דף הבית » תרופות סבתא » חסימת מעיים – 17 תרופות זולות ומצוינות של סבתא
ddaddedaa dedadddd  daadaddaddaa dddcddaa ddedadddaddaa dadc

חסימת מעיים – 17 תרופות זולות ומצוינות של סבתא

מערכת העיכול האנושית היא אורגניזם מורכב ועדין ביותר.כאשר הוא מתפקד כראוי, הוא מסוגל לפרק ולספוג מזון ולהעביר פסולת בגוף.למרבה הצער, דברים יכולים להשתבש וסיבוכים בעיכול יכולים להתפתח.סיבוך אחד כזה הוא חסימת מעיים, מצב בו יש חסימה חלקית או שלמה של המעי הקטן או הגדול.חסימת מעיים יכולה להיגרם על ידי מספר גורמים, כמו צואה מושפעת, הידבקויות, בקע וגידולים.בעוד שטיפול רפואי חיוני בטיפול בחסימת מעיים, ישנם כמה תרופות סבתות פשוטות וזולות שיכולות לספק הקלה מסוימת מהמצב.

מהי חסימת מעיים?

חסימת מעיים היא מצב רפואי המתרחש כאשר יש סתימה חלקית או מוחלטת של המעי, ומונעת מעבר של גז, נוזלים ומוצקים דרך דרכי העיכול.זה יכול להיות מצב רציני מאוד ומסכן חיים, ולכן חשוב לפנות לטיפול רפואי אם אתה חושד שאתה או מישהו שאתה מכיר עשוי להיות בעל מצב זה.תסמינים שכיחים של חסימת מעיים כוללים כאבי בטן והתכווצויות, בחילה, הקאות, נפיחות ועצירות.

הסעדים של סבתא לחסימת מעיים

בעוד שטיפול רפואי חיוני לטיפול בחסימת מעיים, ישנם כמה תרופות סבתות פשוטות וזולות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים למצב זה.להלן כמה מהתרופות הטובות ביותר ששימשו במשך דורות כדי לעזור להקל על הסימפטומים של חסימת מעיים:

  • זרעי חילבה: ידוע כי זרעי חילבה בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-עקסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והתכווצויות הקשורות לחסימת מעיים.פשוט להשרות 1-2 כפות מהזרעים במים לילה ושותים את התערובת בבוקר.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר שימש זה מכבר ליתרונותיו האנטי דלקתיים והעיכול.כדי להשיג את התועלת המרבית, גרד כמות קטנה של שורש ג’ינג’ר טרי והטיל אותו במים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום כדי להקל על הסימפטומים של חסימת מעיים.
  • זרעי כמון: ידוע שזרעי כמון מועילים בסיוע לעיכול והקלה על גז ונפיחות.להכנת תה, הרתיחו 1 כפית זרעי כמון בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה 3 פעמים ביום כדי להקל על הסימפטומים של חסימת מעיים.
  • שורש שורש ליקריץ: שורש ליקריץ ידוע כמי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ועיכול, שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של חסימת מעיים.להכנת תה, תלולה 1 כפית של שורש ליקוריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

  • זרעי שומר: ידוע כי זרעי שומר הם בעלי תכונות עיכול ואנטי-עקסמודיות, שיכולות לעזור להקל על הכאב והתכווצויות הקשורות לחסימת מעיים.להכנת תה, תלול 1 כפית זרעי שומר בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • קינמון: קינמון ידוע כמי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ועיכול, שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של חסימת מעיים.להכנת תה, תלולה כפית קינמון בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • קמומיל: ידוע כי קמומיל הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ועיכול, שיכולות לעזור להקל על הכאב והתכווצויות הקשורות לחסימת מעיים.להכנת תה, תלולה 1 כפית קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • לימון: ידוע כי לימון יש תכונות אנטי דלקתיות ועיכול, שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של חסימת מעיים.להכנת תה, תלול את מיץ לימון אחד בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ד”רדיו תה זה פעמיים ביום לתוצאות הטובות ביותר.
  • שום: ידוע כי שום בעל תכונות אנטי דלקתיות ועיכול, שיכולות לעזור להקל על הכאב והתכווצויות הקשורות לחסימת מעיים.להכנת תה, תלולה 1 כפית שום טחון בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • חומץ תפוחים: ידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ועיכול, שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של חסימת מעיים.להכנת תה, הוסף 1 כפית חומץ תפוחים לכוס מים חמים ומערבבים.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר. </li

    חלק 2 – תרופות טבעיות לחסימת מעיים

    עבור אלה המעוניינים לנקוט בגישה טבעית יותר להקלה על הסימפטומים של חסימת מעיים, ישנם מגוון של סעדים של סבתא שהוכחו כיעילים במהלך השנים.להלן 17 תרופות זולות ומצוינות שידועות כמטפלות בחסימת מעיים.

    1.ג’ינג’ר

    ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל חסימת מעיים.זה עוזר להפחית דלקת, לעורר עיכול ולשיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בג’ינג’ר להקלה על חסימת מעיים, פשוט תלול 1 כפית של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

    2.שום

    שום הוא תרופה טבעית נוספת שידוע כמפחיתה דלקת ומעוררת עיכול.כדי להשתמש בשום לחסימת מעיים, פשוט הוסף 4 או 5 שיני שום כתוש לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים את התה ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

    3.שומר

    שומר שומר הוא תרופה טבעית שידוע כמפחיתה את הדלקת ומשפרת את העיכול.כדי להשתמש בשומר לחסימת מעיים, פשוט תלול 1 כפית זרעי שומר כתוש בכוס 1 של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

    4.מנטה

    מנטה היא תרופה טבעית שידוע כמפחית את הדלקת ומשפרת את העיכול.כדי להשתמש במנטה לחסימת מעיים, פשוט תלול 1 כפית עלי מנטה כתוש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

    5.כורכום

    כורכום הוא תרופה טבעית שידוע כמפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בכורכום לחסימת מעיים, פשוט מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו עד 3 פעמים ביום.

    6.קמומיל

    קמומיל הוא תרופה טבעית שידוע כמפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בקמומיל לחסימת מעיים, פשוט תלול 1 כפית פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

    7.שורש ליקוריץ

    שורש שורש שורש הוא תרופה טבעית שידוע כמפחית דלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לחסימת מעיים, פשוט תלול 1 כפית אבקת שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

    8.שורש מרשמלו

    שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית שידוע כמפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בשורש מרשמלו לחסימת מעיים, פשוט תלול 1 כפית אבקת שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

    9.שורש שן הארי

    שורש שן הארי הוא תרופה טבעית הידועה כמפחיתה את הדלקת ומשפרת את העיכול.כדי להשתמש בשורש שן הארי לחסימת מעיים, פשוט תלול 1 כפית אבקת שורש שן הארי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

    10.שורש ברדוק

    שורש בורדוק הוא תרופה טבעית שידוע כמפחית דלקת ומשתפראִכּוּל.כדי להשתמש בשורש ברדוק לחסימת מעיים, פשוט תלול 1 כפית אבקת שורש ברדוק בכוס 1 של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

    11.אלם חלקלק

    אלם החלקלק הוא תרופה טבעית שידוע כמפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק לחסימת מעיים, פשוט תלול 1 כפית אבקת אלם חלקלקת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

    12.אלוורה

    אלוורה היא תרופה טבעית שידוע כמפחיתה את הדלקת ומשפרת את העיכול.להשתמש באלוורה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן