דף הבית » תרופות סבתא » זיהום בעיניים – 24 התרופות של סבתא אמיתית ומרפאת
dddddd ddaddadddd  ddaadaddaddaa dadc daddaad ddeddaaddaa

זיהום בעיניים – 24 התרופות של סבתא אמיתית ומרפאת

מהי דלקת עיניים?

דלקת עיניים היא דלקת או זיהום בעין או מבניו הסובבים.דלקות עיניים יכולות להיגרם על ידי חיידקים, נגיפים, פטריות או טפילים.דלקות עיניים יכולות להיות כואבות ויכולות לגרום לראייה מטושטשת, אדמומיות ופריקה.במקרים מסוימים, אדם עשוי להזדקק לפנות לרופא או לקחת אנטיביוטיקה לטיפול בזיהום.

הסעדים של סבתא לדלקות עיניים

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בדלקות עיניים במשך מאות שנים.כאן ריכזנו רשימה של 24 תרופות ריפוי וסבתא אמיתית לזיהומים בעיניים.

1.שקיות תה ירוק

ניתן להשתמש בשקיות תה ירוק להפחתת דלקת וגירוי בעיניים.פשוט מניחים שתי שקיות תה במים רותחים למשך חמש דקות ואז נותנים להם להתקרר.לאחר הקירור, הניחו את שקיות התה מעל עיניכם העצומות למשך 10-15 דקות ואז שטפו את עיניכם במים.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה עתיקה עבור מחלות רבות, כולל דלקות עיניים.כדי להשתמש באלוורה לטיפול בזיהום בעיניים, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

3.שמן קיק

שמן קיק הוא חומר טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת ואדמומיות בעיניים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן קיק עם כפית מים ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

4.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה וניתן להשתמש בו לטיפול בדלקות עיניים.כדי להשתמש בו, הכינו משחה על ידי ערבוב כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות מים.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

5.זרעי כוסברה

ניתן להשתמש בזרעי כוסברה להפחתת דלקת וגירוי בעיניים.כדי להשתמש בו, הכינו משחה על ידי טחינת כפית אחת של זרעי כוסברה עם כמה טיפות מים.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

6.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים בעיניים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית דבש אחת עם כמה טיפות מים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

7.מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה יעילה להפחתת נפיחות ואודם בעיניים.כדי להשתמש בו, הניחו שתי פרוסות מלפפון על עיניכם העצומות והשאירו אותן למשך 10-15 דקות.ואז יש לשטוף את עיניך במים קרים.

8.תה קמומיל

ניתן להשתמש בתה קמומיל כדי להפחית דלקת וגירוי בעיניים.כדי להשתמש בו, פשוט תלולים שתי שקיות תה קמומיליות במים רותחים למשך חמש דקות ואז נותנים להם להתקרר.לאחר הקירור, הניחו את שקיות התה מעל עיניכם העצומות למשך 10-15 דקות ואז שטפו את עיניכם במים.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת ואדמומיות בעיניים.כדי להשתמש בו, פשוט מרחו כמה טיפות שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

10.זרעי חילבה

ניתן להשתמש בזרעי חילבה כדי להפחית דלקת וגירוי בעיניים.כדי להשתמש בו, הכינו משחה על ידי טחינת כפית אחת של זרעי חילבה עם כמה טיפות מים.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לפנות תמיד לייעוץ רפואי אם זיהום העיניים שלך נמשך או מחמיר.במקרים מסוימים, זיהומי עיניים יכולים להוביל לאובדן ראייה קבוע אם לא מטופלים.

חלק 2: טיפים למניעה והרגלים בריאים

כשמדובר בזיהומים בעיניים, מניעה היא המפתח.יש כמה טיפים פשוטים שיכולים לעזור לך לשמור על בריאות העיניים שלך ולהפחית את הסיכוי שלך לקבל זיהום.

הגן על העיניים שלך

הצעד הראשון למניעת דלקות עיניים הוא להגן על העיניים שלך מפני חיידקים ומניחים אחרים.המשמעות היא ללבוש ציוד עיניים מגן, כמו משקפי משקפי שמש או משקפי שמש, כשאתה עובד או משחק באזורים שבהם יש סיכון לחשיפה לחיידקים.זה חשוב במיוחד כאשר עובדים עם כימיקלים או כששוחים בבריכה.

שמור על היגיינה טובה

היגיינה טובה היא חובה כשמדובר במניעת דלקות עיניים.הקפידו לשטוף את הידיים באופן קבוע עם מים וסבון או עם חיטוי ידיים על בסיס אלכוהול ולהימנע לגעת בעיניים בידיים מלוכלכות.כמו כן, אם אתה לובש עדשות מגע, וודא שאתה מנקה ומחטא אותן באופן קבוע על פי הוראות היצרן.

הימנע משיתוף פריטים אישיים

חשוב גם להימנע משיתוף פריטים אישיים, כמו מגבות, מטליות כביסה ואיפור עיניים, עם אנשים אחרים.זה חשוב במיוחד אם יש לך או למישהו אחר זיהום בעיניים.

הסעדים של סבתא

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול בדלקות עיניים.להלן 24 תרופות של סבתא אמיתיות ומרפאות בהן תוכלו להשתמש בכדי לסייע בטיפול בזיהום בעיניים:

  • תה קמומיל – הספוג כדור כותנה בתה קמומיל והשתמש בו כדי לנקות בעדינות את העין הפגועה.
  • תה עיניים – חליטה ותה תלול תלול ומשתמש בו כאמבט עיניים כדי לעזור להפחית דלקת.
  • Goldenseal – מערבבים גולדנסיל עם מים והשתמש בהם כשטיפת עיניים כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת עיניים.
  • דבש – החל דבש ישירות על העין המושפעת כאנטיספט טבעי.
  • שום – הניחו שן שום בכוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפת עיניים כדי לעזור להפחית דלקת.
  • אלוורה – החל ג’ל אלוורה ישירות על העין המושפעת להקלה מאודם ודלקת.
  • שמן עץ התה – מערבבים כמה טיפות של שמן עץ התה במים והשתמשו בו כשטיפת עיניים כדי לעזור להפחית חיידקים.
  • מלפפון – פורסים מלפפון והניחו את הפרוסות מעל העין המושפעת כדי להפחית דלקת ואדמומיות.
  • קלנדולה – השתמש בשמן המוחלף קלנדולה כדי לעסות את העין המושפעת כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת עיניים.
  • מים רוזודים – משרים כדור כותנה במי ורדים והשתמש בו כדי לנקות בעדינות את העין הפגועה.
  • חומץ תפוחים – מערבבים חומץ תפוחים עם מים ומשתמש בו כשטיפת עיניים כדי לעזור להפחית חיידקים.
  • אלדרברי – הרתיח קלים במים והשתמש בתמיסה כשטיפת עיניים כדי לעזור להפחית דלקת.
  • לבנדר – הניחו כמה טיפות של שמן לבנדר בכוס מים חמים והשתמשו בו כאמבט עיניים כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת עיניים.
  • תפוח אדמה – פורסים תפוח אדמה והניחו את הפרוסות מעל העין המושפעת כדי להפחית דלקת ואדמומיות.
  • כוסברה – הרתיחו כוסברה במים והשתמשו בתמיסה כשטיפת עיניים כדי לסייע בהפחתת חיידקים.
  • כמון – הרתיחו כמון במים והשתמשו בתמיסה כשטיפת עיניים כדי לעזור להפחית דלקת.
  • שומר – שומר מרתיח במים והשתמש בתמיסה כשטיפת עיניים כדי לעזור להפחית חיידקים.
  • כורכום – מערבבים כורכום עם מים והשתמשו בו כשטיפת עיניים כדי לעזור להפחית דלקת.
  • ג’ינג’ר – הרתיח ג’ינג’ר במים והשתמש בתמיסה כשטיפת עיניים כדי לעזור להפחית חיידקים.
  • ציפורן – הרתיחו ציפורן במים והשתמשו בתמיסה כשטיפת עיניים כדי לעזור להפחית דלקת.
  • בזיליקום – הרתיחו בזיליקום במים והשתמשו בתמיסה כשטיפת עיניים כדי לסייע בהפחתת חיידקים.
  • מנטה – הרתיחו נענע במים והשתמשו בתמיסה כשטיפת עיניים כדי לעזור להפחית דלקת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן