דף הבית » תרופות סבתא » עצירות – 22 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות ובאיכות מהירה
dadaddaddaa  ddadadddd dadc daddaad dadddaddd dcddaadddada

עצירות – 22 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות ובאיכות מהירה

אי נעימות העצירות: 22 הסעדים של סבתא לעזור במהירות
עצירות היא בעיה שכיחה המשפיעה על אנשים בכל הגילאים והמינים.זה יכול להיות לא נוח ולגרום להרבה מצוקה פיזית ונפשית.עצירות יכולה להוביל גם לבעיות עיכול אחרות כמו כאבי בטן ונפיחות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על תסמיני העצירות.

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות כדי לרפא מחלות שונות במשך מאות שנים.חלק מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום וידוע כי הם יעילים בהקלת אי הנוחות של עצירות.להלן 22 מהתרופות הטובות ביותר של הסבתא שיעזרו להתאוששות מהירה ואיכות חיים בשימוש נכון:

1.שזיף מיץ

מיץ שזיפים הוא משלשל טבעי שיכול לעזור להקל על עצירות.הוא עשיר בסיבים סיבים ומכיל תרכובות טבעיות המסייעות לעורר את המעי.כדי למקסם את השפעותיו, שתו 8 עד 12 גרם מיץ שזיפים בבוקר על בטן ריקה.

2.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להקל על עצירות.כשאתה מתעמל, השרירים בבטן שלך מתכווצים ולהירגע, מה שמסייע לעורר את המעי ולהעביר אוכל דרך מערכת העיכול.שואפים לקבל לפחות 30 דקות של אימון בכל יום.

3.מזונות עשירים בסיבים

מזונות עשירים בסיבים, כמו דגנים מלאים, פירות וירקות, יכולים לעזור להגדיל את כמות הסיבים בתזונה.סיבים עוזרים לשמור על מערכת העיכול פועלת כראוי ויכולים לעזור להקל על עצירות.שואפים להשיג לפחות 25 גרם סיבים בכל יום.

4.לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים חיונית לשמירה על תפקוד מערכת העיכול כראוי.מים עוזרים לשמור על המעי לחות ויכולים לעזור להקל על עצירות.מכוון לשתות לפחות 8 כוסות מים בכל יום.

5.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לשמור על מערכת העיכול מאוזנת.הם יכולים לעזור להקל על עצירות על ידי עזרה בפירוק המזון ולספוג חומרים מזינים בצורה יעילה יותר.חפש תוספי פרוביוטיקה המכילים תרבויות חיות.

6.שמן קיק

שמן קיק הוא משלשל טבעי שיכול לעזור להקל על עצירות.זה נחשב לעזור לעורר את המעי ולעזור להעביר מזון דרך מערכת העיכול.לקבלת אפקט מרבי, מערבבים 1 כף שמן קיק עם 8 גרם מים חמים ושותים אותם על בטן ריקה.

7.משקאות קפאיים

משקאות המכילים קפאין, כמו קפה ותה, יכולים לעזור לעורר את המעי ולהקל על עצירות.הקפאין עוזר להאיץ את תהליך העיכול ויכול לעזור להעביר מזון דרך המערכת.עם זאת, חשוב לציין כי יותר מדי קפאין יכול לגרום להתייבשות, לכן הקפידו לשתות הרבה מים.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה מתקשה להשיג מספיק סיבים בתזונה שלך, נסה להוסיף זרעי פשתן טחונים למזון שלך.זרעי פשתן הם מקור נהדר לסיבים ויכול לעזור לשמור על תפקוד מערכת העיכול כראוי.

8.תוספי מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל שיכול לעזור להקל על עצירות.זה עוזר להרפות את השרירים בדופן המעי, שיכול לעזור להעביר אוכל דרך מערכת העיכול.חפש תוספי מגנזיום ציטראט, שהם הצורה היעילה ביותר של מגנזיום להקלה על עצירות.

9.תה צמחים

תה צמחי מרפא, כמו קמומיל וג’ינג’ר, יכול לעזור להקל על עצירות.לתה אלה יש תכונות משלשלות טבעיות שיכולות לעזור לעורר את המעי ולהעביר מזון דרך מערכת העיכול.שתו 1 עד 2 כוסות תה צמחים בכל יום.

10.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה הוא תרופה פופולרית ללא מרשם עצירות.הוא מכיל מגנזיום, המסייע להרפות את השרירים במעיים ויכול לעזור להקל על עצירות.קח 1 עד 2 כפות חלב מגנזיה בכל יום.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לעצירות.זה נחשב לעזור לעורר את המעי ולעזור להזיז אוכלhrough מערכת העיכול.כדי למקסם את השפעותיו, ערבבו 1 כף של חומץ סיידר תפוחים עם 8 אונקיות מים חמים ושתו אותם על בטן ריקה.

12.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא משלשל טבעי שיכול לעזור להקל על עצירות.זה נחשב לעזור לעורר את המעי ו

תרופות טבעיות לעצירות

עצירות היא סוגיית עיכול נפוצה שיכולה לגרום לך להרגיש לא בנוח ומבוכה.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור להקל על עצירות ולהחזיר אותך לחוש שוב רגיל.להלן 22 תרופות שאושרו על סבתא לעצירות שיכולות לעזור לך לקבל הקלה מהירה.

1.מיץ גיזום

מיץ שזיפים הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לעצירות.שזיפים מיובשים מכילים סורביטול, שהוא משלשל טבעי המסייע לרכך צואה ולעורר את המעי.עדיף לשתות 8 גרם מיץ שזיפים בבוקר על בטן ריקה.

2.מים

שתיית מים רבים חיונית לשמירה על מערכת העיכול שלך רגילה.שואפים לשתות 8-10 כוסות מים ביום כדי לשמור על מערכת העיכול שלך לתפקד כראוי ולעזור להעביר אוכל דרך המעיים שלך.

3.סיבים

סיבים הם חומר מזין חשוב המסייע לשמור על מערכת העיכול שלך רגילה.אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו דגנים מלאים, פירות, ירקות וקטניות, יכולה לעזור לרכך צואה ולעורר את המעי.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית חשובה לשמירה על מערכת העיכול שלך רגילה.פעילות גופנית קבועה עוזרת לעורר את המעי ולהשאיר את המזון דרך דרכי העיכול שלך.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית ביום.

5.תוספי פרוביוטיקה

נטילת תוספי פרוביוטיקה יכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים הבריאים במעיים שלך.פרוביוטיקה יכולה לעזור להגביר את בריאות העיכול שלך ויכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול שלך רגילה.

תרופות צמחי מרפא לעצירות

בנוסף לתרופות טבעיות, ישנם תרופות צמחיות רבות שיכולות לעזור להקל על עצירות.להלן 17 תרופות צמחיות שיכולות לעזור להקל על עצירות ולהחזיר אותך לחוש שוב נורמלי.

6.אלוורה

אלוורה הוא משלשל טבעי שיכול לעזור לרכך צואה ולעורר את המעי.כדי להשתמש באלוורה, קח 1-3 כפיות מיץ אלוורה על בטן ריקה בבוקר או בלילה.

7.Cascara Sagrada

Cascara Sagrada הוא משלשל טבעי שיכול לעזור לעורר את המעי ולרכך צואה.כדי להשתמש ב- Cascara Sagrada, קח 1-2 כמוסות פעם ביום לפני השינה.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב שיכול לעזור לעורר את המעי ולקדם עיכול.כדי להשתמש בג’ינג’ר, קח 2-3 כפיות ג’ינג’ר טרי בתה או במים פעם ביום.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב שיכול לעזור לרכך צואה ולעורר את המעי.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, קח 1-2 כפיות של תמצית שורש ליקריץ פעם ביום.

10.גדילן חלב

גדילן חלב הוא עשב שיכול לעזור לעורר את המעי ולקדם עיכול.כדי להשתמש בגדילן חלב, קח 1-2 כפיות תמצית גדילן חלב פעם ביום.

שינויים באורח החיים עבור עצירות

בנוסף לתרופות טבעיות וצמחי מרפא, ישנם גם שינויים באורח החיים שתוכלו לבצע כדי לעזור להקל על עצירות.להלן 5 שינויים באורח החיים שיכולים לעזור להקל על עצירות ולהחזיר אותך להרגיש שוב נורמלי.

11.הימנע ממזון מעובד

מזון מעובד דל בסיבים תזונתיים ויכולים לגרום לעצירות.כדי למנוע עצירות, הגבל את צריכת המזון המעובד שלך והתמקד באכילת מזונות שלמים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים.

12.הימנע ממוצרי חלב

מוצרי חלב, כמו חלב, גבינה ויוגורט, יכולים לגרום לעצירות.כדי למנוע עצירות, הגבל את צריכת מוצרי החלב שלך והתמקד באכילת מקורות סידן מבוססי צמחים, כמו שקדים, ירקות עלים וזרעי שומשום.

13.הגבל קפאין

קפאין יכול לגרוםהתייבשות, שיכולה להוביל לעצירות.כדי למנוע עצירות, הגבל את צריכת המשקאות המכילים קפאין, כמו קפה, תה וסודה, והתמקד במי שתייה ותה צמחים.

14.לקבל מספיק

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן