דף הבית » תרופות סבתא » עצירות בילדים – 20 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ובבית
dadaddaddaa dddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc de

עצירות בילדים – 20 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ובבית

עצירות אימה אצל ילדים
עצירות אצל ילדים היא מצב לא נוח ולעתים קרובות כואב שיכול להשפיע לרעה על איכות חייהם.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל תזונה, לחץ וחוסר פעילות גופנית.למרבה המזל, ישנם טיפולים רבים ושונים העומדים לסייע בהקלה על הסימפטומים ולמנוע בעיות נוספות.במאמר זה נדון ב -20 סעדים של סבתא לטיפול מהיר ובבית בעצירות אצל ילדים.

מה לחפש

עצירות אצל ילדים מוגדרת בדרך כלל כפחות משלוש תנועות מעיים בשבוע, או שיש להם צואה קשה ויבשה שקשה לעבור.סימנים אחרים של עצירות אצל ילדים כוללים נפיחות, בחילה, כאבי בטן והתערבות.אם ילדכם חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב להתייעץ עם רופא הילדים שלכם כדי לקבוע את הגורם ואת דרך הפעולה הטובה ביותר.

20 הסעדים של סבתא לטיפול מהיר ובבית בעצירות אצל ילדים

1.הגדל את צריכת הסיבים של ילדך

הוספת סיבים נוספים לתזונה של ילדכם יכולה לעזור לרכך את הצואה שלהם ולהשאיר אותם קבועים.מאכלים עשירים בסיבים כוללים פירות וירקות טריים, דגנים מלאים וקטניות.הקפד לדבר עם רופא הילדים שלך לפני שתבצע שינויים דרסטיים בתזונה של ילדך.

2.הגדל את צריכת הנוזל

הגדלת צריכת המים של ילדך יכולה לעזור לשמור על הצואה שלהם רכים וקל לעבור.הציעו לילדכם 8-10 כוסות מים ליום, כמו גם משקאות אחרים ללא סוכר, שאינם קפאין.

3.להציג פרוביוטיקה

פרוביוטיקה יכולה לעזור לאזן את החיידקים במערכת העיכול של ילדך, שיכולה לסייע בתנועות מעי רגילות.חפש פרוביוטיקה בצורת תוסף או במזון מותסס כמו יוגורט, קפיר וכבוש.

4.הגדל את הפעילות הגופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול של ילדכם קבועה.עודדו אותם לקבל לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בכל יום.

5.עיסוי

עיסוי בעדינות של בטן של ילדך בכיוון בכיוון השעון יכול לעזור להעביר את הצואה במעיים.

6.להשרות באמבט חם

אמבטיה חמה יכולה לעזור להרפות את השרירים בבטן, שיכולה לעזור להעביר את הצואה דרך המעיים.

7.נסה משלשלים ללא מרשם

אם ילדכם מתקשה להעביר את הצואה שלו, שימוש במשלשלים ללא מרשם עשוי לעזור.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא הילדים שלך לפני שתנסה משלשלים כלשהם.

8.מיץ גיזום

מיץ שזיפים הוא משלשל טבעי שיכול לעזור לרכך את הצואה ולהקל על המעבר.חשוב להגביל את כמות מיץ הגיזום שילדך צורך, מכיוון שהוא יכול גם לשמש כמשתן.

9.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להעביר את הצואה במעיים, לכן עודדו את ילדכם להתעמל באופן קבוע.

10.קח הפסקה ממוצרי חלב

למרות שמוצרי חלב יכולים להוות מקור טוב לסידן ולחומרים מזינים אחרים, הם יכולים גם להיות תורמים לעצירות אצל ילדים מסוימים.לקחת הפסקה ממוצרי חלב יכול לעזור להקל על עצירות ילדך.

11.שינוי מיקום

שינוי עמדת ילדך יכול לעזור להעביר את הצואה במעיים.עודדו אותם לשכב בצד שמאל או לשבת על האסלה במצב של כריעה.

12.הגדל את צריכת המגנזיום

מגנזיום הוא מינרל שיכול לעזור להרפות את השרירים במעיים, שיכול לעזור להקל על עצירות.מזונות העשירים במגנזיום כוללים ירקות עלים כהים, אגוזים, זרעים ודגנים מלאים.

13.שמן קיק

שמן קיק הוא משלשל טבעי שיכול לעזור להקל על עצירות.חשוב לדבר עם רופא הילדים שלך לפני שתתן לילדך שמן קיק.

14.הימנע ממזון מעובד

מזון מעובד יכול להיות תורם לעצירות אצל ילדים מסוימים, ולכן חשוב להימנע מהם.

15.שמן קוקוס

שמן קוקוס יכול לעזור לרכך את הצואה ולהקל על הרשות הפלסטיניתSS.זה

כיצד לטפל בעצירות אצל ילדים בבית

להורים יש כמה אפשרויות בכל הקשור לטיפול בעצירות אצל ילדים בבית.על ידי ביצוע שינויים תזונתיים, מתן נוזלים נוספים ושימוש בתרופות טבעיות, ניתן לטפל בעצירות ללא צורך בתרופות.חשוב להבטיח שהתזונה של הילד מאוזנת ומכילה שפע של מזונות עשירים בסיבים, כמו פירות וירקות.שתיית שפע נוזלים, כמו מים, יכולה לעזור לרכך את הצואה ולהקל על המעבר.בנוסף, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בעצירות אצל ילדים.

הסעדים של סבתא להקלה מהירה

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל עצירות.סעדים אלה הם בדרך כלל בטוחים ויעילים, ורבים מהם יכולים לשמש כדי להקל במהירות על עצירות אצל ילדים.להלן 20 מהתרופות הביתיות היעילות ביותר לעצירות אצל ילדים.

  • מיץ שזיפים: מיץ שזיפים הוא משלשל טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בעצירות אצל ילדים.הסיבים והסורביטול במיץ שזיפים עוזרים לרכך את הצואה ולהקל על המעבר.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים עשירים בסיבים תזונתיים ומסייע להפחתת עצירות.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ותנו אותו לילדכם פעמיים ביום.
  • זרעי פשתן: זרעי פשתן הם משלשלן טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בעצירות אצל ילדים.טוחנים כף אחת של זרעי פשתן ומערבבים אותה עם כוס מים חמים.תן את התערובת לילדך פעמיים ביום.
  • שמן זית: שמן זית גבוה בסיבים תזונתיים ועוזר לרכך את הצואה.תן לילדך כפית שמן זית בבוקר וכפית אחת בערב.
  • מיץ לימון: מיץ לימון גבוה בסיבים תזונתיים ועוזר לרכך את הצואה.מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ותנו אותו לילדכם פעמיים ביום.
  • מיץ אלוורה: מיץ אלוורה הוא עשיר בסיבים סיבים ומסייע להפחתת עצירות.תן לילדך כוס מחצית של מיץ אלוורה בבוקר וחצי כוס בערב.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא משלשל טבעי ומסייע להפחתת עצירות.מערבבים כף אחת של ג’ינג’ר מגורד עם כוס מים חמים ותנו אותו לילדכם פעמיים ביום.
  • תה קמומיל: תה קמומיל הוא משלשל טבעי ומסייע להפחתת עצירות.תן לילדך כוס תה קמומיל אחד בבוקר וכוס אחת בערב.
  • שומר: שומר גבוה בסיבים תזונתיים ומסייע להפחתת עצירות.מערבבים כפית אחת של שומר טחון עם כוס מים חמים ותנו אותו לילדכם פעמיים ביום.
  • יוגורט: יוגורט גבוה בפרוביוטיקה ומסייע בהפחתת עצירות.תן לילדך כוס יוגורט אחת בבוקר וכוס אחת בערב.
  • דבש: דבש הוא משלשל טבעי ומסייע בהפחתת עצירות.תן לילדך כפית דבש אחת בבוקר וכפית אחת בערב.
  • בננות: בננות הן משלשלן טבעי ועוזרות להפחתת עצירות.תן לילדך בננה אחת בבוקר ובננה אחת בערב.
  • פפאיה: פפאיה עשירה בסיבים תזונתיים ומסייעת להפחתת עצירות.תן לילדך כוס פפאיה אחת בבוקר וכוס אחת בערב.
  • קליפת פסיליום: קליפת פסיליום גבוהה בסיבים תזונתיים ומסייעת להפחתת עצירות.תן לילדך כפית אחת של קליפת פסיליום בבוקר וכפית אחת בערב.
  • אבטיח: אבטיח גבוה בסיבים תזונתיים ומסייעים להפחתת עצירות.תן לילדך כוס אבטיח אחת בבוקר וכוס אחת בערב.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא משלשל טבעי ומסייע להפחתת עצירות.תן לילדך כפית אחת של שמן קוקוס בבוקר וכפית אחת בערב.
  • שקדים: שקדים עשירים בסיבים תזונתיים ועוזרים להפחתת עצירות.תן לילדך קומץ שקדים אחדS בבוקר ואחד קומץ בערב.
  • כוסמת: כוסמת היא משלשלן טבעי ומסייע להפחתת עצירות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן