דף הבית » תרופות סבתא » עצירות בילדים – 20 תרופות של סבתא זקנה וריפוי
dadaddaddaa dddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddadad ddad

עצירות בילדים – 20 תרופות של סבתא זקנה וריפוי

מה זה עצירות אצל ילדים?

עצירות אצל ילדים היא בעיה שכיחה המשפיעה על עד 20% מכלל הילדים בשלב כלשהו בחייהם.זה מוגדר כירידה בתדירות תנועות המעי ו/או קושי לעבור צואה.עצירות יכולה להתרחש בכל גיל, החל מינקות ועד גיל ההתבגרות.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל דיאטה, אורח חיים ומצבים רפואיים.עצירות יכולה להיות לא נוחה ויכולה להוביל לבעיות בריאותיות חמורות אם לא מטפלים בהן.

20 הסעדים של סבתא זקנה ומרפאת לעצירות בילדים

ניתן לטפל בעצירות בילדים באמצעות מגוון שיטות, החל מתזונה לשינויים באורח החיים.להלן 20 תרופות של סבתא ישנות ומרפאות לעצירות אצל ילדים שיכולים לעזור להקל על התסמינים ולהחזיר את הסדירות.

1.לשתות הרבה מים

מים חיוניים לעיכול נאותים וחיסול.עודדו את ילדכם לשתות הרבה מים לאורך כל היום כדי לעזור להם להתייבש ומעיים קבועים שלהם.

2.הגדל את צריכת הסיבים

סיבים עוזרים להוסיף בתפזורת לצואה ויכולים לעזור במניעת עצירות.הגדל את צריכת המזונות העשירים בסיבים של ילדך, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים.

3.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לעורר את מערכת העיכול ולגרום לדברים לנוע.עודדו את ילדכם להישאר פעיל ולקבל הרבה פעילות גופנית.

4.הימנע ממזונות שעלולים לגרום לעצירות

מזונות מסוימים יכולים לגרום לעצירות אצל ילדים.הימנע ממזונות עשירים בשומן, סוכר ופחמימות מעובדות, כמו צ’יפס, עוגיות, סוכריות וסודה.

5.נסה תרופות צמחיות

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כדי לסייע בטיפול בעצירות אצל ילדים.כמה עשבי תיבול שידועים כמועילים כוללים קמומיל, שומר, מנטה וג’ינג’ר.

6.מיץ גיזום

מיץ שזיפים הוא תרופה טבעית לעצירות בילדים.הוא מכיל סוג של סוכר שנקרא סורביטול, המסייע לעורר את המעי.

7.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים לקידום עיכול בריא וחיסול.הוספת מזונות עשירים בפרוביוטיקה לתזונה של ילדכם עשויה לעזור להקל על עצירות.

8.הגדל את צריכת הנוזל

הגדלת צריכת נוזלים יכולה לעזור לרכך צואה ולהקל עליהם לעבור.עודדו את ילדכם לשתות יותר מים ונוזלים בריאים אחרים, כמו תה צמחים ומיץ טרי.

9.עיסוי

עיסוי עדין יכול לעזור לעורר את מערכת העיכול ולהקל על עצירות.השתמש בתנועה סיבובית עדינה על הבטן של ילדך כדי לעזור להקל על הסימפטומים.

10.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה עתיקה לעצירות.זה עובד על ידי גירוי המעי ועזרה לרכך שרפרפים.

11.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית לעצירות.הוא מכיל משלשלים טבעיים המסייעים לרכך צואה ולעורר את המעי.

12.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיית מלח אפסום יכולה לעזור להרגיע את כאבי הבטן ולהקל על עצירות.מוסיפים 2 כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 10-15 דקות.

13.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית לעצירות.זה עוזר לעורר את המעי ולרכך צואה.נסה להוסיף 1 כפית של מיץ לימון טרי מכוסה לכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.

14.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור לעורר את מערכת העיכול ולהקל על עצירות.עודדו את ילדכם להישאר פעיל ולעסוק בפעילות גופנית כמו הליכה, ריצה ורכיבה על אופניים.

15.הימנע ממזון מעובד

מזונות מעובדים לרוב דלים בסיבים סיבים ויכולים להכיל רכיבים מלאכותיים העלולים לגרום לעצירות.נסה להגביל את צריכת המזון המעובד של ילדך ולבחור במזונות טריים ומלאים במקום זאת.

16.גיזום מיץ עם דבש

מיץ שזיף מכיל סורביטול, סוג של סוכר שמעורר את המעי.לקבלת הקלה נוספת, נסה להוסיף כפית דבש למיץ.

17.

מה עצירות בילדים?

עצירות היא בעיה שכיחה בקרב ילדים.זהו מצב בו ילד מתקשה להעביר צואה.שרפרפים יכולים להיות קשים, יבשים וקשים לעבור, והילד עלול לחוות כאבי בטן ואי נוחות.עצירות יכולה להיגרם על ידי מספר גורמים, כמו צריכת מים לא מספקת, לא לקבל מספיק סיבים בתזונה, לא לקבל מספיק פעילות גופנית ותרופות מסוימות.חשוב לזהות את הסימנים והתסמינים ולנקוט צעדים למניעה וטיפול בעצירות אצל ילדים.

הסעדים של סבתא לעצירות אצל ילדים

כשמדובר בטיפול בעצירות אצל ילדים, הסבתות הסתמכו על הסעדים שנבדקו בזמן במשך דורות.להלן 20 תרופות אפקטיביות ששימשו כדי לספק הקלה לילדים הסובלים מעצירות.

1.מיץ גיזום

מיץ שזיפים הוא תרופה טבעית לעצירות בגלל תכולת הסיבים הגבוהים והסורביטול שלו.מיץ גיזום עוזר לרכך צואה ומעודד תנועות מעיים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילדך אחד עד שניים גרם מיץ שזיפים פעמיים ביום עד להקל על עצירות.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא גם תרופה טבעית לעצירות בגלל היתרונות הבריאותיים הרבים שלו.מיץ לימון עוזר לעורר עיכול, לשפר את העיכול ולהפחית את הנפיחות והעצירות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילדך אחת עד שתי כפות מיץ לימון מעורבב עם מים חמים פעמיים ביום עד להקל על עצירות.

3.מיץ תפוחים

מיץ תפוחים הוא תרופה טבעית לעצירות בגלל תכולת הסיבים הגבוהה שלו.מיץ תפוחים עוזר לרכך צואה ומעודד תנועות מעיים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילדך אחד עד שניים גרם מיץ תפוחים פעמיים ביום עד להקל על עצירות.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא חלק חשוב בשמירה על בריא מערכת העיכול.פעילות גופנית קבועה עוזרת לעורר את מערכת העיכול ומעודדת תנועות מעיים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עודדו את ילדכם לקבל לפחות 30 דקות של אימון בכל יום.

5.אמבטיות חמות

אמבטיות חמות הן דרך נהדרת להרפות את שרירי מערכת העיכול ולעודד תנועות מעיים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילדך אמבטיה חמה פעמיים ביום עד להקל על עצירות.

6.זרעי פשתן

זרעי פשתן היא תרופה טבעית לעצירות בגלל תכולת הסיבים הגבוהה שלה.זרעי פשתן עוזרים לרכך צואה ומעודדת תנועות מעיים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילדך כפית אחת של זרעי פשתן טחונים מעורבבים עם כוס מים פעמיים ביום עד להקל על עצירות.

7.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית לעצירות בגלל תכונותיו המשלישיות.מיץ אלוורה עוזר לרכך צואה ומעודד תנועות מעיים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילדך אחד עד שניים אונקיות של מיץ אלוורה פעמיים ביום עד להקל על עצירות.

8.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה טבעית לעצירות בגלל תכולת הסיבים הגבוהה שלהם.מי קוקוס עוזרים לרכך צואה ומעודדים תנועות מעיים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילדך אחד עד שניים אונקיות של מי קוקוס פעמיים ביום עד להקל על עצירות.

9.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית לעצירות בגלל תכונות השימון והניקוי שלו.שמן קיק עוזר לרכך צואה ומעודד תנועות מעיים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילדך כפית שמן קיק פעמיים ביום עד להקל על עצירות.

10.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית לעצירות בגלל תכולתו הפרוביוטית הגבוהה.יוגורט עוזר לרכך צואה ומעודד תנועות מעיים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילדך אחד עד שניים אונקיות של יוגורט פעמיים ביום עד להקל על עצירות.

11.תאנים

תאנים מהוות תרופה טבעית לעצירות בגלל תכולת הסיבים הגבוהה שלהם.תאנים עוזרות לרכך צואה ומעודדות תנועות מעיים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילדך אחד לשניים תאנים פעמיים ביום עד להקל על העצירות.

12.פירות של BAEL

פירות של BAEL הם אתרופה טבעית לעצירות בגלל תכולת הסיבים הגבוהה שלה.פירות באל עוזרים לרכך צואה ומעודדת תנועות מעיים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילדך אחת עד שתיים כפיות של פרי בל פעמיים ביום עד להקל על עצירות.

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן