הגוף, כמו גם לרכך את הצואה ולהגדיל את החלק הגדול שלו.עודדו את ילדכם לשתות הרבה מים, כמו גם נוזלים אחרים כמו מיץ, תה צמחים ומרק.

פרי
פירות הם דרך נהדרת לעזור להקל על עצירות שכן הוא גבוה בסיבים ובמים.תפוחים, אגסים ושזיפים מיובשים הם אפשרויות טובות במיוחד.תן לילדך חתיכת פירות טריים או קערה קטנה של רוטב תפוחים, ודאג לכלול שפע של פירות טריים בתזונה שלהם.

ירקות
ירקות הם מקור נהדר נוסף לסיבים ומים ויכולים לעזור בהגברת הצואה ולהקל על המעבר.הציעו לילדכם ירקות מבושלים כמו גזר, ברוקולי ותרד כדי להקל על עצירות.

דגנים מלאים
דגנים מלאים הם מקור מצוין לסיבים ויכולים לעזור בהגברת הצואה ולהקל על המעבר.נסה להציע לילדך לחמים, דגנים ופסטות של ילדך.

יוגורט
יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לקדם סדירות.הציעו לילדכם יוגורט רגיל ולא ממותק ונסו להוסיף כמה פירות טריים או ירקות קצוצים כדי להפוך אותו למושך יותר.

תרגיל
פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לקדם סדירות ולהקל על עצירות.עודדו את ילדכם לצאת החוצה ולשחק או להשתתף בצורה כלשהי של פעילות גופנית כמו הליכה, ריצה, אופניים או שחייה.

מגנזיום
מגנזיום הוא מינרל שיכול לעזור לעורר את המעי ולהקל על עצירות.נסה לתת לילדך תוסף מגנזיום, כמו מגנזיום ציטראט או תחמוצת מגנזיום.

תרופות צמחיות
תרופות צמחיות כמו קמומיל, מנטה ושומר יכולות לעזור להרפות את שרירי דרכי העיכול ולהקל על עצירות.נסה לתת לילדך כוס תה קמומיל או תמיסת מנטה לפני השינה.

חוֹקֶן
חוקן הוא דרך עדינה לעזור להקל על עצירות וניתן לעשות זאת בבטחה בבית עם הציוד הנכון.השתמש בתמיסת חוקן קל כמו מים חמים ומסוננים או תה צמחים כמו קמומיל או מנטה.

טיפ: חשוב לזכור שעצירות יכולה להיות סימן למצב רפואי בסיסי, כך שאם ילדכם חווה עצירות מתמשכת או קשה, חשוב להתייעץ עם הרופא שלכם.

סיכום
עצירות יכולה להיות בעיה קשה ולא נוחה לילדים.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות הזמינות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות ולהחזיר את הסדירות.על ידי עקוב אחר 9 הסעדים הסבתים הללו עם תוצאות מוכחות, אתה יכול לעזור לילדך למצוא הקלה מעצירות ולחזור להרגיש את המיטב שלהם. סוכרי: מאמר זה מספק לקוראים סקירה כללית של תשעה תרופות סבתות לעצירות אצל ילדים שהוכחו שהםיָעִיל.נדונים משאבים לכל תרופה, כמו גם שאלות נפוצות שיעזרו לקוראים עם שאלות נוספות.

5.שתייה מיץ שזיפים

מיץ שזיפים הוא משלשל טבעי ומשמש לסייע בטיפול בעצירות אצל ילדים.המיץ מכיל סורביטול שיכול לעזור לעורר את המעי ויעיל בטיפול בעצירות.ניתן לתת מיץ גיזום לילדים בכמויות קטנות, תלוי בגילם.עבור תינוקות, עדיף לתת להם כמה אונקיות ביום, בעוד שילדים גדולים יותר יכולים לקבל עד ארבעה אונקיות ביום.ניתן למצוא מיץ שזיפים ברוב חנויות המכולת וחנויות המזון הבריאותי.

6.הגדלת צריכת הסיבים

הגדלת צריכת הסיבים יכולה לעזור לרכך שרפרפים ולהקל עליהם לעבור.מזונות עשירים ב- Fiber Incפירות, ירקות, דגנים מלאים וקטניות.חשוב להציג מזונות אלה לאט ובכמויות קטנות כדי לתת לגוף זמן להתאמה.אם נאכל בכמויות גדולות בבת אחת, זה יכול לגרום להתכווצויות בטן ובעיות עיכול אחרות.

6.1 מזונות סיבים גבוהים

כמה ממזונות הסיבים הגבוהים הטובים ביותר לילדים כוללים: תפוחים, תפוזים, בננות, גזר, בטטות, קייל, תרד, קינואה, שיבולת שועל, שעורה, שעועית ועדשים.

7.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור לעורר את מערכת העיכול ולעזור להקל על עצירות.עידוד ילדים לקבל לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בכל יום יכול לעזור לשמור על מערכות העיכול שלהם קבועות.פעילויות מסוימות שניתן לעשות בבית כוללות ריצה, קפיצות, ריקודים ויוגה.

8.עיסוי

מתן עיסוי לבטן יכול לעזור לעורר את מערכת העיכול ולעזור להקל על עצירות.לעסות את הבטן התחתונה בתנועה סיבובית למשך מספר דקות בכל יום.זה יכול לעזור להרפות את השרירים ולאפשר מעבר קל יותר של שרפרפים.

8.1 טכניקות עיסוי בטן

ישנן כמה טכניקות עיסוי שונות שיכולות לשמש לעיסוי בטן.אלו כוללים:

  • באמצעות כפות הידיים שלך, לעסות בעדינות את הבטן בכיוון בכיוון השעון.
  • באמצעות קצות האצבעות שלך, עיסוי בעדינות בתנועה סיבובית.
  • באמצעות קצות האצבעות שלך, עיסוי בעדינות בתנועה למעלה.

9.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לשמור על בריאות מערכת העיכול.הם יכולים לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את העצירות.ניתן למצוא פרוביוטיקה במזונות כמו יוגורט, קפיר, כרוב כבוש וקימצ’י.ניתן לקחת אותם גם בצורה תוספה.

שאלות נפוצות

  • ש: איך אני יודע אם הילד שלי עצירות?
    ת: סימני עצירות כוללים תנועות מעיים נדירות, שרפרפים קשים או גושים וכאבי בטן או התכווצויות.
  • ש: כמה מיץ שזיף עלי לתת לילד שלי?
    ת: עבור תינוקות, עדיף לתת להם כמה אונקיות ביום, בעוד שילדים גדולים יותר יכולים לקבל עד ארבעה אונקיות ביום.
  • ש: באיזו תדירות עלי לתת לילד שלי עיסוי?
    ת: לעסות את הבטן התחתונה בתנועה סיבובית למשך מספר דקות בכל יום.

מאמר זה סיפק לקוראים סקירה של תשעה תרופות סבתות לעצירות אצל ילדים שהוכחו כיעילים.נדונים משאבים לכל תרופה, כמו גם שאלות נפוצות שיעזרו לקוראים עם שאלות נוספות.עם שימוש נכון בסעדים אלה, ילדים יכולים להקדיש זמן קל יותר לעבור צואה והקלה על עצירות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן