דף הבית » תרופות סבתא » עפעפיים נפוחים – 24 תרופות סבתות טבעיות ונפלאות
dadadadadddd dadaddddd  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa d

עפעפיים נפוחים – 24 תרופות סבתות טבעיות ונפלאות

עפעפיים נפוחים – 24 תרופות סבתות טבעיות ונפלאות
עפעפיים נפוחים, או בצקת עפעפיים, היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים הכוללים אלרגיות, זיהומים וגירוי בעיניים.בעוד ברוב המקרים הנפיחות זמנית וניתנת לטיפול בקלות בבית.במקרים נדירים, זה יכול להוות סימן למצב רפואי חמור יותר.לכן חשוב לשים לב לתסמינים שלך ולחפש טיפול רפואי במידת הצורך.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שהועברו לאורך הדורות – הסעדים של סבתא – שיכולים לעזור להפחית נפיחות, גירוי ואי נוחות.

מה גורם לעפעפיים נפוחים?


עפעפיים נפוחים יכולים להיגרם על ידי גורמים רבים ושונים.הגורמים השכיחים כוללים אלרגיות, דלקות עיניים וגירוי מאבק, איפור או עדשות מגע.עפעפיים נפוחים יכולים להיגרם גם כתוצאה ממצבים רפואיים כמו סטיקים, חלזיון או דלקת דלקת.חשוב לקבוע את הגורם לעפעפיים הנפוחים שלך על מנת לטפל כראוי במצב.

הסעדים של סבתא לעפעפיים נפוחים

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.להלן 24 תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לעפעפיים נפוחים.

קומפרס קר

שימוש בדחיסה קרה יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים קרים ומרחי על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.חזור על התהליך מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מלפפון

מלפפונים הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית נפיחות וגירוי.מניחים שתי פרוסות מלפפון על האזור הפגוע ויוצאים למשך 10-15 דקות.

שקיות תה

שקיות תה יכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.משרים שתי שקיות תה במים חמים למשך 5 דקות ואז מניחים את שקיות התה על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

תה קמומיל

תה קמומיל יכול לעזור להפחית דלקת וגירוי.משרים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך 5 דקות ואז מניחים את שקיות התה על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית נפיחות וגירוי.החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאיר למשך 10-15 דקות.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע ועיסו בעדינות.

דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.מרחו כמות קטנה של דבש על האזור המושפע ועיסו בעדינות.

מכשף לוז

לוז מכשפה הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.החל כמות קטנה של לוז מכשפה על האזור הפגוע ועסה בעדינות.

שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.מרחו כמות קטנה של שמן זית על האזור המושפע ועיסו בעדינות.

שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.מרחו כמות קטנה של שמן לבנדר על האזור המושפע ועיסו בעדינות.

שמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.מרחו כמות קטנה של שמן ויטמין E על האזור הפגוע ועיסו בעדינות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.החל כמות קטנה של חומץ תפוחים על האזור הפגוע ועיסוי בעדינות.

תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית נפיחות וגירוי.מניחים שתי פרוסות תפוח אדמה על האזור הפגוע ויוצאים למשך 10-15 דקות.

חלב

חלב הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.הניחו בד קר ספוג בחלב על האזור הפגוע והשאירו 10-15 מ ‘אינוטס.

ביצים

ביצים הן אנטי-

חלק 2: טיפול בעפעפיים נפוחים עם תרופות טבעיות

עפעפיים נפוחים יכולים להוות מקור מצוקה עבור רבים.אך למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות אשר ניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הנפיחות, ומספק הקלה ונוחות.להלן 24 טיפים וטריקים שאושרו על סבתא שיסייעו בטיפול בעפעפיים נפוחים:

1.פרוסות מלפפון

אחד הטיפולים הפופולריים ביותר לעפעפיים נפוחים הוא למרוח פרוסות מלפפון קרה.פרוסות המלפפון עוזרות להפחתת הדלקת על ידי כיווץ כלי הדם.הניחו את הפרוסות על העיניים למשך 10-15 דקות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שקיות תה

טיפול פופולרי נוסף הוא להשתמש בשקיות תה כדי להפחית את הנפיחות.הקפאין בתה עוזר להפחתת הדלקת ויש לו גם השפעה קירור.הניחו את שקיות התה על העיניים מספר דקות ואז שטפו במים קרירים.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי אשר ניתן להשתמש בו כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.זה עוזר להפחתת דלקת ויש לו השפעות מרגיעות.החל כמות קטנה של לוז מכשפה על כדור כותנה ומרחי אותו בעדינות סביב העפעפיים.

4.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.מרחו כמות קטנה של ג’ל אלוורה על העפעפיים והשאירו אותו מספר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

5.קומפרס קר

קומפרס קר יכול לעזור להפחית את נפיחות העפעפיים.הניחו קומפרס קר על העפעפיים למשך 10-15 דקות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.תפוחי אדמה

ידוע כי תפוחי אדמה מועילים להפחתת נפיחות העפעפיים.מגררים תפוח אדמה ומורחים את המיץ על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים קרירים.

7.שקיות תה קמומיליות

ניתן להשתמש בשקיות תה קמומיליות כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.מניחים את שקיות התה על העפעפיים מספר דקות ואז שטפו במים קרירים.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.מערבבים כפית כורכום עם מעט מים ומרחים את העיסה על העפעפיים.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים קרירים.

9.שקיות תה ירוק

ידוע כי תה ירוק מפחית דלקת וניתן להשתמש בו כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.מניחים את שקיות התה על העפעפיים מספר דקות ואז שטפו במים קרירים.

10.דבש

ידוע שדבש מועיל בהפחתת הדלקת וניתן להשתמש בו כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.מרחו כמות קטנה של דבש על העפעפיים והשאירו אותו מספר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

11.שמן קוקוס

ידוע כי שמן קוקוס מועיל בהפחתת הדלקת וניתן להשתמש בו כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על העפעפיים והשאירו אותו מספר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

12.חלב

ניתן להשתמש בחלב כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.משרים כדור כותנה בחלב קר ומניחים אותו על העיניים מספר דקות לפני שטיפה במים קרירים.

13.שמן קמומיל

ידוע כי שמן קמומיל מועיל בהפחתת הדלקת וניתן להשתמש בו כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.מרחו כמה טיפות של שמן קמומיל על העפעפיים והשאירו אותו מספר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

14.שמן לבנדר

ידוע כי שמן לבנדר מועיל בהפחתת הדלקת וניתן להשתמש בו כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.מרחו כמה טיפות של שמן לבנדר על העפעפיים והשאירו אותו מספר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

15.חלבוני ביצה

ניתן להשתמש בחלבוני ביצה כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.הפרד את לבן הביצה מהחלמון ומרוח את

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן